כתבה רביעית בסדרת גוגל פלוס
גוגל+ דומה לרשתות חברתיות אחרות כאשר זה מגיע לשיווק. כמו בשאר הרשתות, גוגל+ אוהבת תמונות, פוסטים חדשים ומעודכנים ופעילות יומיומית. אולם, לרשת זו יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים לה. כדי למקסם את השיווק ואת נוכחות העסק שלך בגוגל+ עליך לעקוב אחר מספר צעדים ולהשתמש בכלים השונים שהרשת מאפשרת לך. להלן מספר דרכים לשיווק חכם ונכון ברשת החברתית של גוגל:
- שתף המון תמונות. תמונות הן דבר חשוב ביותר בגוגל+. מבט חטוף בעדכונים של גוגל+ יאמר לך כי המון תמונות אינדיבידואליות מעודכנות בגוגל+ על ידי משתמשים. הדבר קצת שונה מפייסבוק, היכן שמשתמש יכול ליצור אלבום שלם של תמונות בבת אחת. חשוב על העסק שלך באופן ויזואלי. אילו תמונות, גרפים או מצגות תוכל לשתף בגוגל+ כדי להצית דיונים ולהגביר את הויראליות של התוכן שלך? גוגל+ היא רשת אשר בנויה לשם שיתוף תמונות ודברים חזותיים אחרים. נצל זאת ועדכן תמונות מעניינות שיעוררו עניין רב.
- הוסף לינקים מומלצים. תחת סעיף ה"אודות" של עמוד הגוגל+ שלך, יש לך את האפשרות להוסיף לינקים מומלצים בסרגל הימני. אל תבזבז את המרווח הזה ותוסיף לינקים למאמרי בלוג חשובים והצעות ליצירת לידים או לינקים אל מידע שימושי במיוחד כדי למשוך תנועה גדולה יותר עבור העסק שלך.
- קדם את עמוד הגוגל+ שלך בבלוג ובאתר שלך. כדי לקבל ערך עסקי ממשי מגוגל+, עליך להיות בעל קהילת אנשים שיעקבו, יצרכו ויתחייבו אל התכנים שלך. כדי לגרום לאנשים להוסיף את עמוד הגוגל+ שלך למעגלים שלהם, עליך לקדם את העמוד במקומות אחרים שבהם אתה מושך מבקרים, כמו אתר הבית שלך, בלוג או כל מדיה חברתית אחרת. קידום צולב הוא המפתח לבניית קהילת גוגל+ חזקה.
- עודד אנשים לשתף את העידכונים שלך. שיתוף בגוגל+ מהווה זרז להגברת הויראליות של התוכן שלך. כאשר אתה מעדכן הודעה, תמונה או קישור ברשת, ודא שהינך מבקש מן הרשומים לשתף את התכנים שלך עם אנשים במעגלים שלהם. הדבר זהה לבקשת ה"צייץ מחדש" של טוויטר.
- נתח תנועה ולידים מגוגל+. בדוק אם גוגל+ באמת עובדת עבור העסק שלך. כדי לוודא זאת, עליך להסתכל בתנועה ובלידים שקיבלת מגוגל+. תוכל לעשות זאת בעזרת חיפוש התנועה המופנית אל האתר שלך מwww.plus.google.com, על ידי תוכנות שונות.
- השתמש במעגלים כדי להפיץ את העדכונים שלך. הנקודה החזקה ביותר שיש לגוגל+ לשם שיווק היא המעגלים. שלא כמו שאר הרשתות החברתיות, גוגל+ נבנתה עם הדעה השונה כי קבוצות שונות של אנשים מעדיפות תכנים שונים. חשוב על זה בצורה הבאה: עידכון שהינך משתף עם המשפחה שלך עלול להיות שונה מעדכון שתרצה לשתף עם עמיתים. גוגל+ פותרת את הבעיה על ידי שימוש במעגלים. כל מעגל הינו קבוצת אנשים שונה שאתה מגדיר כדי לשתף עידכונים. למשל, אולי תרצה כי משפחה, חברים ועמיתים יהיו במעגלים שונים. נוסף על כך, ניתן להוסיף אדם אחד ליותר ממעגל אחד- לכן, עמית יוכל להיות גם במעגל החברים וכל הלאה. בכל עדכון שהינך מעלה, אתה מחליט באילו מעגלים לשתף אותו ומי ירצה להתעדכן בדבר. צור את המעגלים שאתה צריך כדי לתקשר באופן נכון עם כל מעגל בנפרד.
גוגל+ היא לא עוד רשת חברתית. השיווק בה דומה לרשתות אחרות, אך כאן יש לך מיקוד חכם יותר בקהלים השונים והינך יכול לכוון מבצעים והצעות למי שאתה מעדיף וחושב שכדאי. יש לך את האופציה לעשות שימוש בכלים שונים ולהגביר את התנועה אל העסק שלך בדרכים שונות. אפילו תוכל להשפיע על מנוע החיפוש של גוגל ולהגביר את הופעתך בקרב תוצאות החיפוש. גוגל+ היא מקפצה ענקית לעסק שלך ואם עדיין אין לך עמוד עסקי ברשת זו, כדאי מאוד שתיצור כזה בהקדם ותתחיל להשפיע על התנועה והלידים לעסק שלך. אל תמתין שאחרים יחפשו אותך, גרום לאנשים למצוא אותך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?
היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל
הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+
יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+
כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+