כתבה רביעית בסדרה
יצירת מערך שיווק דיגיטלי מונחה אתר גלובלי
כעת, אחרי שלמדנו את הקידום בסריקת העמוד, עלינו לדעת כיצד לקדם אותו במובנים אחרים ואיך לגרום לקהל היעד הבינלאומי שלנו להכנס לאתר המעולה שיצרנו. עכשיו, עליך לדעת סודות ממשיים על הקידום במקום המיועד וליצור תוכן שימשוך את המקומיים אל שירותיך. אתה צריך לדעת להתקרב למקום באופן שיגרום לקהל להתקרב אליך ולהושיט יד אל אתרים מקומיים. כמובן, עליך להוכיח ידע והתמצאות. בכתבה זו, תוכל למצוא את כל מה שעליך לדעת כדי להתקרב למקומות היעד המבוקשים.
צור תוכן ראוי להערכה – יכול להיות שבמהלך התרגומים, תמצא את עצמך יוצר גרסאות שונות של תוכן עבור אתרים באיזורים שונים. עליך לזכור בו בזמן, כי תוכן ייחודי ומרשים צריך להיות אחד מן העדיפויות הראשוניות שלך, מעל דברים אחרים שיכולים לקדם את האתר שלך, התוכן הוא אחד הדברים הקובעים והחשובים ביותר. צור תוכן מעניין ובעל ערך שאנשים מכל העולם ירצו לקרוא, בלי קשר למקום מגורם.
- רשום כל אתר איזורי במדריך אינטרנטי מקומי – אם יש ברשותך גרסאות שונות של האתר עבור כל מדינה, או דומיינים לכל מדינה, הכנס כל אחד מהם אל המדריך האינטרנטי הרלוונטי: גוגל פלייסס (Google places), בינג ביזנס פורטל (Bing) או הכל מדריך אחר שרלוונטי עבור האיזור.
- השג לינקים פנימיים ממדינות היעד – המספר והאיכות של הליקנים עבור האתר שלך הם חשובים מאוד לגוגל ומנועי חיפוש אחרים כדי לדרג את האתר שלך. עליך לשאוף להגברת לינקים פנימיים מאתרים מקומיים של מדינת היעד. גרום לאתרים מקומיים לקשר עצמם לאקסטנשיון (extension) שלך. למשל, גרום לאתר באנגליה להתחבר ל co.uk שלך או לאתר בצרפת להתחבר ל-.fr שלך.
- בקש לינקים מאנשים שאתה מכיר – אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג לינקים כאשר אתה רק בהתחלה, היא לבקש מאנשים שאתה מכיר להוסיף קישור עבור האתר שלך מהאתר שלהם. ניתן לעשות זאת בצורה חכמה בעזרת שימוש במילת מפתח כטקסט העוגן אשר יקשר את המבקר אל האתר שלך. השתמש ברשת הלקוחות שלך, בחברים, בספקים שלך, אפילו במשפחה מסביב לעולם כדי להביא לקישורים אל האתר שלך, בקש מהם לקשר את המקומיים אל האתר האיזורי הנכון.
- התארח בבלוגים בעלי אותה נישה תעשייתית – ערוך רשימה של בלוגים בתחום שלך, התחל להגיב בהם על ידי תגובות בעלות תובנות, ורק אחרי שהשתלבת בבלוג, בקש אם ניתן לפרסם אצליהם הודעת אורח. במידה והם מסכימים, כתוב תוכן חדש עבור הבלוג (אל תעתיק משהו קיים מן הבלוג שלך). זכור לכלול בהודעה מספר קישורים בעידכונים המקשרים חזרה אל האתר שלך, בשימוש טקסט עוגן עם מילות המפתח הרלוונטיות.
- ראיין מומחה בתחום שלך בכל איזור – ראיין מומחה שיש ברשותו בלוג או אתר ואז צור הודעה על התחום והתעשייה בו. כאשר אתה מעדכן את ההודעה, שלח את הקישור לאדם שראיינת ותודה לו על הראיון. סביר להניח שהם יקדמו את הראיון שלך איתם באתר או בבלוג שלהם כדי לקדם את עצמם.
- הימנע מאסטרטגיות בניית לינקים "בלאק האט" – מאוד חשוב לדעת מאילו אסטרטגיות יש להימנע, כדי לא לבזבז את זמנך היקר על מאמצים שבסופו של עניין יובילו את גוגל להעניש את האתר שלכם ולקבור אותו אי שם בנבכי עולמות האופל. על כן על תרכשו לינקים, אל תופיעו בחוות לינקים "לינק פארמינג" (מדובר באתרי "מסחור לינקים"), אל תחליפו יותר מדי כתבות – אף על פי שמדובר בטקטיקה טובה – שום דבר שהוא יותר מדיי אינו מומלץ בגוגל, אל תבצעו החלפות לינקים – זו טכניקה שנס ליחה מזה זמן רב.
- למד את מבקרי האתר שלך משהו שימושי – תוכן חינוכי הוא תוכן אשר עוזר לאנשים לקבל תשובות לשאלות או ללמוד דבר חדש. בלוג הוא מקום מצויין לספק עבור הקוראים שלך (ועבור גולשים במנועי החיפוש) תוכן חדש ואינפורמטיבי. מאמרים הם בדרך כלל קצרים ומצורפים בהם מקורות ניתנים להורדה. מקורות אלו, הם בדרך כלל עמודים מעולים לקישור אתרים אחרים.
דע כיצד לגשת לאתרים מקומיים, לבלוגים בתחום, לאנשי מקצוע ולמומחים כדי שהם יעזרו לך לפרסם את האתר ברשותך. עליך לעשות תהליך איטי ובשלבים ואל לך "לתקוף" או לדחוף את האתר שלך בכל מקום אפשרי. עשה זאת באופן חכם ומחושב כך שלקוחות פוטנציאליים ידעו שהאתר שלך איכותי ואינו סתם "מושיט יד" לכל עבר.
זקוקים לחברה מקצועית שתייעץ לכם באיפיון של אתר האינטרנט שלכם? שתלווה אתכם בתהליך ותדע כיצד להניח את אבני היסוד הבסיסיים לבניית אתרים שגוגל אוהב? שתסייע לכם להשיק אתר גלובלי? SocialLead Communications פועלת בשיתוף פעולה מלא עם webITnow , ובונה עבור לקוחותיה אתרי סחר, תדמית, תוכן, אינדקס, גלריה ועוד, תוך התייחסות מלאה לכל צרכי האתר, הן מבחינת קידום, מיתוג ושיווק.
לאחר בניית האתר אנו נלווה את כל התהליך השיווקי באינטרנט של החברה או המותג שלכם, באמצעות קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ברשתות חברתיות ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל. כל השירותים הניתנים על ידינו הם מודולריים – ואינם מחייבים רכישת סל המוצרים המלא.