• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
שיווק דיגיטלי | שיווק בפייסבוק | שיווק במייל
  • שירותי השיווק שלנו
    • אודות שירותי השיווק שאנחנו מציעים לך
    • שיווק בפייסבוק למותגים ולעסקים
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • ניהול השיווק באינטרנט
    • שיווק במייל
    • תיק עבודות
    • בין לקוחותינו
    • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
    • מיתוג עסקי
    • פרסום קמפיין בפייסבוק
    • סדנאות שיווק
    • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
  • שיווק באינטרנט
  • ניהול השיווק באינטרנט
    • נוכחות דיגיטלית
    • כתיבה שיווקית
    • בניית אתרים
    • כתבות מומלצות
  • קידום אתרים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • טוויטר
    • לינקדאין
  • מיתוג עסקי
    • עיצוב לאינטרנט
  • קורסים מקצועיים
שיווק דיגיטלי | שיווק בפייסבוק | שיווק במייל
  • שירותי השיווק שלנו
    • אודות שירותי השיווק שאנחנו מציעים לך
    • שיווק בפייסבוק למותגים ולעסקים
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • ניהול השיווק באינטרנט
    • שיווק במייל
    • תיק עבודות
    • בין לקוחותינו
    • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
    • מיתוג עסקי
    • פרסום קמפיין בפייסבוק
    • סדנאות שיווק
    • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
  • שיווק באינטרנט
  • ניהול השיווק באינטרנט
    • נוכחות דיגיטלית
    • כתיבה שיווקית
    • בניית אתרים
    • כתבות מומלצות
  • קידום אתרים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • טוויטר
    • לינקדאין
  • מיתוג עסקי
    • עיצוב לאינטרנט
  • קורסים מקצועיים
יצירת תהליכים אוטומאטיים לשיווק הדיגיטלי שלך
ראשי » אסטרטגיות שיווק » יצירת תהליכים אוטומאטיים לשיווק הדיגיטלי שלך

יצירת תהליכים אוטומאטיים לשיווק הדיגיטלי שלך

31 באוקטובר 2015 22:23 אין תגובות Irit davidson

בכתבה הקודמת דנו בסוגי התהליכים האוטומטיים הקיימים, מה היתרונות המשמעותיים ביצירת תהליכי שיווק אוטומטיים לעסק או למותג שלך וניסינו לתהות על אפשרויות יצירת התהליכים האוטומטיים לשיווק שלך. אם לא קראת את הכתבה הקודמת אני ממליצה שתתחיל בקריאת הכתבה הראשונה בסדרה: רוצים שהשיווק שלכם ייצר לכם לידים ולקוחות באופן אוטומטי

במטרה ליצור תהליך אוטומטי, יש לספק את התשתית הדיגיטלית ליצירת תהליכים אוטומטיים, כדי שליד שיגיע למערכת שלכם ותיווצר עבורו מערכת אוטומטית של קבלת מסרים מכם שמטרתם לטפח את הקשר עם הליד, לדוגמא אצלנו בסושיאל ליד ברגע שהליד נכנס למערכת הוא מקבל באופן אוטומטי בין 3-10 מסרים, הכוללים מידע רלוונטי עבור הליד ולאחרונה התחלנו להכניס לתוך המסרים הצעות מיוחדות לרכישת מוצרים ושירותים מאיתנו במטרה להפוך את הליד ללקוח כבר בתהליך האוטומטי.

אתן לכם דוגמה ספציפית יותר: מי שמוריד את המדריך לגיוס לייקים טבעיים לעמודי פייסבוק עסקיים מקבל סדרה של 8 כתבות, לאחרונה הוספנו שני מסרים מכירתיים, הראשון במסר השלישי או הרביעי אנחנו מציעים לליד להגיע לסדנת הפרסום המתקדם בפייסבוק שלנו, והמסר האחרון בסדרה הוא הצעה מיוחדת להצטרף לקורס שלנו במחיר מיוחד מאוד, יש לנו תכנית להוסיף עמוד נחיתה לפני הסוף ולבקש מהליד לכתוב האם הוא מתעניין בקורס שלנו או בשירותי ניהול השיווק שלנו לחברות ואירגונים (כמובן שנציין שהעלות התחלתית של השירות היא 3,000 ש"ח לחודש בהתחייבות לשנה וזה התקציב הנמוך ביותר אצלנו, כך שמי שזה לא מתאים לא לא יירשם ולא נעביר למחלקת המכירות שלנו לידים לא רלוונטיים, זה מיותר ומעמיס על המערכת). לאחר שיגדיר במה הוא מתעניין, המסר האחרון שיקבל יהיה בהתאם לצרכים שלו. או שהוא יקבל הצעה מיוחדת לרכישת הקורס לשבוע ימים בלבד, או שהוא יקבל הצעה מיוחדת לשירותי ניהול השיווק שלנו. אבל זה חלק מעבודת השיווק, יש הרבה מאוד תכניות שנולדות מעצם העשייה ולאט לאט משלימים עוד ועוד תהליכים והאוטומציה הופכת למנגנון משומן לניהול לידים.

הליד מגיע כמו שתיל רך ופגיע, ואם לא נטפח אותו ונתחשב בצרכיו הוא ייבול וינטוש, בדיוק כמו בטבע
הליד מגיע כמו שתיל רך ופגיע, ואם לא נטפח אותו ונתחשב בצרכיו הוא ייבול וינטוש, בדיוק כמו בטבע

כפי שאתם רואים מדובר בתהליך אוטומטי שדורש מחשבה, תכנון וביצוע מדוייקים. אין ספק שמדובר בהשקעה משמעותית של זמן וכסף, אך מאחר והספרון הזה שלנו מאוד מבוקש, והרבה מאוד אנשים מורידים אותו בכל שבוע, החלטנו שזה שווה את ההשקעה ויחזיר את עצמו די מהר, ואכן כך קרה. אם סיקרנתי אותך ויש ברצונך לקבל את הספרון ועל הדרך לגלות איך התהליך האוטומטי שלנו עובד, פשוט ללחוץ על הקישור הבא ולהוריד את הספרון למחשב שלך המדריך לגיוס לייקים טבעיים לעמודי פייסבוק עסקיים.

אז איך מתחילים?

1.      יש לספק טופס רישום שבו הליד יירשם ויקושר לרשימה

2.      הרשימה צריכה להיות חכמה ומאופיינת בהתאם לרישום של כל ליד

3.      אין צורך בתנאים מוקדמים להרשמה.

איך התהליך עובד?
איך התהליך עובד?

שימו לב, לצילום המסך עם הדוגמה, מעצם הלחיצה על כפתור ההרשמה, הליד נכנס לתוך רשימה שבתוכה כבר מובנה כל מערך המסרים האוטומטיים. זה עונה לכם ע ה"איך זה עובד" ועכשיו ננסה להבין למה, למה אנחנו בונים עכשיו את התהליך האוטומטי הזה?

לפני שתגיעו למערכת שלכם ולפני שתנסחו מסר אחד. עליכם להבין: מה אתם רוצים שיקרה עם הליד? מה המטרה? מה אתם רוצים לתת לו? מה אתם תרצו להציע לו בהמשך? והאם אתם נותנים לליד מספיק ערך או ביטחון לפני שאתם מציעים לו לרכוש מכם משהו, גם אם מדובר במוצר איכותי במחיר משתלם מאוד.

כל התהליך האוטומטי מתחיל בתהליך חשיבה קריאייטיבי שמטרתו לטפח את מערכת היחסים עם הליד ולהפוך אותו מליד ללקוח. ממתעניין לתשלום בקופה! חד וחלק.

את כל המסרים האוטומטיים מעלים מכאן
את כל המסרים האוטומטיים מעלים מכאן

איך אנחנו בנינו את סדרת המסרים למי שהוריד את המדריך המלא לגיוס לייקים טבעיים?

המדריך לגיוס לייקים לעמוד פייסבוק
המדריך לגיוס לייקים לעמוד פייסבוק

נחזור לדוגמה שבחרנו מתוך מכלול תהליכים אוטומטיים שיש לנו היום במערכת. הצענו באתר האינטרנט שלנו לגולשים להוריד את המדריך המלא לגיוס לייקים טבעיים לעמודי פייסבוק עסקיים. איך עשינו את זה בופעל? קיימים שני באנרים באתר: אחד בסליידר הראשי, והשני באנר שנמצא בכל כתבה בסרגל הכלים מצד ימין, שם יש הרבה מאוד הצעות להירשם ולהצטרף לרשימות ולתהליכים אוטומטיים. נמשיך עם הליד שלחץ על המדריך לגיוס לייקים טבעיים לעמודי פייסבוק ונרשם לקבלת המדריך – עם ההרשמה הליד הצטרף לסדרת מסרים.

המסר הראשון שמקבל הליד לאחר מילוי הפרטים זה הספרון שנרשם לקבל, פשוט וקל, וכבר במייל זה אנחנו כתבנו שעכשיו הוא יקבל מאיתנו סדרה של כתבות והצעות לשיפור השיווק של הליד בפייסבוק, יצרנו תהליך ריכוך והכנה של הליד לבאות.

3 המסרים הבאים הן כתבות מאוד איכותיות על: הנעת תנועה מפייסבוק לאתר האינטרנט, הפיכת מתעניינים בפייסבוק ללקוחות משלמים צעד אחד צעד, וכללי זהב לניהול עמוד פייסבוק, ואז מגיעה ההצעה הראשונה לרכישת הסדנה לפרסום מתקדם בפייסבוק ב – 39 ₪

לאחר מכן יש שלוש כתבות תוכן נוספות והמסר האחרון בסדרה זו הצעה לקבל את קורס הדגל שלנו קורס בניית קמפיין שיווקי ברשתות החברתיות ובאינטרנט במחיר מיוחד, למשך שבוע ימים בלבד!

ועכשיו נדמה לך שהשתגעתי! נפלתי על הראש לגמרי! להכין 8 כתבות ועוד שני מסרים של מכירה? זה המון עבודה! אז זהו שלא! כיוון שאנחנו כותבים ויוצרים תוכן כל הזמן, וסדרת המסרים החלה עם הרבה פחות מסרים, וככל שהתווספו תכנים חדשים לבלוג שלנו, שיתפנו אותם גם בסדרת המסרים, ומסרי המכירה התווספו לאחר שהיתה לנו סדרת מסרים מעובה בתוכן איכותי, מעמיק ומקצועי.

כשתבנו תהליך אוטומטי מתוך חשיבה מעמיקה, אני ממליצה לכם להתחיל עם 2-3 מסרים לכל תהליך, ולאט לאט, תוסיפו תכנים לכל סדרה ותעבו את הקשר שלכם עם המתעניינים, ואת הסיכוי להמיר אותם ללקוחות משלמים בסופו של תהליך.

שימו לב איך התהליך נבנה, אלו ארבעת השלבים לבניית תהליכים אוטומטיים:

  1. להגדיר ערכים לכל ליד במערכת
  2. משלוח מסרים אוטומטיים בהתאם לערכים שמוגדרים לליד במערכת
  3. הוספת הליד לרשימה או הסרתו מרשימה אחת והעברתו לרשימה אחרת
  4. שליחת התראות במייל

בואו נבין לעומק איך כל שלב בתהליך מתבצע:

  1. הגדרת ערכים לכל ליד במערכת
    כפי שציינו מראש המטרה של תהליכי העבודה האוטומטיים היא לשפר את הדיוק בהגדרת כל ליד במערכת שלכם ושיוכו לרשימות הרלוונטיות באופן מדויק. כך ייווצר מצב שהוא מקבל בדיוק את הערך הדרוש לו! הגדרת הליד במערכת של VIPlus נעשית על ידי העברה לעמוד נחיתה עם שדות מותאמים אישית לעסק או למותג שלך, או על ידי קישורים חכמים שמוסיפים את הליד לרשימות, מעבירים אותו משדה אחד לשני, מוסיפים אותו לשדות וכיו"ב, כל אלו מאפשרים לנו ללמוד היטב את הקהל שנמצא לנו ברשימה.
  2. לאחר ההגדרה המדויקת יישלחו מסרים אוטומטיים ורלוונטיים בעלי ערך לליד. יש לתכנן את המסרים כך שלא יישלחו בתדירות גבוהה מדיי, יחד עם זאת, חשוב לשמר על קשר אינטסיבי וקבוע של פעם בשבוע לפחות.
  3. בשלב השלישי אנו נוסיף את הליד גם לרשימות המאופיינות בדרך אחרת, לדוגמה הוספת שדה עיר מגורים או תאריך יום ההולדת או מעסיק מעל 50 עובדים, לכל אחד המאפיינים ישנה משמעות רבה לסוגי המסרים האוטומטיים ולהצעות שתוכלו להציע ללידים שלכם בכל פעם.
  4. בהמשך לשלב השלישי, תישלח התראה אוטומטית לליד המודיע לו שצורף גם לרשימה נוספת המוסיפה לו ערך בעניין בו התעניין או נרשם. עם האופציה להסרה מרשימה זו במידה ואינו מעוניין.

בכתבה זו למדנו איך לתכנן מהלכים אוטומטיים וראינו איך אפשר לבצע את המהמלכים במערכת הדיוור של VIPlus, אני רוצה להעניק לך הטבה מיוחדת במערכת של VIPlus, כיוון שאני חושבת שהיא מערכת הדיוור הטובה ביותר בשוק כיום, ההטבה שתוכלו לקבל אם תרשמו למערכת באמצעות הקישור שאתן לכם, היא 500 מסרונים מתנה! לחצו על הקישור לקבלת ההטבה וזה כבר יאתגר אתכם לפתח ערוץ שיווק נוסף במסרונים, שזו אסטרטגיה מאוד מעניינת ואם מעניין אותך להבין קצת יותר על שיווק במסרונים, ניתן לחפש באתר שלנו את הכתבה על מסרונים, פשוט לרשום מסרונים בחיפוש ותמצאו את הכתבה.

בכתבה הבאה נדבר על סיגמנטציה ונראה אילו הגדרות ודיוקים נוספים ניתן לבצע ואיך ניתן לשפר את השיווק האוטומטי ולהגיע לרמה גבוהה ומדויקת מאוד. אשמח לשמוע כאן בתגובות אם אהבת את הכתבה ואם קיבלת את הערך שרצית. כמו כן אשמח לענות כאן בתגובות לכל שאלה שלכם.

אם אתם מחפשים חברה שתנהל את השיווק הדיגיטלי שלכם או שתניע לכם את התהליכים האוטומטיים, פשוט למלא פרטים בטופס הבקשה להצעת מחיר כאן למטה.

 

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין אסטרטגיות שיווק באינטרנט אסטרטגיות שיווק מתקדמות באינטרנט חברת שיווק באינטרנט יצירת תהליכי שיווק אוטומטיים שיווק אוטומטי שיווק אונליין שיווק דיגיטלי
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

מגזין דיגיטלי שבועי על שיווק באינטרנט - רוצה לקבל בכל שבוע כתבה על שיווק באינטרנט, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק באינטרנט ועוד ועוד... לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

הסדנה לפרסום מתקדם בפייסבוק

ב - 69 ש"ח בלבד!
סדנה בת חמש שעות על פרסום מתקדם בפייסבוק, לחצו לקבלת הפרטים המלאים על הסדנה הקרובה ולרכישה מאובטחת של הסדנה:

המדריך המלא לשיווק במייל - כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

המדריך לשיווק במייל יעזור לכם להבין מדוע השיווק במייל עובד כל כך טוב ומה השלבים לבניית שיווק במייל שעובד ומצליח.
כל מה שצריך זה להיכנס לקישור הבא, להשאיר פרטים והמדריך בדרך אליכם במייל

ספרון המידות לעיצובים לרשתות החברתיות

הרבה זמן ומחשבה הושקעו בתכנון הספרון, ובמתן המידע הרלוונטי ביותר בצורה הנוחה והברורה ביותר למשתמש הסופי - שהוא המעצב או המעצבת שלך. הספרון מכיל מידות של עיצובים לרשתות החברתיות,
משקלים מינימאליים ומקסימליים של קבצים, סוגי קבצים, ובנוסף, מכיל מידע שמיועד לעזור לך לתכנן את העיצוב לכל זירה חברתית.

להורדת הספרון: איך השגנו 11 אלף לייקים לפוסט ב - 24 שעות!
איך להשיג יותר לייקים לסטטוס בפייסבוק

הספרון מלמד כיצד לעבוד נכון בפייסבוק ולהגביר את הלייקים לכל סטטוס בעמוד העסקי שלך בפייסבוק

אני השינוי! יחד נהפוך את 2015 לשנת השיווק הטובה ביותר בחייך

חינם! ספרון עשיר בטיפים ומידע שיעזור לך לשפר את תוצאות השיווק ב - 2015 ומייד!

לחיצה על הקישור תעביר אותך למילוי טופס הרשמה. לאחר מילוי מהיר של פרטים, יישלח אליך במייל ספרון עשיר במידע וטיפים שיעזרו לך להתאים את השיווק שלך לשינויים המהירים ולהגיע מהר לתוצאות הרצויות בשיווק באינטרנט

מי אנחנו ומה הם השירותים שאנחנו מציעים
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
תודה על ההקשבה
תודה על ההקשבה
תודה על ההקשבה
כך תבנו את הקהילה שלכם בפייסבוק
על קצה המזלג: מה אנחנו עושים עבור לקוחותינו

המדריך לגיוס לייקים טבעיים לעמודי פייסבוק עסקיים

להורדה בחינם!
המדריך לגיוס לייקים איכותיים לעמודי הפייסבוק העסקיים שלך! הגדלת קהל לקוחות מפולח ומדויק שיגביר את השיחה בעמוד שלך!

זקוקים לצוות מומחים שיעזור לכם בשיווק מוצר חדש? הפרטים המלאים בקישור, לחצו על התמונה למידע המלא

מומחים בהשפעה ושכנוע בשיווק הדיגיטלי

יצירת לידים באמצעות השפעה ושכנוע בשיווק הדיגיטלי

השיווק שלך קצת תקוע? אין לך מספיק לידים, לקוחות, עסקאות? זו ההזדמנות לך להמריא, הפרטים המלאים בקישור:
https://lp.vp4.me/fxj5?lm_supplier=10741&lm_bc=9492

קישורים
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • תקנון האתר
שתפו את העמוד בפינטרסט
אהבתם? שימו +1 בגוגל פלוס
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס