כיצד תגרמו לעמוד שלכם בלינקדאין לייצר המרות מהרגע הראשון

שירותים ומוצרים בעמוד העסקי של לינקדין

כתבה חמישית בסדרת עמודים עסקיים בלינקדין.

את הבסיס לבניית עמוד עסקי בלינקדין כבר הבנו. כעת, עלינו לחשוב בצורה עמוקה יותר על העסק שלנו ועל תפקידו במסגרת הרשת. המטרה שלנו בסופו של דבר, היא לייצר לידים ובסופו של דבר, לקוחות; אז למה לא להתחיל את ההמרה כבר מהרגע הראשון? לינקדין מאפשרת לכם לעשות זאת באופן אפקטיבי. בפונקציית המוצרים והשירותים לינקדין מאפשרת לך להראות מספר מוצרים ושירותים ולכלול אותם בתוך הפרסומים שלך. נעבור כעת על הצעדים לעשות זאת באופן מוצלח ולקדם את העסק יחד עם השירותים.

תחילה, גש לכלי הניהול ולחץ עליו. תחתיו, תופיע האפשרות להוסיף מוצרים ושירותים לעמוד החברה – לחץ עליה, לינקדין תדריך אותך צעד צעד כדי לעזור לך להוסיף את הכל. אנחנו מצידנו, ניתן לך צעדים שונים כדי לשדרג את האפשרות ולדעת בדיוק מה כדאי ומה מצפה לך.

מוצר או שירות. קודם כל, בחר מה ברצונך לפרסם. לא תוכל לפרסם גם מוצרים וגם שירותים, וזה לא יראה מקצועי במיוחד בפרזנטציה הסופית. בחר אחד מהם ותתמיד איתו.

בחר קטגוריה. בחר קטגוריה שהכי מייצגת את המוצר או השירות שלך!

תן למוצר\שירות שם. תוכל להוסיף מספר מוצרים או שירותים עבור החברה שלך. תן למוצרים שם, ברגע שנותנים למשהו שם הוא מושך יותר עבור הלקוחות וגורם להם לתפוס את המוצר בתודעה.

הוסף תמונה. תמונה כמובן, היא הדבר החשוב ביותר בייצוג המוצר. כאשר המוצר נראה טוב עבור הקהל, הוא ימשוך באופן טבעי.

תאר את המוצר או השירות. מעבר לתמונה, תן רעיון כללי של המוצר או השירות. יידע את הקהל מה המוצר עושה ומה השירות נותן. מה מבדיל את מה שיש לך להציע ממוצרים או שירותים דומים אחרים? הייה אינפורמטיבי, אבל וודא להוסיף קצת אישיות.

ציין תכונות עיקריות. השתמש בסעיף זה כדי לציין את הפלוסים העיקריים של המוצר וליצור סביבו הילת הצלחה.

הוסף URL עבור המוצר\שירות. הלינק יעזור לך למשוך קהל אל האתר שלך, שבו חברי לינקדאין יוכלו ללמוד יותר על המוצר והשירות שלך. עליך לבחור מתי כדאי לחבר לעמוד עם מידע נוסף על המוצר/שירות או להעביר לעמוד נחיתה בו ניתן להשאיר פרטים או לרכוש את המוצר – אתם יכולים לנסות אסטרטגיה שונה למוצרים/שירותים שונים ולבחון מה נותן לכם את התוצאה הטובה ביותר.

הוסף קשרים מן החברה. אם מישהו רוצה לקבל מידע נוסף על החברה שלך ולהעמיק בהכרת החברה, תוכל לקשר אותם לאנשים הנכונים בעסק כדי לעשות כן. כתוב את שמות אנשי הקשר (עליך להיות חבר שלהם בלינקדאין כדי להוסיף אותם לרשימה).

הוסף פירסום\קמפיין עבור המוצר. כלול כותרת, תיאור וURL שבו יוכלו ללמוד יותר על המוצר.

הוסף סרטון על המוצר או השירות. סרטון יעזור לך לקדם את המוצר. לכן, דאג להוסיף סרטון שמראה כיצד המוצר עובד, מה הוא עושה ומה מטרתו – או כל דבר אחר שעולה בדעתך ועלול למשוך את הקהל אל המוצר. גם לשירות ניתן להכין סרטון שיאפשר לקהל היעד להבין את הייחוד של השירות שמעניקים אצלכם. תן לסרטון כותרת יצירתית, תוך מחשבה על מילות מפתח.

הוסף את הURL של הסרטון. אחרי שהוספת כותרת, העתק והדבק את הURL מתחת לסרטון – זה יאפשר זמינות לסרטון ויהפוך אותו לנגיש יותר.

פרסם. אחרי שמילאת את כל המידע שצריך, לחץ על כפתור הפרסום! ותן למוצר ולשירות שלך לעשות את העבודה.

כתוב רק את  מה שהיית רוצה לקרוא ולדעת על המוצר או השירות, העבר לקהל שלך למה בדיוק כדאי להם לקחת חלק מלקוחות החברה. זכור למדוד את הדברים ולתקן את מה שלא עובד, כל מה שאתה עושה בשיווק אינטרנטי שווה מדידה כדי להבין אם המאמצים שלך עובדים ואם עליך לשנות אסטרטגיה. מדידה תעזור לך להבין אם האסטרטגיה שלך עובדת ומייצרת לידים!

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לבלוט ברשתות החברתיות?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.

כתבות נוספות בסדרה:

מדוע חשוב שיהיה עמוד עסקי בלינקדין?

חמשת הפונקציות העיקריות בעמוד עסקי בלינקדאין?

מה השתנה בעמודי העסק החדשים של לינקדאין?

כיצד להקים עמוד עסקי חדש בלינקדין?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


eXTReMe Tracker