כתבה שנייה בסדרת גוגל+
עכשיו, אחרי שהבנו כיצד גוגל+ יכולה לתרום לעסק שלנו, עלינו לקחת את הצעדים הראשונים ולהקים עמוד עסק ברשת. עמוד עסק ברשת החברתית הוא הדבר הראשון והחשוב ביותר שעלינו להשלים, שכן בלעדיו, אין טעם לפרופיל שלנו (הרי פתחנו אותו על מנת לשווק את המותג). זהו הליך מהיר וקצר שפותח את הדרך שלכם אל שיווק אסטרטגי, איכותי ואפקטיבי. התהליך להקמת עמוד עסק אינו ארוך ומייגע או מסורבל מדי. זהו הליך קצר ומדוייק שיאפשר לעמוד שלך להיות שלם, עדכני ומושך בפרק זמן קצר. להלן האופן להשלמת עמוד עסקי איכותי בגוגל+:
- בחר כתובת מייל נגישה בג'ימייל. אל תפתח עמוד עסקי עם כתובת מייל ישנה או עם כתובת מייל אישית. במקום, בחר בכתובת שנגישה למספר אנשים בצוות העובדים שלך והשתמש בכתובת זו על מנת ליצור את העמוד העסקי. מאוד חשוב שהכתובת תהיה חדשה ונגישה כך שרק בה תעבדו על הרשת הזו והיא לא תהיה מעורבבת בצדדים אחרים בעסק, דבר שעלול לבלבל את העובדים, אותך ואולי אפילו לשבש את הפעילות שלכם.
- צור את העמוד עם החשבון הרצוי. בקרו ב- http://www.google.com/+/business/ ואם תופיע לפניך האפשרות ליצור עמוד בגוגל+, התחל בבנייתו! עקוב אחר הצעדים ובחר את האפשרויות המתאימות ביותר לעסקש שלך. תוכל לבחור בין האפשרויות הבאות:
- מקום או עסק מקומי.
- מוצר או מותג.
- חברה, אירגון או מוסד.
- אמנויות, בידור או ענפי ספורט.
- אחר.
לאחר שתבחר את הסיווג הנכון, מלא את המידע הבסיסי של העסק, כולל את שם העמוד (עדיף לשים את שם העסק כשם העמוד), שים את כתובת האתר שלך, מלא את פרטי התעשייה בה העסק פועל וסווג את תכני העמוד שלך.
- התאם את הפרופיל הציבורי שלך. הצעד השלישי כולל התאמת הפרופיל. יסודות הפרופיל כוללים את שורת הפתיחה של הפרופיל ( חשוב על כך כעל משפט הפירסום של העסק שלך) ותמונה (זאת תמונת הפרופיל שלך, בעמוד העסק עדיף להציב לוגו שתמונת פרופיל). שמור על פרטים תמציתיים אם כי תיאוריים.
- קדם את העמוד שלך. בנקודה זו, בנית את השלד לעמוד העסק שלך וגוגל+ תתחיל לקדם את העמוד שלך. ההמלצה שלנו היא להתאים את העמוד באופן מעמיק יותר ולהתחיל לפרסם מספר עדכונים לפני שאתה מתחיל לפרסם ולקדם את העמוד. לקדם עמוד ריק היא לא צורה טובה לשכנע את הקהל שהעמוד שיצרת הוא איכותי וערכי מספיק כדי לצרף אותו לאחד המעגלים שלהם. עליך להשקיע קצת זמן ביצירת עמוד טוב ובעל תוכן אשר מעודכנים בו פרסומים שווי ערך ומספר קישורים לחומרים רלוונטיים לפני שמתחילים בקידום מסיבי.
- מקסם את העמוד שלך. ברמה הבסיסית ביותר, זה כל מה שעליך לעשות כדי לפתוח עמוד. אבל כפי שכל משווק חכם יודע, הרמה הבסיסית, אינה מספיקה לשיווק מצליח.
משווקים איכותיים מבינים את חשיבות מיקסום עמוד העסק כך שהוא יהיה מושך יותר, ערכי יותר ואפקטיבי יותר ליצירת לידים. בצעד זה, עקוב אחר ההנחיות של גוגל+ כדי ליצור עמוד אפקטיבי וזכור שגוגל+ היא רשת חברתית. שתף תוכן באופן יומיומי, הגב וענה למעריצים שלך, הייה מחוייב וחייב אחרים אליך, תכנן אסטרטגיה ומקסם את הנוכחות שלך לפי המטרות והיעדים שהצבת לעסק.
כללים אלה יתרמו לך רבות בדרך אל הגשמת יעדים ברורים. זכור שלמרות שלכל רשת חברתית החוקים והדרכים שלה, שיווק מוצלח, העלאת תוכן מעניין ומבצעים מושכים יעבדו בכל רשת חברתית. פעל לפי אסטרטגיה ותדבוק בה על מנת להראות התמדה ושיטתיות. קהלים אוהבים את הפן האישי של העסקים, לכן, עליך להשתמש בקול אישי ולהתמיד באותה הדרך כך שהעסק יהפוך לביתי ומוכר.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?
היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל
הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+
יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+
כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+
תודה רבה לכם
בכל כתבה אני יודע עוד
השכלתי להבין יותר על האפשרויות הגלומות בעמוד עיסקי
אשתמש בהכוונה שלכם לעשיה נכונה יותר
ברוך
קסם במגע
ספא אישי אורגני ואקולוגי
ספא דגים בבריכה לגוף שלם