כתבה תשיעית בסדרת גוגל+
כפי שכתבתנו בכתבות הראשונות של הסדרה, כפתור ה1+ מאפשר לאנשים לשתף את התוכן שלך במעגלים שלהם ומוכיח את מספר המבקרים והמשתפים של העמוד. לכפתור שיתוף השפעה רבה על הקהל – כאשר לקוח פוטנציאלי רואה כי מספר גדול של אנשים ביקר בעמוד שלך ושיתף אותו, סביר להניח כי הוא יילך בעקבות המספר. מדוע? כיוון שהאדם הוא יצור חברתי הפועל כקבוצה וכשקבוצה גדולה של אנשים מראה אהדה כלפי מוצר, שירות או שיווק מסוים, עוד אנשים יצטרפו. כשאנו רואים כי מוצר מסוים נקנה על ידי אנשים רבים, אנו מניחים כי המוצר טוב ואיכותי וכדאי לנו לקחת חלק בקבוצת הרוכשים. כך מגיעים ספרים להיות רבי מכר, כך מגיעים שירים למקום ראשון במצעדים, כך מגיעים שחקנים לרמת הביקוש שאליה מגיעים… הם נהיים ויראלים בעזרת הקהל.
כפתור ה1+ משפר את רמת הניראות של התוכן ברשותך. שימוש בשיתוף חברתי בקידום ממומן יכול לעזור להגברת הופעתו בגוגל. כאשר עושים חיפוש בגוגל, תוכל להבחין כי ישנם מספר פרסומים אשר ברשותם אפשרות לשיתוף חברתי ומספר העוקבים אחר הפירסום רשום. כאשר מוסיפים את כפתור ה1+ במסע פרסום ממומן, אנו (במובן מסוים) ממליצים לחברים ולקשרים אחרים שלנו להיכנס אל הפרסום. היתרונות ברורים – חברים ילכו בעקבותיך וימליצו לקשרים שלהם להכנס לפרסום.
האפשרות לצרף שיתוף חברתי בקידום ממומן מספק לך את הכוח להגביר את שיעור המבקרים והלחיצות על הפרסום. מעבר לכך, יש לזה פוטנציאל בשינוי נקודת המבט של הקהל על פרסומות. כאשר אנו מצרפים שיתוף לפירסום ממומן אנו מאפשרים לאנשים אחרים לקחת את המושכות ולקדם אותנו – כמו בפרסום ויראלי, הקהל מחליט להעביר אותך הלאה והשליטה שאתה מאפשר להם נותנת לקהל פרספקטיבה שונה על פירסום. כמובן, שאתה לא רק מאפשר לקהל להחליט, אלא שאתה מכוון אותו להחלטה הרצויה על ידי קידום ממומן.
הוספת 1+ מגביר באופן משמעותי את התוצאות האורגניות של עמודי הנחיתה אליהם אתה מפנה. כל אדם אשר לוחץ על ה1+ בעמוד, מאשר את עמוד הנחיתה שלך ומושך אדם נוסף שאף הוא מאשר את העמוד… וכן הלאה. במילים אחרות, הקשר בין הפרסום הממומן לבין עמודי הנחיתה מאפשר לגוגל להעביר קרדיט בין השניים ולהבין את הערך של החיבור בין שניהם.
אם נקשר כל זאת ליצירת לידים, אנו מאפשרים לעמוד הנחיתה שלנו להראות יותר ולהגביר את הסיכויים לדיונים, שיחות והכוונה למוצר או השירות שלנו.
אז כיצד לשלב 1+ לפרסום הממומן? לפי צעדי מפתח והמלצות:
- בנה פרסום עוצמתי. קודם כול וודא שיש לך פירסום חזק ועוצמתי אשר מושך מספיק, גם בכוחות עצמו. פרסם תוכן שהוא איכותי, ברור ובעל ערך רלוונטי לקהל היעד!
- בחר את היעדים הנכונים. אפשרות אחת היא כמובן לכוון ליעד הרחב ביותר האפשרי ולתת לגוגל להציג את הפירסום שלך לחברים וקשרים שישתפו בעזרת ה1+ את עמוד הנחיתה שלך. אפשרות נוספת היא לבחור מיקומים או קהלים מסוימים, אשר יאפשרו לגוגל להציג את הפרסום שלך רק במקומות התואמים את היעדים שלך.
- אפשר שיתוף חברתי. כעת, תוכל לצרף שיתוף חברתי. אחרי שהצטרפת לAdwords (לקידום הממומן של גוגל), לך לסרגל הקמפיינים שלך ולחץ על "Ad extension" ואפשר את "Social Extensions".
זכור שאתה צריך למדוד את תוצאות העסק מסוג כזה של פירסום. וודא שיש לך את התוכנות המתאימות למדידת השיווק כדי להבין כמה לידים וכמה לקוחות נוספו לך כתוצאה מן ההשקעה הנוכחית. והוסף 1+ גם בתוך האתר שלך, אותן יתרונות יהיו תקפות לגביו.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?
היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל
הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+
יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+
כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+