למה לחדד את הקריאה לפעולה במיילים השיווקיים שלי? – הקמפיין שלי עובד מצוין!
שיווק באמצעות מיילים שיווקיים הוא אחד הערוצים היעילים ביותר ב שיווק באינטרנט. לא מעט עסקים משתמשים בערוץ זה ורואים תוצאות טובות ביחס לערוצי שיווק אחרים. אבל גם אם אתם מומחים בכתיבת מיילים שיווקיים, ורואים תוצאות טובות ומספקות באמצעות הקמפיינים השיווקיים שלכם במיילים, תמיד ניתן לשפר את התוצאות ! אלא אם כן יש לכם 100% הצלחה עם הקמפיינים השיווקיים שלכם באמצעות דיוורור בדואר אלקטרוני ואז אתם מוזמנים לעבור לכתבה הבאה.
לעיתים השינוי הוא בתזוזה קלה מימין לשמאל, שינוי קל בגוון – שינויים שנדמה כי הם חסרי חשיבות – ולפתע – בום – אחוזי ההמרה מזנקים! אם כך האם ישנה מערכת כללי זהב: עשה ואל תעשה? מסתבר שלא, יש כמה פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם, לבחון אותם על פני ציר הזמן, וללמוד תוך כדי תנועה. דרך מומלצת לבצע בדיקות – ביצוע מבחני A/B ולצורך העניין במיילים שיווקיים, בואו נאמר שיש לכם 5,000 מיילים רשומים ברשימת התפוצה שלכם – שילחו לכל 500 נוסח מעט שונה – זהו מדגם מייצג בצורה לא רעה כלל, ובדקו את אחוזי ההמרה בכל אחת מחמשת הקבוצות – נסו את זה במשך מספר פעמים – בכל פעם שלחו מייל זהה למען שינוי בקריאה לפעולה, נוסח מעט שונה לקבוצה אחרת – וכך תוכלו לראות אילו שינויים – קלים ככל שיהיו, מניבים יותר תוצאות באופן מובהק.
שיפור אחוזי ההמרה של מיילים שיווקיים
אם כך על אילו שינויים אנו מדברים:
- האם הקריאה לפעולה צריכה להיות בכפתור או בלינק?
- האם הקריאה לפעולה יכולה להיות בתמונה מושכת?
- מה הצבע המדויק של הכפתור – לכל צבע השפעה שונה על אנשים שונים, יש אנשים שאדום משדר לכם חיוניות, פעולה, משיכת תשומת לב וכד' ואחרים רואים באדום סימן לדאגה או אזהרה. לפעמים שינוי בגוון של האדום ישפר את אחוזי ההמרה, או בחירת צבע שונה כמו כתום או כחול – נסו לשנות את הצבע בשיטה שציינו וראו האם זה משפיע על אחוזי ההמרה.
- היכן בפרישת המייל צריך להיות ממוקם הכפתור קריאה לפעולה – האם בראש העמוד האם בתחתית, האם נכון לשים את הכפתור למטה, כך שיש לגלול מטה כדי לראות אותו? נסו למקם את הכפתור בכמה מקומות שונים ולאחר כמה ניסיונות – תהיה לכם נוסחה שכנראה עובדת טוב על קהל היעד שלכם.
- מה הגודל הנכון לכפתור קריאה לפעולה במייל השיווקי שלכם – לעיתים גודל אחד הוא גדול מדי – מאיים ומרתיע – וגודל אחר קטן מדי – ולא מבחינים בו כלל – יש לבחון ולראות איזה גודל כפתור ההנעה לפעולה נותן תוצאה טובה יותר.
- בחנו את עמוד הנחיתה שלכם – ייתכן שהמיילים שלכם מנוסחים היטב ומכוונים היטב להנעת תנועה לעמוד יעד כלשהו שבחרתם, אך לאחר מכן לא משלימים את הפעולה שמראש רציתם שיבצעו. אם כך, נסו לתכנן מספר עמודי נחיתה והפנו את התנועה בכל פעם לעמוד אחר, נסו ללמוד אילו עמודי נחיתה עובדים הכי טוב בשבילכם.
- מה צריך לכתוב על כפתור ההנעה לפעולה? גם כאן מין מדע מדויק ונוסחת זהב, נסו את קהל היעד שלכם ערכו מבחן A/B לקהל היעד שלכם וגלו איזה נוסח עובד הכי טוב.
כיצד אתם מנסחים את הקריאה לפעולה במיילים השיווקיים שלכם? האם אתם בוחנים את אחוזי ההמרה של המיילים השיווקיים שלכם? האם אתם מרוצים מהתוצאות? נשמח שתשתפו אותנו כאן בתגובות בניסיונכם, וברעיונות שלכם לשיפור אחוזי ההמרה של מיילים שיווקיים באמצעות שיפור כפתורי הקריאה לפעולה.
במידה והנכם מחפשים חברת שיווק באינטרנט שמנהל עבורכם את משלוח המיילים השיווקיים, אנו ב SocialLead Digital Marketing מספקים שירותי שיווק באינטרנט הכוללים בין היתר, אסטרטגיית שיווק במייל וניהול השיווק במייל עבור לקוחותינו
לפגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות חייגו עכשיו: 09-7447740 או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם: