כתבה שישית בסדרת שיווק אהוב.
אנחנו ממש קרובים למטרה. כבר יש לנו הצעה, יש לנו דפי נחיתה וקריאות לפעולה, מיקמנו את ההצעה שלנו במקומות האפקטיביים ביותר ויצרנו תנועה שהביאה אלינו לידים. אפילו המשכנו מעקב וטיפוח לידים ואנו מוציאים הצעות נוספות לקשרים הקיימים. ההצלחה שלנו כל כך קרובה, אבל עדיין, ישנה תחושה כי חסר משהו. חסרה לנו תנועה מתמדת, חסרה לנו ההפצה, ההתלהבות מסביב, חסר לנו שידברו עלינו. כשיש לנו כמעט הכל, הגיע זמנינו להתחיל להפיץ את השמועה להוסיף תנועה חדשה ומרגשת לעמודי הנחיתה שלנו. כאן, נכנס תפקידם של הבלוגים והמדיות החברתיות.
כתיבת בלוג ועדכון הצעות ברשתות חברתיות מאפשר לנו להגיע אל קהל רחב יותר ולפרוש ידיים למקומות חדשים בנסיון להגיע אל לידים נוספים שיענו על ההשקעה הרבה שלך. הדבר החשוב ביותר שעליך לזכור הוא תמיד, אבל תמיד, להשתמש בקריאה לפעולה – הוסף קישור לעמוד הנחיתה שלך עם ההצעה ומשוך את הקהל להיכנס פנימה.
תוכל להפוך את הקריאה למאמר בבלוג או לעידכון ברשת חברתית רלוונטית ולבקש מקהל העוקבים לשתף ולהגיב. אם אנו רוצים לנהל בלוג, עלינו למקסם את הכתיבה שלנו כך שהיא תמשוך את תשומת לב הקוראים מן השורה הראשונה – ככל שיש יותר קוראים פעילים, כך גובר הדירוג שלנו במנועי החיפוש. אל תשכח להציג את הקריאה לפעולה בהצעה השיווקית שאתה מעוניין לקדם! אספנו עבורכם מספר טיפים לכתיבת בלוג מושך ומרתק:
תמונות מושכות. בכתבת בלוג, עליך לכלול תמונה שמעבירה את מה שהמאמר מנסה להעביר. תמונה שמעבירה את המסר תמשוך את הצופים כי היא עוזרת להם לעבור אל התוכן הכתוב באופן זורם וטבעי. בלוגים שכוללים דברים חזותיים כמו אינפוגרפיקות, תמונות, צילומים או גרפיקה כלשהי, מצליחים בדרך כלל יותר מאלו שהם כתב נטו.
כתוב כותרת מושכת ובולטת במיוחד. אל לך להבליט את השורה באופן חזותי, אלא במילים. כותרות הן האלמנט החשוב ביותר בבלוג, הוא מתאר עבור הקורא במה עוסק הבלוג ומראה לו האם זה משהו שעלול לעניין אותו. למרות שיש אלמנטים שונים שגורמים לבלוג להיות מוצלח ומושך, הכותרת היא הדבר שיגרום לקורא להיכנס למאמר או לעבור הלאה.
פורמט. בבלוג, מאוד חשוב "לשבור" את רצף הטקסט במרווח בין פסקאות. קריאה באינטרנט היא לא כמו קריאה בספר ממשי. הקורא האינטרנטי צריך "לגלגל" בעכבר שלו את התוכן ולקרוא שורה מכל פסקה כמו גם את הטקסטים המובלטים כדי להבין את הרעיון הכללי. זה לא אומר שהוא לא יקרא את הכל אחר כך, זה אומר שהוא צריך להבין אם משתלם לו להישאר עוד כמה דקות והאם התוכן רלוונטי עבורו. בכתיבה כזאת, תוכל אף לעצב את התוכן בצורה ויזואלית ומחייבת יותר.
שיתוף במדיה חברתית. עליך להוסיף לתוכן הבלוג שלך אפשרות שיתוף ברשתות חברתיות (כמו למשל אפשרות לעשות "לייק" לפייסבוק, אפשרות לצייץ את הפוסט בטוויטר או להכניס את התוכן לפינטרסט). אפשרות השיתוף בכל מאמר תעודד את הקורא לשתף את התוכן עם החברים שלהם, העמיתים שלהם, העובדים שלהם ובעצם להרחיב את האפשרויות שלך להגיע לאנשים רבים יותר.
אין סודות בשיווק החברתי. לכולם ברור מה צריך לעשות וכעת אנחנו מדריכים אותך כדי שתדע גם כיצד לעשות זאת. בלוג הוא דבר מהותי לתוכן השיווקי שלך, זהו הכלי שלך להגיע לאנשים רבים באופן עקיף ובלי לתקוף את הקהל בצורה ישירה שדורשת מהם לקנות את מה שיש לך להציע. אנשים אוהבים מידע, במיוחד בעידן הנוכחי – תן להם מידע אפקטיבי ומעניין שמתקשר בסופו של דבר אל הקריאה לפעולה.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בבניית שיווק אהוב ואיכותי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרה:
1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך
2. כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?
3. כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?
4. כיצד יוצרים תהליך אוטומטי שמייצר זרם עבודה?
5. כיצד בונים הצעה שיווקית לקשרים קיימים?
7. כך תגרום לוויראליות של התוכן שלך ברשתות חברתיות!