• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
איך להקים עמוד עסקי בגוגל+
ראשי » רשתות חברתיות » גוגל פלוס » איך להקים עמוד עסקי בגוגל+

איך להקים עמוד עסקי בגוגל+

11 בספטמבר 2012 10:10 תגובה אחת Jessica

כתבה שנייה בסדרת גוגל+

עכשיו, אחרי שהבנו כיצד גוגל+ יכולה לתרום לעסק שלנו, עלינו לקחת את הצעדים הראשונים ולהקים עמוד עסק ברשת. עמוד עסק ברשת החברתית הוא הדבר הראשון והחשוב ביותר שעלינו להשלים, שכן בלעדיו, אין טעם לפרופיל שלנו (הרי פתחנו אותו על מנת לשווק את המותג). זהו הליך מהיר וקצר שפותח את הדרך שלכם אל שיווק אסטרטגי, איכותי ואפקטיבי. התהליך להקמת עמוד עסק אינו ארוך ומייגע או מסורבל מדי. זהו הליך קצר ומדוייק שיאפשר לעמוד שלך להיות שלם, עדכני ומושך בפרק זמן קצר. להלן האופן להשלמת עמוד עסקי איכותי בגוגל+:

 

  1. בחר כתובת מייל נגישה בג'ימייל. אל תפתח עמוד עסקי עם כתובת מייל ישנה או עם כתובת מייל אישית. במקום, בחר בכתובת שנגישה למספר אנשים בצוות העובדים שלך והשתמש בכתובת זו על מנת ליצור את העמוד העסקי. מאוד חשוב שהכתובת תהיה חדשה ונגישה כך שרק בה תעבדו על הרשת הזו והיא לא תהיה מעורבבת בצדדים אחרים בעסק, דבר שעלול לבלבל את העובדים, אותך ואולי אפילו לשבש את הפעילות שלכם.
  2. צור את העמוד עם החשבון הרצוי. בקרו ב- http://www.google.com/+/business/  ואם תופיע לפניך האפשרות ליצור עמוד בגוגל+, התחל בבנייתו! עקוב אחר הצעדים ובחר את האפשרויות המתאימות ביותר לעסקש שלך. תוכל לבחור בין האפשרויות הבאות:
  • מקום או עסק מקומי.
  • מוצר או מותג.
  • חברה, אירגון או מוסד.
  • אמנויות, בידור או ענפי ספורט.
  • אחר.

לאחר שתבחר את הסיווג הנכון, מלא את המידע הבסיסי של העסק, כולל את שם העמוד (עדיף לשים את שם העסק כשם העמוד), שים את כתובת האתר שלך, מלא את פרטי התעשייה בה העסק פועל וסווג את תכני העמוד שלך.

  1. התאם את הפרופיל הציבורי שלך. הצעד השלישי כולל התאמת הפרופיל. יסודות הפרופיל כוללים את שורת הפתיחה של הפרופיל ( חשוב על כך כעל משפט הפירסום של העסק שלך) ותמונה (זאת תמונת הפרופיל שלך, בעמוד העסק עדיף להציב לוגו שתמונת פרופיל). שמור על פרטים תמציתיים אם כי תיאוריים.
  2. קדם את העמוד שלך. בנקודה זו, בנית את השלד לעמוד העסק שלך וגוגל+ תתחיל לקדם את העמוד שלך. ההמלצה שלנו היא להתאים את העמוד באופן מעמיק יותר ולהתחיל לפרסם מספר עדכונים לפני שאתה מתחיל לפרסם ולקדם את העמוד. לקדם עמוד ריק היא לא צורה טובה לשכנע את הקהל שהעמוד שיצרת הוא איכותי וערכי מספיק כדי לצרף אותו לאחד המעגלים שלהם. עליך להשקיע קצת זמן ביצירת עמוד טוב ובעל תוכן אשר מעודכנים בו פרסומים שווי ערך ומספר קישורים לחומרים רלוונטיים לפני שמתחילים בקידום מסיבי.
  3. מקסם את העמוד שלך. ברמה הבסיסית ביותר, זה כל מה שעליך לעשות כדי לפתוח עמוד. אבל כפי שכל משווק חכם יודע, הרמה הבסיסית, אינה מספיקה לשיווק מצליח.

משווקים איכותיים מבינים את חשיבות מיקסום עמוד העסק כך שהוא יהיה מושך יותר, ערכי יותר ואפקטיבי יותר ליצירת לידים. בצעד זה, עקוב אחר ההנחיות של גוגל+ כדי ליצור עמוד אפקטיבי וזכור שגוגל+ היא רשת חברתית. שתף תוכן באופן יומיומי, הגב וענה למעריצים שלך, הייה מחוייב וחייב אחרים אליך, תכנן אסטרטגיה ומקסם את הנוכחות שלך לפי המטרות והיעדים שהצבת לעסק.

כללים אלה יתרמו לך רבות בדרך אל הגשמת יעדים ברורים. זכור שלמרות שלכל רשת חברתית החוקים והדרכים שלה, שיווק מוצלח, העלאת תוכן מעניין ומבצעים מושכים יעבדו בכל רשת חברתית. פעל לפי אסטרטגיה ותדבוק בה על מנת להראות התמדה ושיטתיות. קהלים אוהבים את הפן האישי של העסקים, לכן, עליך להשתמש בקול אישי ולהתמיד באותה הדרך כך שהעסק יהפוך לביתי ומוכר.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing  מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל

כתבות נוספות בסדרה:

גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?

איך להקים עמוד עסקי בגוגל+

היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל

הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+

דרכים ליצירת לידים בגוגל+

יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+

יצירת לידים דרך מעגלים בגוגל+

כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+

שימוש בפונקציות נוספות בגוגל+

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר הקמת עמוד עסק בגוגל פלוס חברה לשיווק ברשתות חברתיות חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות עמוד עסק בגוגל פלוס שיווק בגוגל שיווק בגוגל פלוס שיווק ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
תגובה אחת
  1. ברוך סרוסי ספא קסם במגע 14 בספטמבר 2012 בשעה 19:18 הגב

    תודה רבה לכם
    בכל כתבה אני יודע עוד
    השכלתי להבין יותר על האפשרויות הגלומות בעמוד עיסקי
    אשתמש בהכוונה שלכם לעשיה נכונה יותר

    ברוך
    קסם במגע
    ספא אישי אורגני ואקולוגי
    ספא דגים בבריכה לגוף שלם

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס