כתבה שניה סדרת כתבות העוסקת בשיווק אתר גלובלי
שיווק אתר גלובלי – מילות מפתח בהתאמה לפי מדינות ולפי שפות
אחרי שהצלחנו לבנות אתר גלובלי שימשוך אלינו לקוחות בינלאומיים, עלינו להיות עם יד על הדופק בכל מה שקשור לפירסום ולדירוג שלנו באתרי החיפוש. אחד הדברים החשובים ביותר, על מנת לעלות במנועי החיפוש הוא למצוא מילות מפתח נכונות שיעלו את האתרים שלנו במנועי החיפוש בכל הזדמנות רלוונטית אפשרית.
כשכבר יש לנו מילות מפתח, עלינו לדעת היכן להציבן ואיזה שימוש נכון לעשות בהן כדי שמילים אלו, יספקו עבורינו את התוצאה הרצויה. להלן טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד להשתמש במילות המפתח שצברתם.
בנה רשימה של מילות מפתח עבור כל מדינה או שפה – בחר רשימת מילים רלוונטית עבור העסק שלך. לאחר מכן, צור רשימות נפרדות של מילות מפתח עבור כל מדינה. התמקד ב"מילות מפתח עם זנב ארוך" (long tail keywords), מילות מפתח שהן מאוד ממוקדות לעסק שלך ולמוצרים או שירותים שהינך מספק. למשל, שיווק היא מילת מפתח רחבה שיהיה קשה להשיג תנועה עבורה, שיווק אתרים באינטרנט הן מילות מפתח עם זנב ארוך ויהיה קל יותר להשיג תנועה עבור אתר עם מילות מפתח אלה.
- עשה תחקיר קצר על מילות מפתח בינלאומיות – בדוק אילו מילות מפתח פופולאריות יותר בכל מדינת יעד ותייעל את העמודים בכל מדינה בהתאם. בנוסף, זכור שאפילו התרגום המדויק והנכון ביותר של מילות מפתח או מושגים מסויימים, עלול להיות מיותר אם אינם המונחים שמקומיים משתמשים בהם בפועל על מנת לעשות חיפוש של מוצר או שירות מקומי.
- השתמש בוריאציות האיות הנכון – למרות שהאמריקנים והבריטים מדברים באותה שפה, יש ניואנסיים חשובים לייחוס ומונחים שונים עבור דברים מסויימים. חשוב להכיר את הניבים השונים בכל תרבות למרות השפה הדומה, ולהשתמש בהם בהתאמה.
- ספק תרגומים מקומיים – אל תיקח את כל התוכן מעמוד באתר שלך ותתרגם אותו בGoogle Translate. כל מקומי שזו שפת האם שלו, יזהה כי זה תורגם באופן עילג. בקש עזרה ממישהו שמדבר את השפה שעבורה אתה כותב תוכן – ההמלצה שלנו: שכור שירותי תרגום ברמה גבוהה – זה יצדיק את ההשקעה.
- צור מילות מפתח חדשות למונחים ללא תרגום – עליך להבין שיש מילות מפתח שלא ניתן לתרגם, בדיוק כפי שלא ניתן לתרגם באופן מדוייק פתגמים ובדיחות. במקרים כאלו, עליך ליצור מחדש מילות מפתח. עליך לעבוד עם מישהו שדובר את השפה באופן שוטף ויכול לכתוב בלשון מקומית.
מילות מפתח הן אחד הדברים החשובים ביותר שיש ברשותך כדי לוודא שהאתר הגלובלי שלך יעבוד בצורה חכמה ונכונה. מילות המפתח הן אבני הדרך המאפשרות לך לעלות במנועי חיפוש וכך גם בתודעת הציבור הבינלאומי. במיוחד כשאינך מקומי ואינך מנהל מסע פירסום מקומי נוקב.
עשה תחקיר חכם וזהיר ובדוק את מילות המפתח שבחרת על ידי דוברי השפה המקומית, היעזר באנשים שמכירים את השפה באופן שוטף (אפילו כשפת אם) כדי להכין רשימה של מילות מפתח שיספקו תנועה עבור האתר שלך. במידה ואין לך כל אפשרות להשיג קשר עם מישהו שדובר את השפה, עליך לשקול מחדש את היעד ואולי אף להעדיף יעדים שאליהם יש לך גישה טובה יותר.
זקוקים לחברת שיווק באינטרנט מקצועית שתייעץ לכם כיצד לאפיין את אתר האינטרנט שלכם? שתלווה אתכם בתהליך ותדע כיצד להניח את אבני היסוד הבסיסיים לבניית אתרים שגוגל אוהב? שתסייע לכם להשיק אתר גלובלי? SocialLead Communications פועלת בשיתוף פעולה מלא עם webITnow , ובונה עבור לקוחותיה אתרי סחר, תדמית, תוכן, אינדקס, גלריה ועוד, תוך התייחסות מלאה לכל צרכי האתר, הן מבחינת קידום, מיתוג ושיווק.
לאחר בניית האתר אנו ב SocialLead נלווה את כל התהליך השיווקי באינטרנט של החברה או המותג שלכם, באמצעות קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ברשתות חברתיות ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל. כל השירותים הניתנים על ידינו הם מודולריים – ואינם מחייבים רכישת סל המוצרים המלא.