כתבה שישית בסדרה
שיווק האתר הגלובלי שלך ברשת
עד עתה, ניסינו לקדם את האתר הגלובלי שלנו ולמקסם את הופעתו בתוצאות מנועי חיפוש על ידי מילות מפתח וקישור לינקים באתרים ובלוגים אחרים. אחרי שקידמנו את הופעתו, עלינו לוודא כי הקהל הרחב מעוניין ללחוץ על הקישור ולרכוש את השירות או המוצר שלנו. כדי לוודא זאת, עלינו להפיץ את השירותים שלנו ברשתות חברתיות ולתת לשמועה לפרוס את כנפיה. מעבר לכך, כפי שכבר כתבנו, עלינו להבין את התרבויות השונות ולדעת כיצד לזכות באהדה של התרבות המקומית בה אנו מפרסמים את מוצרינו. כתבה זו, תיגע בדיוק בנושאים הללו, אנו ננסה להדריך אותך כיצד לשווק את אתרך ברשתות חברתיות וכיצד להבין את התרבויות השונות אליהן אתה מנסה להגיע עם שירותיך כדי לזכות באהדת המקומיים.
- גרום לתוכן שלך לצייץ מחדש (טוויטר) – יצירת ציוצים מחודשים של התוכן שלך בטוויטר יכולה להיות צורה חכמה לגרום לציוצים שלך לצאת מהרשת הישירה שלך. כאשר הינך מצייץ, השאר קצת רווח כדי לאפשר ציוצים חוזרים ותגובות של משתמשים אחרים. ככל שתקבל יותר ציוצים חוזרים ביחס למילות המפתח שהינך מדורג עימן, כך דירוגך במנועי החיפוש יהיה גבוה יותר.
- צרף לינקים החוזרים אל האתר שלך ברשתות החברתיות – המטרה העיקרית שבגללה הינך משתמש ברשתות החברתיות היא כדי לגרום לתנועה אל האתר שלך כך שתוכל להפוך מבקרים ללידים. בשימוש במילות מפתח מסוימות וקישורים אל האתר מפייסבוק, טוויטר, ליקדין ועוד, תוכל למשוך אליך מבקרים נוספים אשר חיפשו את אותן מילות מפתח וגם לזכות בדירוג טוב יותר עבור מילות המפתח שלך.
- הוסף סולמית לציוצים שלך – כשאתה מצייץ משהו שקשור לקמפיין או אירוע שהינך מקיים צרף סולמית לציוץ כך שאחרים יוכלו למצוא בקלות ובמהירות את הציוץ שלך, גם אם הם לא עוקבים אחריך באופן ישיר. אם הסולמית נהיית למגמה בציוצים שלך, אנשים רבים יותר יבקרו באתר שלך ויגבירו את הדירוג שלך במנועי החיפוש בנושא הספציפי עליו צייצת.
- קמפיינים ממומנים מבוססי מקום – אם בכוונתך להשתמש בGoogke AdWords, וודא כי הקמפיינים שלך הם מבוססי מקום. בצורה זו, תוכל ליצור פרסומים עבור מדינות ושפות ספציפיות ולכוון את מילות המפתח שלך לפי היעד או השפה עבור אותם פרסומים.
- דע את החוקים והכללים השיווקיים במיקומי היעד – עליך להבין את כל החוקים והכללים הקשורים לפירסום במדינות השונות בהן אתה מתכנן לפרסם. למשל, באיחוד האירופי, ישנן הנחיות פרטיות חשובות ביותר עבור כל העסקים בעלי לקוחות אירופים בעיקר; אין צורך להסביר כי תתבקש לעשות שינויים באתר בהתאם להוראות של כל מקום בו תפרסם.
- למד הבדלים תרבותיים – אם קהל היעד שלך נמצא במדינות זרות, עליך להבין את ההבדלים התרבותיים כדי לדעת מה מושך את הקהל. שווקים מסוימים קשים מאוד לפיצוח ויכול להיות שתצטרך סוכנות שתעזור לך להתחיל להתבסס במדינה שונה. אם התרבות העסקית דורשת ממך לעבוד עם סוכנות כדי להתבסס, אל תפחד לעשות זאת, זה עלול להשתלם.
- דע את הרגלי הקנייה המקומיים – מדינות שונות הן בעלות הרגלים שונים בכל הקשור לקנייה אינטרנטית. בשווקים מסוימים, אנשים ירכשו מוצרים באינטרנט אך לאחר מכן יטלפנו אל מספר שירות 1-800 כדי להשלים את הקנייה. וודא שהאתר שלך הולך לקראת הצרכים של מדינות אחרות וכך תוכל לספק למקומיים חווית קנייה נכונה עבורם.
- בדוק את התחרות המקומית – התחרות עלולה להיות שונה במדינות אחרות. במקרים מסוימים, תפגוש מדינות ללא כל תחרות שמסוגלות להשתלט על השוק. במקרים אחרים שבהם יש תחרות, חשוב שתוכל להכיר אותה, להבין מה הם עושים הכי טוב ובמה אתה יכול להתחרות עימם.
- למד הבדלים התנהגותיים בכל תרבות – השתמש בשיטות הנהוגות במדינת היעד: כלול אסטרטגיות שיווק בנייד – במידה והרגלי הגלישה בנייד גבוהים במדינה זו, התייחס לסוגי המחשבים המקובלים במדינה זו, סוגי הדפדפנים, המקלדות, הליי אאוט המקובל במדינת היעד. כשתבינו לעומק את הרגלי הגלישה במדינת היעד וכיצד הרגלים אלו משפיעים על שימושיות האתר – תדעו כיצד להתאים את עמודי האתר המיועדים למדינה זו הן מבחינת העיצוב, בחירת המילים, אופן הפניה וכיו"ב.
במקבץ הכתבות עד עכשיו, למדנו כיצד לבנות את האתר הגלובלי שלנו, כיצד לעצב אותו, כיצד למקסם את הופעתו במאגרי החיפוש, איך לקדם אותו מחוץ לגבולות המנועים וכיצד לשווק אותו ברשתות החברתיות. כל שעליך לעשות כעת, הוא לצאת לדרך ולהשקיע בכל פן אפשרי. השקעה בעולם הוירטואלי כיום, משמעו רווח ודאי בעתיד. דע את הקהל שלך והייה יצירתי בתכנים ובהעברת המוצר. אך לפני הכל, האמן במוצר ובשירות שאתה מספק.
זקוקים לחברה מקצועית שתייעץ לכם באיפיון של אתר האינטרנט שלכם? שתלווה אתכם בתהליך ותדע כיצד להניח את אבני היסוד הבסיסיים לבניית אתרים שגוגל אוהב? שתסייע לכם להשיק אתר גלובלי? SocialLead Communications פועלת בשיתוף פעולה מלא עם webITnow , ובונה עבור לקוחותיה אתרי סחר, תדמית, תוכן, אינדקס, גלריה ועוד, תוך התייחסות מלאה לכל צרכי האתר, הן מבחינת קידום, מיתוג ושיווק.
לאחר בניית האתר אנו נלווה את כל התהליך השיווקי באינטרנט של החברה או המותג שלכם, באמצעות קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ברשתות