המדיה החברתית כבר מזמן הפכה לערוץ שיווק לגיטימי, יחד עם זאת יש הרבה רעשי לוואי ותופעות משנה שמעיבים על השמחה: כמה פעמים גלשתם להנאתכם למרחב האישי בפרופיל הפייסבוק שלכם וגיליתם שמישהו תייג אתכם בתמונה של גרביים? כמה פעמים מצאתם על הקיר שלכם "ממצאים" לא רצויים? מה זה בכלל ולמה?
שיווק במדיה חברתית מתבסס על השיווק הוויראלי הנוסף שמגדיל את החשיפה. כולם מדברים על "המעגל הראשון", "המעגל השני" ו"המעגל השלישי", משווקים חרוצים מדיי מזהים מיד פרופילים בעלי עוצמת השפעה גבוהה, אם בשל מספר חברים גדול או אינטראקציה מרובה ומחליטים לחסות בצילו של "החבר" הווירטואלי ו"לרכוב על גב" ההצלחה שלו וכך להגדיל את החשיפה שלו.
במידה וזה אקט שנעשה בהסכמת שני הצדדים – אז יופי – כולם נהנים וכולם הרוויחו, אך במדיה החברתית כמו בחיים, כשזה נעשה ללא הסכמה, זה "מרגיש" קצת כמו "אונס" של המרחב האישי. אם כך אז למה עושים את זה? הרי המטרה בראשיתה היא חיובית – אין רע בשיווק, ובודאי ששיווק במדיה חברתית הוא דבר נפלא – אך כמו בכל דבר אחר בחיים, יש כללים, יש אתיקה, ישנה התנהלות "חברתית" וישנה התנהלות "כפייתית".
מאחר וכל הכלים חינמיים וכל אחד יכול, רבים טועים לחשוב שהנה אפתח פרופיל ואתחיל לשווק. בסך הכל זה ממש כך – "פשוטו כמשמעו", אך מצד שני כדי למקסם את התוצאות חייבים ללמוד ולהעמיק, כיוון שהתחום גדל בצורה כה משמעותית ובשיטת ה"ניסוי ותהייה" ייקח זמן רב מרגע התחלת הדרך בשיווק החברתי ועד להצלחה המיוחלת.
כיצד מקצרים את הדרך? כיצד הופכים את הצעדים שלנו במדיה החברתית להצלחות? ישנן שתי אפשרויות – תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בצורה נכונה במדיה החברתית באמצעות קורס שיווק במדיה חברתית, או שתשכרו את שירותיה של חברת שיווק במדיה חברתית.
חברת Social Lead communications מעניקה ללקוחותיה שירותי שיווק במדיה חברתית. לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות צלצלו עכשיו: 09-7447740 או השאירו הודעה במייל בכתובת:[email protected]