כתבה חמישית בסדרת גוגל+
עד עכשיו, כבר כתבנו מספיק כתבות שמבהירות עד כמה חשוב להרחיב את מעגל הרשתות החברתיות שבהן העסק שלכם רשום. בעידן המודרני, שיווק ממשי הוא לגרום לעסק לצמוח באתרים חברתיים. כעת, לא ניתן כבר לסמוך על רשימת המיילים ברשותך כדי להגביר את מספר הקשרים של החברה – צריך לחשוב על קהלים חדשים, קהל שפעיל ברשתות החברתיות.
כדי להצליח וליצור לידים איכותיים בגוגל+ (או בכל רשת חברתית או ערוץ שיווקי), עליך להבין באופן מלא וברור את תהליך יצירת הלידים. באינטרנט, ליד מוגדר כאדם אשר משלים את כל פרטיו וממלא את כל מה שמבוקש ממנו בטופס של דף הנחיתה שלך.
אם אדם מהווה ליד נכנס ואיכותי, זה אומר שהוא ביקר באתר שלך כיוון שזה המקום שבו יש את כל המידע שמעניין אותו. בעקבות זאת, מילא את פרטי ההתקשרות שלו באתר. כעת, צריך להיות ברשותו מידע כללי על העסק שלך ועל מה שהינך מציע, דבר שחוסך לצוות המכירה זמן רב ומאפשר לצוות לבסס אמינות ומהימנות בתהליך התקשורת עם הליד.
כשזה מגיע לגוגל+, התהליך שצריך להתרחש הוא כלהלן:
- הגדל את כמות העוקבים אחר עמוד הגוגל+ שלך. עליך ליצור ולבנות קהל עוקבים רחב בגוגל+, לכן – הגבר את מספר ה1+ שלך (אנשים שאוהבים את העמוד שלך) והגבר את מספר האנשים שממקמים את החברה שלך באחד מן המעגלים שלהם באתר.
- כוון את תנועת הגוגל+ שלך לכיוון האתר הפרטי של החברה. לאחר שיש לך בסיס עוקבים איתן, התחל "להעסיק" את הקהילה ומנף אותם לעמודי הנחיתה, היכן שיוכלו להזדהות כלידים. תוכל להשיג זאת על ידי שיתוף לינקים לעמודי הנחיתה שלך בעדכוני הסטטוס בגוגל+, בסרטונים, בתמונות בHangouts וכדומה.
לפני שקופצים למים העמוקים וליצירת לידים בגוגל+, הצב מטרות עבור מאמצי השיווק שלך – וודא שבאפשרותך לעקוב אחר ההתפתחויות. אתה צריך מישהו או משהו שיוכל לנתח עבורך את נתוני השיווק כדי למדוד את הצלחת מאמצי השיווק שלך בגוגל+. ישנם כלים ותוכנות רבות שיכולות לעשות את העבודה הזאת עבורך ואין צורך לרוץ ולמצוא אנשי מקצוע שמיומנים בסטטיסטיקות. בתוצאות עליך לראות את התנועה שיש באתר, את הלידים שהשגת בתקופת השיווק ואת המכירות של העסק.
אם התנועה לאתר היא נמוכה, במיוחד כהשוואה לצורות תקשורת אחרות אל העסק, העבודה שלך כמשווק היא להניע יותר מבקרים מגוגל+ אל עמודי הנחיתה שלך. בפיתרון לכך עלול להיות – הגדלת מספר העוקבים שלך בגוגל+ או שיתוף של תוכן טוב יותר בקהילה.
אם התנועה לאתר שלך גבוהה, אך מספר הלידים נמוך, כמשווק, עליך לזהות בעיה שונה – כיצד לגרום ליותר מבקרים באתר שלך למלא את הטופס ולבצע את הפעולות שהינך קורא להן בדף. הפיתרון לכך טמון בדף הנחיתה עצמו. עליך למקסם את דף הנחיתה שלך ולהביא לקריאה לפעולה שגורמת למבקרים לפעול באמת. (לכך יש כתבות נוספות באתר שעלולות לעזור לך).
אם מספר הלידים שלך גבוה אך אתה עדייך נתקל בקשיים להפוך אותם ללקוחות ממשיים, עליך לשפר את שיטת השיווק ולאמץ שיטת שיווק ופילוח אחרת. באופן זה, תוכל להתאים את השפה והתחביר לקהל היעד ולכוון להתנהגות רצויה.
כדי לשווק נכון בגוגל+, עליך למקסם את העמוד שלך. לפני שהינך פועל באופן ספציפי יותר ליצירת לידים, חשוב שהפרופיל שלך ימשוך את המבקרים וחשוב עוד יותר להשלים את בניית הפרופיל לפי הצורך. כדי לעשות כן:
- הצב תמונת רקע ותמונת פרופיל מושכת, משכנעת ומעניינת.
- הוסף מידע מהותי, חשוב ומעניין בהצגת הפרופיל.
- ודא שפרטי תקשורת ולינקים לאתר שלך מופיעים בפרופיל.
- הוסף מוצרים, תמונות וסרטונים.
אחרי שהשלמת את הפרופיל, והינך מבין את מהות השיווק בגוגל+, את מהות יצירת הלידים, כיצד לחפש אותם וכיצד למקסם עמוד עסק; נוכל להבהיר כיצד להתחיל ביצירת הלידים באופן ממשי. בכתבות הבאות נפרט כיצד ליצור לידים דרך:
- עידכון תכנים.
- סרטונים ותמונות.
- מעגלי גוגל.
- שיווק אינטרנטי על ידי גוגל בשילוב סיומות חברתיות (קישור לרשת החברתית).
- שילוב כפתור ה1+.
- האירועים ו"מקומות הבילוי" של גוגל+.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?
היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל
הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+
יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+
כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+
כמה לידים להערתך ניתן לייצר מפעילות של שעה ביום מגוגל פלוס? יש מספר אתרים שבחנו לגבי יצירת לידים לבתי עסק. איך ניתן לדעת באילו מהם יש את הלידים האיכותיים ביותר?
דוגמא לאתר זה http://www.destination.co.il
לא ניתן לתת הערכה לשאלה כה כללית. ראשית חשוב הקהל – כלומר כמה אנשים עוקבים אחר עמוד הגוגל פלוס שלכם. 2. חשוב התוכן – כיצד אתם מנסחים את התוכן והאם אתם יודעים לשלב קריאות לפעולה בצורה נכונה. 3. חשובה הפרישה בגוגל פלוס – האם אתם מפרסמים רק בעמוד של הלקוח או גם בקהילות נוספות בתוך גוגל פלוס להרחבת החשיפה והגדלת הסיכויים ליצירת לידים בגוגל פלוס.
באופן כללי, ניתן לומר כי הלידים מרשתות חברתיות נובעים מהתוכן האיכותי שמשלב קריאה לפעולה, וחשיפה בפני קהלי יעד רבים ככל האפשר, תוך התאמת התוכן והקריאה לפעולה לכל קהל יעד: לדוגמה לא נדבר לבני נוער ולנשים באותה שפה וכיו"ב.
מקווה שעניתי לך 🙂
ואם לא, אני כאן כדי לענות לשאלות נוספות 🙂