• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
שיווק דיגיטלי | שיווק בפייסבוק | שיווק במייל
  • שירותי השיווק שלנו
    • אודות שירותי השיווק שאנחנו מציעים לך
    • שיווק בפייסבוק למותגים ולעסקים
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • ניהול השיווק באינטרנט
    • שיווק במייל
    • תיק עבודות
    • בין לקוחותינו
    • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
    • מיתוג עסקי
    • פרסום קמפיין בפייסבוק
    • סדנאות שיווק
    • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
  • שיווק באינטרנט
  • ניהול השיווק באינטרנט
    • נוכחות דיגיטלית
    • כתיבה שיווקית
    • בניית אתרים
    • כתבות מומלצות
  • קידום אתרים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • טוויטר
    • לינקדאין
  • מיתוג עסקי
    • עיצוב לאינטרנט
  • קורסים מקצועיים
שיווק דיגיטלי | שיווק בפייסבוק | שיווק במייל
  • שירותי השיווק שלנו
    • אודות שירותי השיווק שאנחנו מציעים לך
    • שיווק בפייסבוק למותגים ולעסקים
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • ניהול השיווק באינטרנט
    • שיווק במייל
    • תיק עבודות
    • בין לקוחותינו
    • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
    • מיתוג עסקי
    • פרסום קמפיין בפייסבוק
    • סדנאות שיווק
    • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
  • שיווק באינטרנט
  • ניהול השיווק באינטרנט
    • נוכחות דיגיטלית
    • כתיבה שיווקית
    • בניית אתרים
    • כתבות מומלצות
  • קידום אתרים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • טוויטר
    • לינקדאין
  • מיתוג עסקי
    • עיצוב לאינטרנט
  • קורסים מקצועיים
שיווק בפייסבוק – מדריך פייסבוק
ראשי » אסטרטגיות שיווק » שיווק בפייסבוק – מדריך פייסבוק

שיווק בפייסבוק – מדריך פייסבוק

16 בספטמבר 2011 22:47 אין תגובות Irit davidson

 מדריך פייסבוק

דף פייסבוק | קבוצה בפייסבוק | איתור חברים בפייסבוק | אירוע בפייסבוק | הודעות בפייסבוק | שיווק בפייסבוק

מוכנים להיכנס לזירה החמה ביותר באינטרנט? הנה מדריך שיעזור לכם להתחיל את דרככם בפייסבוק ולמצוא את דרככם בין בליל המידע והאפשרויות.

 בואו נתחיל! אז איך נרשמים?

 יצירת פרופיל אישי:

 בתור התחלה, כנסו לאתר: http://www.facebook.com

ובכניסה תפגשו טופס הרשמה שמזמין אתכם לשמור על קשר עם חבריכם

בטופס שתקבלו הקלידו שם ושם משפחה, כתובת אי-מייל, סיסמא, מין ותאריך לידה. ולחצו על כפתור: ההרשמה.

השלב הבא הוא כתיבת הפרופיל האישי.

פייסבוק מאפשר לכם לספר על עצמכם הרבה מאוד: היכן למדתם, היכן אתם עובדים ומה מקומות העבודה שלכם בעבר, אילו תחביבים ותחומי עניין יש לכם, מה הפילוסופיה שלכם, מה המוטו שלכם בחיים ועוד… מטרת המידע למשוך אליכם חברים שלהם היכרות או רקע משותף עמכם. יש חברים שמגיעים רק בכדי למצוא חברים מהעבר ולשמור על קשר עם אנשים שקשה יותר לשמור עמם על קשר, אך רבים נמצאים בפייסבוק כדי לשווק.

מה ניתן לשווק ברשת חברתית וכיצד? ובכן פייסבוק מצפה מכם לשמור על כללי נימוס חברתיים ולשתף בפרופיל האישי שלכם בעיקר מידע אישי – מותר לשתף בתכנים עסקיים, אך זה לא העיקר.

בכדי לשתף תכנים עסקיים בחופשיות פייסבוק מאפשר לכם לפתוח דפים וקבוצות בהם ניתן ואף מומלץ לשתף תוכן שיווקי על העסק שלכם ואפילו מיתוג ושיווק אישי.

מה זה דף ומי בקבוצה?

מדוע יש גם דפים וגם קבוצות? ככה! מה ההבדלים ביניהם? ובכן יש הבדלים רבים בין דף עסק לקבוצה.

בדף אפשרויות העריכה והעיצוב נרחבים מאוד, ניתן להוסיף לשוניות מעוצבות, ניתן להוסיף יישומים שונים, ביניהם: לוח אירועים, עריכת סקרים, קהילה חברתית, דף יצירת קשר ועוד. אתם יכולים לפתוח לשוניות ולקרוא להם בכל שם שמתאים לכם ולעצב אותו בעזרת מתכנת שיטמיע עבורכם את התוכן בעמוד הפייסבוק שלכם. זה מאפשר לכם להכניס הרבה מאוד תוכן של העסק שלכם בדף של פייסבוק, ואפילו להטמיע את חלקים חשובים מהאתר שלכם בעמוד הפייסבוק שלכם. מעבר לכך מתברר שגוגל סורק דפי פייסבוק ומקדם אתכם במילות המפתח שלכם, וזאת בתנאי שתעלו בדף תוכן שמותאם למילות המפתח של העסק שלכם.

ומה יש בקבוצה? הקבוצות שינו לאחרונה את פניהן והפכו לזירה מאוד דינאמית. וכל התרחשות בקבוצה עולה מיד בהתראות של כל חברי הקבוצה  (אלא אם כן הגדירו החברים אחרת). יש אפשרות לקיים צ'אט קבוצתי של כל חברי הקבוצה, ורואים שיש חיים שלמים שמתרחשים בתוך הקבוצות החדשות.

כדי לפתוח עמוד עסק משלכם לחצו על הלינק הבא: עמוד עסק בפייסבוק  בחרו את סוג העמוד שתרצו לפתוח. בחרו את הקטגוריה המתאימה, אשרו את תנאי האתר והתחילו בבניית עמוד העסק שלכם. פייסבוק מאפשר לכם לתאר את העסק שלכם, לציין את השירותים והמוצרים שאתם מציעים, להוסיף פרטי התקשרות ועוד ועוד. על מנת לדעת כיצד ליצור עמוד עסקי משודרג לחצו על הלינק הבא: עמוד פייסבוק משודרג

ועכשיו כיצד משלבים בין שלל הכלים בפייסבוק?

הכל מתחיל בפרופיל האישי שלכם, שם אתם תספרו על עצמכם, תעלו תמונות משפחתיות, ותמונות שאהבתם או צילמתם, ואחרי שהפרופיל שלכם מושלם אתם מתחילים "לעבוד"

כיצד מאתרים חברים?
יש אופציה לייבא את רשימת הכתובות מכל תאי הדואר האלקטרוניים שלכם (לפחות מרובם) ולהזמין את חבריכם להצטרף אליכם בפייסבוק. איך עושים זאת? כשאתם נמצאים על לשונית "דף הבית" בפרופיל שלכם תמצאו בסייד-בר מצד שמאל מקום בו כתוב: "מצא/י את חבריך" פייסבוק יעשה הכל כדי לחבר אתכם עם חבריכם וכדי שתזמינו אנשים נוספים להצטרף לפייסבוק. כך שהדרך לאתר חברים ולהתחיל די קלה.

בשלב השני פייסבוק יציע בכל פעם אנשים שאולי אתם מכירים, זה בדרך כלל יופיע מצד שמאל כשתבקרו בפרופיל של עצמכם. אם הגעתם לפייסבוק כדי לשווק מוצר או שירות או רעיון, אל תאשרו כל בקשה ואל תציעו לכל אחד, תגדירו לעצמכם את קהל היעד שלכם והיכנסו לכל פרופיל לפני שתציעו לו חברות או תאשרו חברות איתו ותבחנו האם באמת הוא יכול להיות לקוח פוטנציאלי?

אין טעם לאסוף רשימות חברים אינסופיות שהסיכוי לקשר עסקי כלשהו ביניכם לבינם נראה קלוש, אספו את הקלפים המנצחים – לכו על האסים עיזבו את ה – 2, עבודה נכונה ברשתות חברתיות מושתתת על בניית רשימות תפוצה נכונות ומפולחות שאיתם אפשר לתקשר ולהציע להם גם חברות וגם לספר להם על עיסוקיכם.

ברשתות חברתיות אתם לא מוכרים שום דבר! אתם לא עומדים עם הסטאטוס שלכם ולא משנה היכן הוא נמצא בפרופיל או בדף או בקבוצה וצועקים: "עגבניות בשקל רק היום" – רשתות חברתיות הן לא שוק! הן מקום לספר את הסיפור, להגיד מה אתה עושה, לשתף מידע, לתת טיפים, לבסס את המיתוג שלכם כמקצוענים ולהפנות את חבריכם לאתר שלכם, מי שמחפש את מה שאתם מציעים – יש סבירות גבוהה שיפנה אליכם לקבלת מידע נוסף ובהמשך אולי ירכוש מכם שירות או מוצר או יצטרף אליכם לקידום רעיון מסוים.

הסטאטוס של הפרופיל שלכם הוא המקום לשתף חוויות אישיות ומקצועיות – אבל מהזווית האישית: "היום הרציתי בפני… הגיעו… היה… מאוד נהניתי האירוע הבא שלי יתקיים…. מוזמנים להגיע" זה סטאטוס עסקי, אך ניתן לשזור בו קורטוב אישי מה שהופך את זה ל"בסדר" בפרופיל, חוויות ילדים, זוגיות, ביקרתי כאן, הייתי שם – מאוד פופולאריות בפייסבוק ואנשים ישמחו לשתף ולספר שגם הם היו שם ומה החוויה שלהם מהמקום. למעשה בפייסבוק התרבות הווירטואלית מאוד חברותית ומאפשרת להתוודע להרבה מאוד אנשים, ומאחר ומאחורי כל "חבר" קיים אדם בשר ודם (בדרך כלל) האפשרות לחצות את המסך והמקלדת לכדי היכרות בעולם האמיתי היא אפשרית וקשרים אמיתיים נוצרים דרך פייסבוק כל הזמן.

אם באתם לשווק, סביר להניח שהקשרים שאתם תיצרו בפייסבוק יהיו בעלי אופי עסקי ופייסבוק בהחלט פותחת רשת נטוורקינג מופלאה שניתן להצמיח ממנה לא מעט שותפויות וקשרים עסקיים. שימו לב לאופן בו אתם משתמשים באפשרויות השונות בפייסבוק כדי שלא תיתפשו כמטרידים וכדי שחברים לא "יחביאו" את הפרופיל שלכם וגרוע מזה שלא יישלחו את החברות איתכם לפח אשפה. בלחיצת כפתור אפשר להתחבר ובלחיצת כפתור ניתן להתנתק, לכן שימרו על כללי הנימוס ואל תטרידו חברים.

מה נחשב להטריד?
פייסבוק מאפשר לכם להעלות תמונות בפרופיל, בקבוצות  ובדפי העסק שלכם – בדפים ובקבוצות אפילו מקובל להעלות תוכן שיווקי עד לרמת הברושור, כרטיס הביקור ותמונות של מוצרים וכן הלאה. בנוסף אופציה נוספת שקיימת בפייסבוק היא "תיוג תמונה" כלומר אם הצטלמתם עם שרון וטל בבר אתם יכולים לתייג כל אחד מהחברים במקום בו הם נמצאים בתמונה וכך גם חברים אחרים יידעו מי זה מי וגם החברים איתם הצטלמתם ואותם תייגתם יקבלו בתמונות שלהם את התמונה שצולמו איתכם וזה גם יופיע בניוז פיד שלהם (תיכף נסביר מה זה ניוז פיד – אבל קודם חפשו בתרגומון). מדועכנסנו לזה?  כיוון ש"משווקים חרוצים" גילו שזה ממש יעיל לתייג בתמונות של הברושורים שלהם חברים, בפרט כאלה עם כמות חברים גדולה, כך הפרסום שלהם מופץ בשיווק וויראלי מצוין – זה נכון! אבל ה"חבר" שתייגתם בדרך כלל לא יאהב את זה, וזה בלשון המעטה, ופעמים רבות זו יכולה להיות סיומה של ידידות מופלאה ופוטנציאל לשיתוף פעולה כלשהו.

אם חפצה נפשכם לתייג מישהו, שזה יהיה לפחות מישהו שאתם מכירים, ולפני שתתייגו אותו – בקשו את רשותו. כן שילחו לו הודעה אישית, ואם אתם חברים אישיים, אפשר להרים טלפון ולשאול אם זה בסדר מבחינתו/ה. אישרו לכם – שיחקתם אותה! לא רוצים, לא נורא, יש הרבה דרכים לשווק בפייסבוק וזוהי רק ההתחלה.

מה זה אירוע בפייסבוק?
פייסבוק מאפשר לכם ליצור אירועים. ניתן ליצור אירוע מהפרופיל האישי מהדף או מהקבוצה, ובנוסף אתם יכולים להזמין את כל חבריכם לאירוע. אירוע יכול להיות כמעט כל דבר מאירוע אמיתי ועד להשקה של מוצר און-ליין. בעבודה נכונה אירוע יכול להשיג לכם הרבה מאוד לידים ואולי אפילו לקוחות של ממש (תלוי מה הוא אותו אירוע). האירועים שלכם מופיעים אצל החברים שלכם כלינק בצד שמאל ובכל פעם שייכנסו לפרופיל שלהם יראו את האירועים אליהם הם מוזמנים בצד שמאל. אירוע מאפשר לכם לקבוע זמן ומקום לתת שם לאירוע ולפרט מה צפוי באירוע. כשאתם נכנסים ללינק "אירועים", למעלה מופיע "צור אירוע" ליחצו על הלינק ותיכנסו למערכת בניית עמוד אירוע. תשתדלו לספק מידע מלא ומפורט וחשוב להוסיף תמונה רלוונטית במקום המיועד לתמונה – לוגו של האירוע או כל תמונה שממחישה את האירוע.

צ'אט בפייסבוק
פייסבוק רוצה להשאיר את המשתמשים כמה שיותר זמן באתר ולכן מאפשר לכם לעשות הרבה מאוד פעילויות מקוונות עם החברים שלכם בתוך הפייסבוק. אם פעם זה היה ICQ או תוכנות מסרים מיידיות אחרות היום הכל קורה בפייסבוק, גם הצ'אט. למשתמשים כמעט שאין סיבה לצאת מפייסבוק הכל עובר דרך הצינורות של פייסבוק… ים של מידע שעובר דרך הפייסבוק ומחזיר אתכם תמיד למקום הנעים בו אפשר לעשות כמעט הכל.

הודעות בפייסבוק
מרק צוקרברג, מיסטר פייסבוק בכבודו ובעצמו, ערך מסיבת עיתונאים מתוקשרת ביותר בה הודיע על "המהפיכה בפייסבוק" – הכוונה היתה הפיכת פייסבוק לתיבת הדואר האלקטרונית שלכם. אם לפני כן התאפשר לכתוב מסרים קצרים בהודעות של פייסבוק, מעכשיו ניתן לצרף קבצים ולאפשר למשתמשים חיצוניים לפנות אליכם דרך כתובת פייסבוק. אין ספק שהרעיון מהפכני, אך ניכר כי עדיין אנשים שומרים על תיבות המייל המסורתיות שלהם, אך כן נעשה שימוש בתוסף החדש – צירוף קבצים בהודעות בין חברים, בהחלט מאפשר לעשות יותר דברים עם חברים ושוב, להישאר בפייסבוק עוד קצת…

שיווק בפייסבוק
אין ספק שכלי כל כך מתוחכם עם מעל 500,000,000 משתמשים הוא כלי שיווקי רב עצמה. יש לדעת מה כללי הנימוס המקובלים בין חברי האתר, על מנת שלא תעשו לעצמכם שירות דוב במקום שירות טוב. אך בעבודה נכונה בהחלט ניתן למתג עסק באמצעות פייסבוק, לחשוף מוצרים חדשים, לגייס לקוחות, למצוא עובדים, ומהצד השני למצוא עבודה. אמנם ליקדאין הוא הזירה הטבעית לתחום העסקי, אך גם בפייסבוק ניתן לעשות שיווק מעולה.

מרגישים שאתם מוכנים להתחיל? ליחצו על הלינק וצאו לדרך: http://www.facebook.com/  מחפשים מישהו שיהיה השגריר שלכם בפייסבוק? חברת Social Lead Communications מנהלת עבור לקוחותיה שיווק מקצועי בפייסבוק. לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות צלצלו עכשיו: 09-7447740 או פנו במייל  בכתובת: info@sociallead.co.il

 

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק באינטרנט בקשה להצעת מחיר חברה לשיווק ברשתות חברתיות חברת שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק | מדריך פייסבוק | שיווק במדיה חברתית שיווק ברשתות חברתיות
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

מגזין דיגיטלי שבועי על שיווק באינטרנט - רוצה לקבל בכל שבוע כתבה על שיווק באינטרנט, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק באינטרנט ועוד ועוד... לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

הסדנה לפרסום מתקדם בפייסבוק

ב - 69 ש"ח בלבד!
סדנה בת חמש שעות על פרסום מתקדם בפייסבוק, לחצו לקבלת הפרטים המלאים על הסדנה הקרובה ולרכישה מאובטחת של הסדנה:

המדריך המלא לשיווק במייל - כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

המדריך לשיווק במייל יעזור לכם להבין מדוע השיווק במייל עובד כל כך טוב ומה השלבים לבניית שיווק במייל שעובד ומצליח.
כל מה שצריך זה להיכנס לקישור הבא, להשאיר פרטים והמדריך בדרך אליכם במייל

ספרון המידות לעיצובים לרשתות החברתיות

הרבה זמן ומחשבה הושקעו בתכנון הספרון, ובמתן המידע הרלוונטי ביותר בצורה הנוחה והברורה ביותר למשתמש הסופי - שהוא המעצב או המעצבת שלך. הספרון מכיל מידות של עיצובים לרשתות החברתיות,
משקלים מינימאליים ומקסימליים של קבצים, סוגי קבצים, ובנוסף, מכיל מידע שמיועד לעזור לך לתכנן את העיצוב לכל זירה חברתית.

להורדת הספרון: איך השגנו 11 אלף לייקים לפוסט ב - 24 שעות!
איך להשיג יותר לייקים לסטטוס בפייסבוק

הספרון מלמד כיצד לעבוד נכון בפייסבוק ולהגביר את הלייקים לכל סטטוס בעמוד העסקי שלך בפייסבוק

אני השינוי! יחד נהפוך את 2015 לשנת השיווק הטובה ביותר בחייך

חינם! ספרון עשיר בטיפים ומידע שיעזור לך לשפר את תוצאות השיווק ב - 2015 ומייד!

לחיצה על הקישור תעביר אותך למילוי טופס הרשמה. לאחר מילוי מהיר של פרטים, יישלח אליך במייל ספרון עשיר במידע וטיפים שיעזרו לך להתאים את השיווק שלך לשינויים המהירים ולהגיע מהר לתוצאות הרצויות בשיווק באינטרנט

מי אנחנו ומה הם השירותים שאנחנו מציעים
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
סושיאל ליד - אסטרטגיות שיווק מתקדמות
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
שירותי השיווק שסושיאל ליד מציעה לך
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
תפישת העולם שלנו בסושיאל ליד
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד אנחנו מפגישים בין החזון שלנו למטרה שלך הלקוח
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
כיצד מתרחש תהליך העבודה עם לקוח חדש
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
עבודה תוך התחשבות בזירות השונות בהן קהל היעד שלך מסתובב
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
יצירת שיחה עם קהל היעד באמצעות בניית קמפיין דיגיטלי מדויק
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
לקוחותינו בהווה ובעבר - רשימה חלקית
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
סיפורי הצלחה - 11 אלף לייקים לפוסט בתוך 24 שעות
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול בלוג חברה תוסס ופעיל עבור רשת מלונות פרימה
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
ניהול אירועי בלוגרים לחשיפה משמעותית למותגים
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
סדרת סרטוני המלצות אותנטיות מצולמות בווידאו ללקוח
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
שיווק במייל: 65 לידים חדשים ואיכותיים מרשימה בת 4,500 רשומים, בתוך 5 ימים
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
קמפיין תוכן למכירת טיול ייחודי לחו"ל
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
ניתן ליצור אתנו קשר מכל מקום, בכל זמן, ובמגוון ערוצי תקשורת
תודה על ההקשבה
תודה על ההקשבה
תודה על ההקשבה
כך תבנו את הקהילה שלכם בפייסבוק
על קצה המזלג: מה אנחנו עושים עבור לקוחותינו

המדריך לגיוס לייקים טבעיים לעמודי פייסבוק עסקיים

להורדה בחינם!
המדריך לגיוס לייקים איכותיים לעמודי הפייסבוק העסקיים שלך! הגדלת קהל לקוחות מפולח ומדויק שיגביר את השיחה בעמוד שלך!

זקוקים לצוות מומחים שיעזור לכם בשיווק מוצר חדש? הפרטים המלאים בקישור, לחצו על התמונה למידע המלא

מומחים בהשפעה ושכנוע בשיווק הדיגיטלי

יצירת לידים באמצעות השפעה ושכנוע בשיווק הדיגיטלי

השיווק שלך קצת תקוע? אין לך מספיק לידים, לקוחות, עסקאות? זו ההזדמנות לך להמריא, הפרטים המלאים בקישור:
https://lp.vp4.me/fxj5?lm_supplier=10741&lm_bc=9492

קישורים
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • תקנון האתר
שתפו את העמוד בפינטרסט
אהבתם? שימו +1 בגוגל פלוס
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס