• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
שישה עקרונות לשיווק הוויראלי – חלק ב'
ראשי » רשתות חברתיות » גוגל פלוס » שישה עקרונות לשיווק הוויראלי – חלק ב'

שישה עקרונות לשיווק הוויראלי – חלק ב'

19 ביוני 2012 19:20 אין תגובות Irit davidson

אחרי שראינו את סוגי השיווק הויראלי ואיך להפוך תוכן לויראלי, תוכל להבין כעת, כיצד השיווק הויראלי פועל ובצורה זו, לבנות אסטרטגיה נכונה לשיווק ויראלי נכון ועצמתי. כפי שכבר אמרנו, השיווק הויראלי הוא שיווק פעיל ומהיר, מרגע שחרורו לעולם לא תספיק לחשוב על המותג שלך והויראליות תחזור אליך עם קהל נוסף המשווק עבורך את המותג הרצוי. אז רגע לפני שאתה נדבק בשיווק הויראלי, גע בעקרונות המחלה שיספקו לך שיווק מהיר ואפקטיבי.

  • השיווק הויראלי לעיתים מחלק שירותים ומוצרים יקרי ערך על מנת למשוך תשומת לב. תוכל לתת שירותי מייל אלקטרוני ותוכנות שונות בחינם אשר באמצעותם תמשוך קהל רב ואיכותי.
  • הויראליות עוברת ללא כל מאמץ בין אנשים דרך מיילים, אתרים, תוכנות הורדה ועוד.
  • שיווק ויראלי מאפשר ללא ספק – אפשרויות הרחבה לעסק, הייה ער להזדמנויות.
  • שיווק מסוג זה מנצל את המניעים הנפוצים בגללם הקהל נמשך אל המותג שלך – הרצון העז של החמדנות והרעב למוצרים חדשים מוקלים על ידי המותג שלך ומספקים לך שיווק.
  • השיווק הויראלי עושה שימוש ברשתות חברתיות קיימות ומנצל את הבמה שהן מספקות.
  • שיווק ויראלי איכותי עושה שימוש נכון ומנצל משאבים נוספים כדי "להפיץ את השמועה".

 עקרונות השיווק הויראלי עובדות בשלושה שלבים:

  1. "דחיפה". דחיפה זו תראה את הפריצה הראשונית בהשקת הקמפיין שלך.
  2. רמת השיווק. רמת השיווק תראה תוצאותיה בשיחות בקהילות סביב הקמפיין, בבלוגים, בפורומים, ברשתות חברתיות ועוד.
  3. "זנב ארוך". מורשתו של קמפיין ויראלי נוצר בעזרת כמות האנשים המפנים אחרים למותג שלך וכמות הפונים אליך בעזרת הקמפיין המדובר.

השיווק הויראלי צריך לעבוד בזריזות והוא לא צריך לעלות לחברה שלך כסף רב. חשוב מה הקהל רוצה לראות ומה מעניין אותו לדעת. רכילות ומוצרי חינם הם הדברים שפועלים במהירות הגדולה ביותר האפשרית והמותג שלך עלול לעשות מספר סיבובים בעולם בשעות בודדות בלבד אם תעשה סיעור מוחות חכם עם שאר העובדים ותיצור וידאו או פרסומת שתאפשר לך ויראליות מדבקת ביותר.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם באמצעות שיווק ויראלי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל

לחלק א' של הכתבה:

שיווק וויראלי – כיצד תייצרו תוכן וויראלי – כתבה ראשונה

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
יצירת זנב ארוך שיווק ברשתות חברתיות שיווק וויראלי שיווק וויראלי ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס