• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
דרכים ליצירת לידים בגוגל+
ראשי » רשתות חברתיות » גוגל פלוס » דרכים ליצירת לידים בגוגל+

דרכים ליצירת לידים בגוגל+

14 בספטמבר 2012 10:30 2 תגובות Jessica

כתבה חמישית בסדרת גוגל+

עד עכשיו, כבר כתבנו מספיק כתבות שמבהירות עד כמה חשוב להרחיב את מעגל הרשתות החברתיות שבהן העסק שלכם רשום. בעידן המודרני, שיווק ממשי הוא לגרום לעסק לצמוח באתרים חברתיים. כעת, לא ניתן כבר לסמוך על רשימת המיילים ברשותך כדי להגביר את מספר הקשרים של החברה – צריך לחשוב על קהלים חדשים, קהל שפעיל ברשתות החברתיות.

כדי להצליח וליצור לידים איכותיים בגוגל+ (או בכל רשת חברתית או ערוץ שיווקי), עליך להבין באופן מלא וברור את תהליך יצירת הלידים. באינטרנט, ליד מוגדר כאדם אשר משלים את כל פרטיו וממלא את כל מה שמבוקש ממנו בטופס של דף הנחיתה שלך.

אם אדם מהווה ליד נכנס ואיכותי, זה אומר שהוא ביקר באתר שלך כיוון שזה המקום שבו יש את כל המידע שמעניין אותו. בעקבות זאת, מילא את פרטי ההתקשרות שלו באתר. כעת, צריך להיות ברשותו מידע כללי על העסק שלך ועל מה שהינך מציע, דבר שחוסך לצוות המכירה זמן רב ומאפשר לצוות לבסס אמינות ומהימנות בתהליך התקשורת עם הליד.

 

כשזה מגיע לגוגל+, התהליך שצריך להתרחש הוא כלהלן:

  1. הגדל את כמות העוקבים אחר עמוד הגוגל+ שלך. עליך ליצור ולבנות קהל עוקבים רחב בגוגל+, לכן – הגבר את מספר ה1+ שלך (אנשים שאוהבים את העמוד שלך) והגבר את מספר האנשים שממקמים את החברה שלך באחד מן המעגלים שלהם באתר.
  2. כוון את תנועת הגוגל+ שלך לכיוון האתר הפרטי של החברה. לאחר שיש לך בסיס עוקבים איתן, התחל "להעסיק" את הקהילה ומנף אותם לעמודי הנחיתה, היכן שיוכלו להזדהות כלידים. תוכל להשיג זאת על ידי שיתוף לינקים לעמודי הנחיתה שלך בעדכוני הסטטוס בגוגל+, בסרטונים, בתמונות בHangouts וכדומה.

לפני שקופצים למים העמוקים וליצירת לידים בגוגל+, הצב מטרות עבור מאמצי השיווק שלך – וודא שבאפשרותך לעקוב אחר ההתפתחויות. אתה צריך מישהו או משהו שיוכל לנתח עבורך את נתוני השיווק כדי למדוד את הצלחת מאמצי השיווק שלך בגוגל+. ישנם כלים ותוכנות רבות שיכולות לעשות את העבודה הזאת עבורך ואין צורך לרוץ ולמצוא אנשי מקצוע שמיומנים בסטטיסטיקות. בתוצאות עליך לראות את התנועה שיש באתר, את הלידים שהשגת בתקופת השיווק ואת המכירות של העסק.

אם התנועה לאתר היא נמוכה, במיוחד כהשוואה לצורות תקשורת אחרות אל העסק, העבודה שלך כמשווק היא להניע יותר מבקרים מגוגל+ אל עמודי הנחיתה שלך. בפיתרון לכך עלול להיות – הגדלת מספר העוקבים שלך בגוגל+ או שיתוף של תוכן טוב יותר בקהילה.

אם התנועה לאתר שלך גבוהה, אך מספר הלידים נמוך, כמשווק, עליך לזהות בעיה שונה – כיצד לגרום ליותר מבקרים באתר שלך למלא את הטופס ולבצע את הפעולות שהינך קורא להן בדף. הפיתרון לכך טמון בדף הנחיתה עצמו. עליך למקסם את דף הנחיתה שלך ולהביא לקריאה לפעולה שגורמת למבקרים לפעול באמת. (לכך יש כתבות נוספות באתר שעלולות לעזור לך).

אם מספר הלידים שלך גבוה אך אתה עדייך נתקל בקשיים להפוך אותם ללקוחות ממשיים, עליך לשפר את שיטת השיווק ולאמץ שיטת שיווק ופילוח אחרת. באופן זה, תוכל להתאים את השפה והתחביר לקהל היעד ולכוון להתנהגות רצויה.

כדי לשווק נכון בגוגל+, עליך למקסם את העמוד שלך. לפני שהינך פועל באופן ספציפי יותר ליצירת לידים, חשוב שהפרופיל שלך ימשוך את המבקרים וחשוב עוד יותר להשלים את בניית הפרופיל לפי הצורך. כדי לעשות כן:

  1. הצב תמונת רקע ותמונת פרופיל מושכת, משכנעת ומעניינת.
  2. הוסף מידע מהותי, חשוב ומעניין בהצגת הפרופיל.
  3. ודא שפרטי תקשורת ולינקים לאתר שלך מופיעים בפרופיל.
  4. הוסף מוצרים, תמונות וסרטונים.

אחרי שהשלמת את הפרופיל, והינך מבין את מהות השיווק בגוגל+, את מהות יצירת הלידים, כיצד לחפש אותם וכיצד למקסם עמוד עסק; נוכל להבהיר כיצד להתחיל ביצירת הלידים באופן ממשי. בכתבות הבאות נפרט כיצד ליצור לידים דרך:

  • עידכון תכנים.
  • סרטונים ותמונות.
  • מעגלי גוגל.
  • שיווק אינטרנטי על ידי גוגל בשילוב סיומות חברתיות (קישור לרשת החברתית).
  • שילוב כפתור ה1+.
  • האירועים ו"מקומות הבילוי" של גוגל+.

 

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing  מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל

כתבות נוספות בסדרה:

גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?

איך להקים עמוד עסקי בגוגל+

היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל

הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+

דרכים ליצירת לידים בגוגל+

יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+

יצירת לידים דרך מעגלים בגוגל+

כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+

שימוש בפונקציות נוספות בגוגל+

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק אונליין בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות יצירת לידים ברשתות חברתיות שיווק בגוגל שיווק בגוגל פלוס שיווק ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
2 תגובות
  1. לירון כץ 3 באוגוסט 2013 בשעה 3:25 הגב

    כמה לידים להערתך ניתן לייצר מפעילות של שעה ביום מגוגל פלוס? יש מספר אתרים שבחנו לגבי יצירת לידים לבתי עסק. איך ניתן לדעת באילו מהם יש את הלידים האיכותיים ביותר?
    דוגמא לאתר זה http://www.destination.co.il

  2. Irit davidson 5 באוגוסט 2013 בשעה 6:06 הגב

    לא ניתן לתת הערכה לשאלה כה כללית. ראשית חשוב הקהל – כלומר כמה אנשים עוקבים אחר עמוד הגוגל פלוס שלכם. 2. חשוב התוכן – כיצד אתם מנסחים את התוכן והאם אתם יודעים לשלב קריאות לפעולה בצורה נכונה. 3. חשובה הפרישה בגוגל פלוס – האם אתם מפרסמים רק בעמוד של הלקוח או גם בקהילות נוספות בתוך גוגל פלוס להרחבת החשיפה והגדלת הסיכויים ליצירת לידים בגוגל פלוס.

    באופן כללי, ניתן לומר כי הלידים מרשתות חברתיות נובעים מהתוכן האיכותי שמשלב קריאה לפעולה, וחשיפה בפני קהלי יעד רבים ככל האפשר, תוך התאמת התוכן והקריאה לפעולה לכל קהל יעד: לדוגמה לא נדבר לבני נוער ולנשים באותה שפה וכיו"ב.

    מקווה שעניתי לך 🙂
    ואם לא, אני כאן כדי לענות לשאלות נוספות 🙂

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס