כתבה שלישית בסדרה
כיצד עושים שימוש נכון במילות מפתח באתרים בינלאומיים
כדי לקדם את האתר הגלובלי שלך בצורה נכונה, לא די בשימוש במילות מפתח נכונות. נוסף על כך, עליך לדעת היכן למקם את מילות המפתח, כיצד להשתמש במילים אלו וכיצד למקסם את הופעת האתר במנועי החיפוש כך שהדבר יאפשר תנועה ממשית אל האתר. בנוסף, עליך לחשוב על הקהל ולמקסם את נוחות האתר עבור הלקוחות.
בכתבה זו, ננסה למקד אותך באלמנטים לקידום האתר שלך בסריקת העמוד.
- שים את מילות המפתח בכותרת העמוד – כותרת העמוד היא אחד הדברים החשובים ביותר שגוגל ומנועי חיפוש אחרים בוחנים על מנת לקבוע מה יש באתר. שים את מילות המפתח או משפט המפתח בכותרת, ונסה לקצר. כותרת העמוד צריכה לעמוד בהנחיות הללו:
א. על הכותרת להכיל פחות מ – 70 תווים עם שתי מילות מפתח מקסימום.
ב. מילת המפתח העיקרית צריכה להופיע ראשונה.
ג. על מילות המפתח להיות מופרדות בצינורית – (|).
ד. כל כותרת עמוד באתר שלך צריכה להיות ייחודית – גוגל שונא כותרות כפולות!
- שים את מילות המפתח ב URL העמוד – מנועי חיפוש רבים, משתמשים בטקסט הURL של העמוד כדי לקבוע את תוכן האתר. עליך להשתמש במילות המפתח שלך בURL של האתר: או במבנה הספרייה או בתיקיית האתר או בתיקיית ה HTML או בשם העמוד עצמו.
- שים מילות מפתח מטא-דטא (Meta-Data) – בעוד שהמטא-דטא בעמוד (תיאור העמוד ומילות המפתח) אינו חשוב כפי שהיה פעם, הוא עדיין נחשב. נצל את המטא-דטא על ידי שימוש במילות המפתח בו. על תיאור המטא לעמוד בהנחיות הבאות:
א. עליו להיות מתחת ל 150 תווים, אך מעל ל 100 תווים.
ב. תן סיבות משכנעות שבגללן כדאי לבקר באתר שלך.
ג. כלול את מילות המפתח שלך בפורמט של שיחה.
ד. אל תדחוס מילות מפתח רק כדי להשתמש בהן.
- שים מילות מפתח בכותרת הראשית של העמוד – הכותרת הראשית בעמוד היא בדרך כלל כותרת מאמר או טקסט מודגש וגדול יותר בראש העמוד. גוגל ומנועי חיפוש אחרים, יכולים לראות אותה והם מעניקים לה חשיבות גדולה יותר בכותרת הראשית בקוד העמוד (H1 text). וודא שמילות המפתח המיועדות כתובות שם.
- השתמש במילות מפתח בתוכן העמוד – כאשר הינך כולל מילות מפתח בתוכן העמוד, אתה מסמן למנועי החיפוש כי העמוד מדבר על מילות המפתח ועליו להופיע בחיפוש מילים אלו. מומחי דבר מייעצים לשים את מילת המפתח מ 4-6 פעמים עד 10-12 פעמים בתוכן. אך עליך לכתוב תוכן בזרימה כך שמילות המפתח יכנסו באופן טבעי אל התוכן.
- השתמש במילות המפתח באלט-טקסט (Alt Text) – עליך למקסם את התמונות המופיעות בעמוד האתר שלך כך שמנועי החיפוש יוכלו לקרוא אותן. תוכל לערוך את האלט-טקסט של התמונות דרך HTML. אין להכליל מקפים באלט-טקסט.
- השתמש בשפה אחת בעמוד – השתדל לא לערבב בין שפות בעמוד אחד. למרות שאפשר לחשוב כי הדבר יעזור למבקרי האתר להבין שהאתר מבוסס על מדינה אחרת, הדבר יזיק לחוויה הכללית של המשתמש.
- מקסם את האתר עבור מנועי חיפוש מקומיים – בישראל רובנו משתמשים בגוגל, אבל במדינות אחרות משתמשים במנועי חיפוש אחרים. בסין למשל, עליך למקסם את האתר עבור מנוע Baidu, ברוסיה – עבור מנוע Yandex וכך הלאה.
- אפשר למבקרים לנווט לאתרים איזוריים אחרים – אם יש ברשותך גרסאות שונות של האתר בשפות אחרות, הוסף סימנים ויזואלים המאפשרים קישור אל התוכן הרב לשוני שלך בצמוד או קרוב לניווט הראשי. תוכל למשל, להשתמש באייקונים של דגלים עבור קישור לעמוד בשפה של מדינה אחרת. תוכל אפילו לציין את המדינות שעבורן יש לך אתר בשפה המקומית.
- הוסף קישורים לאתר איזורי בפוטר (Footer) העמוד שלך – הוסף קישורים לתוכן הרב לשוני בכל דומיין פוטר. הדבר לא רק יעזור למבקרי האתר לנווט אל התוכן הרלוונטי להם ביותר, אם כי יאחד קישורים בין כלל התכנים שלך (interlink).
- הוסף קריאה לפעולה – כל עמוד באתר, כולל בלוגים, צריכים להכיל לפחות קריאה אחת לפעולה אם לא יותר. אל תתן למבקר באתר שלך להגיע עד תחתית האתר כדי לגלות את הקריאה לפעולה. קריאות לפעולה יעזרו לקידום האתר ביצירת לינקים פנימיים עבור עמוד נחיתה ספציפי. רוב הקריאות לפעולה מוצגות בתמונות; לכן, תוכל למקסם את שם קובץ התמונה והאלט-טקסט עבור מילות מפתח עיקריות בעמוד.
- עקוב אחר הדירוג שלך – תן למנועי החיפוש זמן כדי לבצע את משימתם (מספר ימים ואפילו כמה שבועות) ואז בדוק לעיתים קרובות את הדירוג שלך כדי לבדוק ולעקוב אחר ההתפתחות שלך.
כדי לקדם את האתר שלך באופן היעיל ביותר, שים את מילות המפתח במקומות אסטרטגיים. זכור שזה הדבר המשפיע ביותר על מנועי חיפוש וכי קריאות לפעולה, לינקים פנימיים, אפשרות לשפות שונות והיכרות עם מנועי חיפוש זרים ימקמו את האתר שלך במקום טוב עבור העסק הבינלאומי.
זקוקים לחברה מקצועית שתייעץ לכם באיפיון של אתר האינטרנט שלכם? שתלווה אתכם בתהליך ותדע כיצד להניח את אבני היסוד הבסיסיים לבניית אתרים שגוגל אוהב? שתסייע לכם להשיק אתר גלובלי? SocialLead Communications פועלת בשיתוף פעולה מלא עם webITnow , ובונה עבור לקוחותיה אתרי סחר, תדמית, תוכן, אינדקס, גלריה ועוד, תוך התייחסות מלאה לכל צרכי האתר, הן מבחינת קידום, מיתוג ושיווק.
לאחר בניית האתר אנו נלווה את כל התהליך השיווקי באינטרנט של החברה או המותג שלכם, באמצעות קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ברשתות חברתיות ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל. כל השירותים הניתנים על ידינו הם מודולריים – ואינם מחייבים רכישת סל המוצרים המלא.