כתבה ראשונה בסדרה: שליטה בשיווק ברשתות החברתיות המובילות
מאז ומעולם השיווק והפירסום היו עמודי הטווח עבור חברות, מותגים ומוצרים (אם חדשים ואם ותיקים). לכן, משקיעים כסף רב בשיווק ובניסיון להגיע לכמה שיותר אנשים ברחבי העולם. הגיוני כי כל חברה תרצה להפיץ את שמה ולמשוך קהל לקוחות רחב. לכן, בעולם העכשווי המתנהל בדרכים טכנולוגיות ונשלט באופן אינטרנטי, אין דבר חשוב יותר משליטה שיווקית ברשתות החברתיות המרכזיות – בניית אסטרטגיה מתוחכמת לשיווק און ליין – שיווק באינרטרנט.
השיווק ברשתות חברתיות הוא זול יותר וויראלי יותר מכל שיווק אחר ולכן, כה פופולארי. הרשתות החברתיות השולטות בעולם הווירטואלי – פייסבוק, טוויטר ויו-טיוב, מסוגלות להפיץ מידע לקהל בלתי מוגבל ולהעביר את העסק שלך מסע מופלא עתיר לקוחות חדשים מכל העולם. אם אתה מרגיש מוכן למסע, בכתבות הבאות, אנו נשתף אותך בחמש אסטרטגיות שיעזרו לך לשלוט ולשווק ברשתות החברתיות שהכי כדאי לך להפעיל.
אסטרטגיה 1: שיווק ברשתות חברתיות – הצורה להרחיב ולהגדיל את הטווח החברתי שלך.
בשביל להגדיל את ההצלחה שלך ושל העסק שלך בערוצים החברתיים, לפני הכל, עליך להרחיב את קהל ה"צופים" שלך. כדי לעשות כן, עליך להגדיל את הטווח החברתי שברשותך.
טווח חברתי, הינו סך כל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שיכולים להיות לעסק שלך בכל הרשתות החברתיות דרך הנוכחות שלך בהן. כדי לחשב את הטווח – חבר בין כל אוהדי העסק שלך וכל ה"עוקבים" בכלל הרשתות החברתיות שבהן אתה חבר.
הטווח החברתי עוסק בעיקר בהתמקדות שלך בקהל היעד שאליו אתה יכול לשווק את העסק. אם אין לך טווח, אין לך כח משיכה. הצעד הראשון שעליך לעשות כדי להגדיל את הטווח החברתי, הוא להראות מעורבות בדיונים בתוך הרשתות החברתיות שבהם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך נוטלים חלק; כך, תגביר את המודעות כלפי המותג שלך.
צעדים נוספים שעליך לעשות על מנת להגדיל את הטווח החברתי:
- השלם את הפרופיל שלך ועדכן באופן יומיומי. הצג את הגירסה הנוכחית של המותג שלך לקהל העוקבים כך שהם יוכלו להבין מי אתה ומה העסק שלך עושה.
- השתמש במילות מפתח מרכזיות. עשה שימוש במילות מפתח שלפיהן תרצה שקהל היעד יזכור אותך ושלב אותן בפרופילים החברתיים שלך. הדבר יקפיץ אותך במנועי חיפוש ויהיה קל יותר להגיע לקהל רחב יותר כך.
- הראה כי הינך חברתי. כשאתה מתחיל להשקיע זמן וכסף בשיווק ברשתות חברתיות, וודא כי השיווק שהינך עושה מחוץ לרשתות מפנה את הקהל לפלטפורמות החברתיות בהן אתה משווק. הוסף אייקונים וקישורים לאתר שלך, לפרסומות שלך, למייל שלך וכו'.
- עזור להפיץ את התכנים שלך. הוסף לפרסומים שלך לחצני "שיתוף", עודד אנשים לשתף, לצייץ, לשלוח מיילים ולהפיץ את המותג שלך. זוהי צורה אלמנטרית לעזור לתוכן שלך להרוויח חשיפה.
- התיידד. זהה מנהיגים ומשפיעים בענף שלך ועקוב ושתף את התכנים שלהם כאשר הדבר רלוונטי עבורך. לחץ "לייק" בדפים שלהם כאשר משהו מתייחס לשירותים שהינך מספק או לדברים שיכולים לתרום לך ונהל תקשורת עם אותם משפיעים בכל הזדמנות.
- הייה אנושי. כאשר קהל מגיב על…, משתף משהו שלך או יוצר קשר עם המותג שלך הראה להם שיש אדם ממשי מאחורי המותג ברשת וענה להם, כתוב לקהל שלך, הגב לדברים המתייחסים אליך. זה ילהיב את האנשים וימשוך קהל נוסף לאינטרקציה.
שיווק טוב ומוצלח מתחיל ומתרכז במספר האנשים אליהם אתה מצליח להגיע. נסה למתוח את עצמך לגבולות חדשים ולהיות מעורב בכמה שיותר דיונים ופעילויות ברשתות החברתיות.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרת הכתבות "שליטה ברשתות החברתיות המובילות":
כך תשלטו בשיווק ברשתות חברתיות על ידי הגברת מעורבות האוהדים
שיווק ברשתות חברתיות מרכזיות – זיהוי גורמים משפיעים ומעורבותם במותג שלך
יצירת לידים ברשתות החברתיות המרכזיות
כיצד השיווק ברשתות חברתיות מרכזיות יניב יותר פירות? ניטור ומעקב ע"י תוכנות אנליטיות!