• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
שיווק דיגיטלי | שיווק בפייסבוק | שיווק במייל
  • שירותי השיווק שלנו
    • אודות שירותי השיווק שאנחנו מציעים לך
    • שיווק בפייסבוק למותגים ולעסקים
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • ניהול השיווק באינטרנט
    • שיווק במייל
    • תיק עבודות
    • בין לקוחותינו
    • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
    • מיתוג עסקי
    • פרסום קמפיין בפייסבוק
    • סדנאות שיווק
    • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
  • שיווק באינטרנט
  • ניהול השיווק באינטרנט
    • נוכחות דיגיטלית
    • כתיבה שיווקית
    • בניית אתרים
    • כתבות מומלצות
  • קידום אתרים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • טוויטר
    • לינקדאין
  • מיתוג עסקי
    • עיצוב לאינטרנט
  • קורסים מקצועיים
שיווק דיגיטלי | שיווק בפייסבוק | שיווק במייל
  • שירותי השיווק שלנו
    • אודות שירותי השיווק שאנחנו מציעים לך
    • שיווק בפייסבוק למותגים ולעסקים
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • ניהול השיווק באינטרנט
    • שיווק במייל
    • תיק עבודות
    • בין לקוחותינו
    • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
    • מיתוג עסקי
    • פרסום קמפיין בפייסבוק
    • סדנאות שיווק
    • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
  • שיווק באינטרנט
  • ניהול השיווק באינטרנט
    • נוכחות דיגיטלית
    • כתיבה שיווקית
    • בניית אתרים
    • כתבות מומלצות
  • קידום אתרים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • טוויטר
    • לינקדאין
  • מיתוג עסקי
    • עיצוב לאינטרנט
  • קורסים מקצועיים
כיצד תכתבו כותרות יוצאות מהכלל למייל שיווקי
ראשי » שיווק באינטרנט » כתיבה שיווקית » כיצד תכתבו כותרות יוצאות מהכלל למייל שיווקי

כיצד תכתבו כותרות יוצאות מהכלל למייל שיווקי

4 בדצמבר 2011 10:02 2 תגובות Irit davidson

כפי שסיכמנו בחלק הראשון שעסק בכתיבת כותרות שמוכרות לצורך שיווק באינטרנט – הכותרת היא החלק החשוב ביותר בכל קטע כתיבה: מייל, כתבה, ברושור או כל דבר אחר, אם לא תדעו לייצר כותרות יוצאות מגדר הרגיל, כותרות שמושכות לקרוא למרות כמות המיילים שאתם מקבלים – לא תניעו את קהל היעד שלכם לקרוא או לבצע את מה שאתם רוצים שיבצעו. יתרה על כן תוך שלוש שניות החומר השיווקי שלכם יהיה בפח – ווירטואלי או פיזי!
לכותרת מספר משימות חשובות – למשוך את הקורא, להגדיר את תוכן הטקסט באמצעות הכותרת, ולעורר ציפייה בגודל ההבטחה – וכל זאת תוך שימוש במספר מילים מינימאלי.
הנה כמה צעדים שיסייעו לכם במשימה.

כתיבת כותרות מושכות – שלב ראשון

לפני שאתם יושבים ומנסחים כותרות, עצרו לרגע וחשבו: מי קהל היעד שלכם? מה הבעיה הכי גדולה שלהם או התלונה העיקרית שלהם (תלונה או בעיה שקשורה למוצר או לשירות שאתם מציעים להם)? אילו רגשות מעוררת הבעיה/תלונה בקרב קהל היעד שלכם – תסכול? כעס? נואשות?
וכעת עליכם לחשוב – מה היתרון המובהק של המוצר או השירות שלכם שיכול לענות על מצוקת קהל היעד שלכם?

טכניקה מספר אחד ליצירת כותרת מעולה

הכינו 10-20 כותרות אפשריות – מדוע כל כך הרבה? משתי סיבות עיקריות: הראשונה, כך תפעילו את "מיצי היצירתיות שלכם" תתחילו לייצר תהליך יצירת מוצר מנצח! הכמות תאפשר לכם להגיע לצמצום הנכון ביותר! צמצום מתוך שפע…

וכעת בואו נראה מה נכתוב בתוך האפשרויות המרובות

1. הציגו את היתרון המובהק של המוצר שלכם לפתרון המצוקה של קהל היעד
2. הציעו "שוחד" לתקופה מוגבלת – תוכלו לקבל XXX בהנחה מיוחדת למשך שבוע בלבד
3. הציגו נתון סטטיסטי שמבהיר את איכות הפתרון – 65% מכלל XXX כבר נהנים מ…
4. הציגו את הפתרון כחדשני: חדש! חסר תקדים! רק בישראל! לראשונה!
5. הציגו את ההבטחה הגדולה של המוצר/שירות – הקץ לכאבים! בתוך שעה!
6. הציגו את הקלות שברכישת המוצר/שירות: בקלות! ללא התחייבות! חודש ניסיון!
7. הציגו 10 סיבות מדוע לא הצליחו עד עכשיו: עשר סיבות למה לא ירדתם במשקל עד עכשיו!
8. הציגו יתרונות ממסופרים: חמש סיבות למה, 66 טיפים ליצירת, 4 סודות שיגלו כיצד…
9. עוררו סקרנות: ה XXX היחידי שעובד – ובקלות!

צרו פניה אישית בכותרת למייל השיווקי

צרו תחושה אצל הנמען שהכותרת פונה אליו ופותרת לו באופן אישי את הבעיה – כיצד אתה יכול… כך תפתור… במיוחד בשבילך…

צרו למייל השיווקי כותרות אקטיביות

הבטיחו כי הכותרת כתובה בלשון אקטיבית – שפה שמייצרת תנועה, פעולה ואף פקודה! שפה אקטיבית מייצרת תחושה של צורך בפעולה מיידית – לקרוא את התוכן, בתור התחלה…
כפי שציינו בכתבה הראשונה שעסקה בכתיבת מייל שיווקי – המוח קורא מיילים בסריקה – מתחיל בכותרת נכנס למייל – בוחן את רלוונטיות התוכן לכותרת על ידי קריאת החלקים המובלטים – כמו החלק הזה ובחינת הרלוונטיות שלהם להבטחה בכותרת – ולבסוף קוראים את ה ===נ.ב ==== לפני שמתחילים לקרוא את המייל – הקפידו להוסיף ===נ.ב=== ושתהיה לו רלוונטיות לכותרת וסוג של עוגן שמחוזק שוב בסיום הטקסט.

כתיבת כותרות שמוכרות דורשת מחקר קצר, אימון, ובחינה וניטור תוצאות. אם יש לכם תוכנות שליחת מיילים שמספקת לכם נתונים סטטיסטיים על מספר הפעמים שהמייל נפתח, נקרא, זמן שהייה בעמוד וכו' – עקבו אחר התוצאות ותפיקו את המסקנות הנכונות לגבי איכות הכותרות שלכם.

יש עוד הרבה מאוד טכניקות ורעיונות ליצירת כותרות יוצאות מהכלל שבולטות בתוך בליל הכותרות שמציפות אותנו – באילו טכניקות אתם משתמשים? כיצד אתם ממליצים לייצר כותרות מוכרות? יש לכם שאלות נוספות? נענה לכל שאלה או הארה כאן למטה בתגובות.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
כותרות יוצאות מהכלל כתיבה שיווקית כתיבת כותרות מושכות מייל שיווקי שיווק באינטרנט שיווק במדיה חברתית
« הקודם
הבא »
2 תגובות
  1. אופיר נחום 11 בדצמבר 2011 בשעה 18:47 הגב

    כתבתם מקצועי לעניין ובצורה טובה , אהבתי

  2. Irit davidson 16 בדצמבר 2011 בשעה 8:14 הגב

    הי אופיר,
    תודה רבה 🙂 מוזמן לחזור ולבקר, וכמובן ליישם את העצות – לנו זה עובד מעולה!

    אירית

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

מגזין דיגיטלי שבועי על שיווק באינטרנט - רוצה לקבל בכל שבוע כתבה על שיווק באינטרנט, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק באינטרנט ועוד ועוד... לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

הסדנה לפרסום מתקדם בפייסבוק

ב - 69 ש"ח בלבד!
סדנה בת חמש שעות על פרסום מתקדם בפייסבוק, לחצו לקבלת הפרטים המלאים על הסדנה הקרובה ולרכישה מאובטחת של הסדנה:

המדריך המלא לשיווק במייל - כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

המדריך לשיווק במייל יעזור לכם להבין מדוע השיווק במייל עובד כל כך טוב ומה השלבים לבניית שיווק במייל שעובד ומצליח.
כל מה שצריך זה להיכנס לקישור הבא, להשאיר פרטים והמדריך בדרך אליכם במייל

ספרון המידות לעיצובים לרשתות החברתיות

הרבה זמן ומחשבה הושקעו בתכנון הספרון, ובמתן המידע הרלוונטי ביותר בצורה הנוחה והברורה ביותר למשתמש הסופי - שהוא המעצב או המעצבת שלך. הספרון מכיל מידות של עיצובים לרשתות החברתיות,
משקלים מינימאליים ומקסימליים של קבצים, סוגי קבצים, ובנוסף, מכיל מידע שמיועד לעזור לך לתכנן את העיצוב לכל זירה חברתית.

להורדת הספרון: איך השגנו 11 אלף לייקים לפוסט ב - 24 שעות!
איך להשיג יותר לייקים לסטטוס בפייסבוק

הספרון מלמד כיצד לעבוד נכון בפייסבוק ולהגביר את הלייקים לכל סטטוס בעמוד העסקי שלך בפייסבוק

אני השינוי! יחד נהפוך את 2015 לשנת השיווק הטובה ביותר בחייך

חינם! ספרון עשיר בטיפים ומידע שיעזור לך לשפר את תוצאות השיווק ב - 2015 ומייד!

לחיצה על הקישור תעביר אותך למילוי טופס הרשמה. לאחר מילוי מהיר של פרטים, יישלח אליך במייל ספרון עשיר במידע וטיפים שיעזרו לך להתאים את השיווק שלך לשינויים המהירים ולהגיע מהר לתוצאות הרצויות בשיווק באינטרנט

מי אנחנו ומה הם השירותים שאנחנו מציעים
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
תודה על ההקשבה
תודה על ההקשבה
תודה על ההקשבה
כך תבנו את הקהילה שלכם בפייסבוק
על קצה המזלג: מה אנחנו עושים עבור לקוחותינו

המדריך לגיוס לייקים טבעיים לעמודי פייסבוק עסקיים

להורדה בחינם!
המדריך לגיוס לייקים איכותיים לעמודי הפייסבוק העסקיים שלך! הגדלת קהל לקוחות מפולח ומדויק שיגביר את השיחה בעמוד שלך!

זקוקים לצוות מומחים שיעזור לכם בשיווק מוצר חדש? הפרטים המלאים בקישור, לחצו על התמונה למידע המלא

מומחים בהשפעה ושכנוע בשיווק הדיגיטלי

יצירת לידים באמצעות השפעה ושכנוע בשיווק הדיגיטלי

השיווק שלך קצת תקוע? אין לך מספיק לידים, לקוחות, עסקאות? זו ההזדמנות לך להמריא, הפרטים המלאים בקישור:
https://lp.vp4.me/fxj5?lm_supplier=10741&lm_bc=9492

קישורים
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • תקנון האתר
שתפו את העמוד בפינטרסט
אהבתם? שימו +1 בגוגל פלוס
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס