• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
ייעוץ תקשורתי ככלי משלים לפעילות בזירת השיווק און ליין
ראשי » שיווק באינטרנט » ייעוץ תקשורתי ככלי משלים לפעילות בזירת השיווק און ליין

ייעוץ תקשורתי ככלי משלים לפעילות בזירת השיווק און ליין

6 ביולי 2012 14:16 אין תגובות Irit davidson

ייעוץ תקשורתי – מה זה ומי צריך את זה בכלל?

עסקים מחפשים יחסים עם הציבור. מחפשים את הדרך ללבו של הלקוח, לתודעתו של הלקוח וגם אל ארנקו של הלקוח. חייו של כל עסק רצופים סיפורים, אירועים, נתונים ותוצאות. וכל עסק מעוניין לספר לקהל שלו מה קורה אצלו, ובדרך כלל רוצים לספר סיפורי הצלחה, אך גם לחוות דיעה, להוכיח את היות העסק בר סמכא מוביל בתחומו.

לשם כך זקוק העסק לבמה. מקום בו קהל היעד נמצא ומוכן להקשיב למה שיש לעסק לספר. הבמה הטובה ביותר היא הזירה הדיגיטלית אך לא ניתן להתעלם מעולם המדיה: עיתונות, רדיו, טלויזיה. כל בעל עסק היה רוצה לקום כל בוקר ולמצוא את סיפורי ההצלחה של העסק שלו בעיתון. להיות הדבר הבא.

כיצד מגיעים לתקשורת?

כיצד ניתן להגיע לשם? מה צריך לעשות כדי שהסיפורים של העסק שלכם יפורסמו במדיה? הרי ברור שזהו כלי אסטרטגי בעל עצמת השפעה אדירה.

החלק הטוב בסיפור הזה הוא הדואליות בתחום הזה. בצד השני יש כלי מדיה שצמאים למידע! אמנם, לא כל מה שמרגש אתכם מעניין את אנשי התקשורת, אך במידה ותדעו כיצד לספר את הסיפור באופן שיעניין את כלי המדיה או כיצד לבנות סיפורים או אירועים שימשכו את אנשי המדיה הסיכוי שלכם לזכות בחשיפה יגבר עשרות מונים.

זו אינה משימה פשוטה, ונדרשים קשרים עמוקים ורחבים עם עיתונאים, עורכים, תחקירנים ואנשי מדיה בכלל. דרושים חושים חדים ויכולות כתיבה ושכנוע נכונים. ולשם כך נדרשת מקצוענות, מקצועיות והרבה עבודה קשה.

ערכם של סיפורים בתקשורת

אם המשימה כה קשה האם שווה להשקיע את המאמץ ביחסי ציבור? התשובה חד משמעית – בהחלט שווה! אמינותם של סיפורים בתקשורת גבוהה עשרות מונים מזו של פרסומות. הרי המפרסם שילם ויכול לומר על עצמו ככל העולה על רוחו, והיום הציבור לא תמים ויודע שהאמת בפרסום מוטלת בספק. לעומת זאת יושרם המקצועי של עיתונאים אינו מוטל בספק. כך שסיפור שחודר לעמודי התוכן של העיתון או לכתבה במהדורת חדשות יזכה לאמון רב יותר והשפעתו תהדהד זמן רב יותר ועמוק יותר בתודעתו של הציבור. לאחר מכן אנו משתמשים בפרסומים שהגיעו לעיתון, טלויזיה, רדיו ומשתפים את הקבצים במדיה החברתית ובאינטרנט בכלל. כך כל סיפור זוכה לתהודה רחבה הרבה יותר.

כיצד מנהלים מערך יחסי ציבור יעיל

מערך יחסי ציבור דורש פעילויות רבות, ביניהן:

  • עריכת תכנית תקשורת שנתית, ממנה גוזרים את הפעילות השוטפת שלכם מול התקשורת
  • ניהול רשימות תפוצה רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם ולתכנית התקשורת שלכם, וטיפוח קשרים עם אנשי המדיה הבולטים בתחום
  • ניטור קבוע של הסיפורים המשמעותיים בחברה או בעסק שלכם
  • השתלבות בסדר היום הציבורי, קרי עריכת תוכן רלוונטי לתחום שלכם ולעיתוי: חגים, אירועים וכיו"ב…
  • עריכת הודעות לעיתונות מסודרות עבור כל נושא שיש ברצונכם להפנות לתקשורת והפצתן לגורמים הנכונים, תוך מעקב אחר הגעת ההודעה והאם היא מעניינת את אנשי התקשורת להם שלחתם את ההודעה
  • קביעת פגישות עם אנשי תקשורת במהלכן תבנו את הקשרים הנכונים ותציגו את הפעילות שלכם בצורה מעניינת.
  • אם אתם בתחום המוצרים: תנו לכתבי צרכנות וכתבים מהתחום שלכם לנסות את המוצר.
  • עריכת מסיבות עיתונאים
  • הפקת אירועי יח"צ

חברת Social Lead Communications מפעילה מערך יחסי ציבור עבור לקוחותיה. לקביעת פגישת ייעוץ בחינם וללא התחייבות צלצלו עכשיו: 09-7447740 או שילחו מייל לכתובת: [email protected]

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות ייעוץ תקשורתי
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס