כתבה עשירית ואחרונה בסדרת גוגל+
מעבר לכל מה שכתבנו עד עתה שעלול לעזור לך לקדם את עמוד הגוגל+ שלך, ישנן כמה עצות קטנות נוספות שאנו יכולים להעניק לך כדי שתצליח להפוך את עמוד העסק לשיווקי ואיכותי ככל האפשר. קודם כל, כאשר אתה מעדכן אירוע, תמונה או קישור בגוגל+, היה ברור לגבי מה שאתה רוצה שהמשתמשים יעשו עם זה. תן להם הוראות מדויקות כמו "קרא את הפרסום החדש בבלוג שלנו", "הורד את המדריך שלנו" או "הצטרף לאירוע שלנו הקיץ". כך, תיצור קריאות לפעולה אפקטיביים בערוצים שונים.
מציאת "עוקבים" אשר ישתפו את הפוסטים שלך במעגלים שלהם – הוא דבר נוסף אשר יגביר את ההישגים שלך ויצור מודעות לגבי עמוד הגוגל+ שלך. כדאי שתתנסה בעידוד משתמשים לשתף את התכנים שלך – פשוט ואפקטיבי. כמו בטוויטר, תוכל לבקש באופן ישיר "אנא שתף" (בשפת הטוויטר "אנא צייץ שוב".
לגוגל+ יש פונקציות נוספות שיעזרו לך לנהל את העסק שלך באופן חכם ואיכותי ואף לשווק אותו בצורה אפקטיבית וויראלית יותר:
אירועי גוגל+. פונקציית האירועים של גוגל מציעה דרכים טובות ואיכותיות יותר לתקשורת לפני, במהלך ואחרי האירוע עבור המשתמשים. לפני שאתם עורכים אירוע, תוכלו ליצור עמוד אירוע בבחירת תמונות שאירועי גוגל מציעים. אחרי שתזין את כל המידע שצריך – כותרת, תאריך ושעה, מיקום ופרטים נוספים, תוכל לשתף אותו במעגלים שלך.
לאחר שיצרת אירוע, גוגל+ מוודא שהפרטים במהלך ואחרי האירוע יעודכנו. למשל, זה מאפשר למשתתפים לשתף תמונות במהלך האירוע. לאחר האירוע, ניתן לראות את כל התמונות ולהגיב להתרחשויות האירוע. כל העידכונים נעשים באופן כרונולוגי אך ניתן לערוך אותן לפי התכנים והתמונות הפופולאריות ביותר.
אירועי גוגל+ מציעים חוויה עשירה יותר מפונקציות אירועים ברשתות חברתיות אחרות. אם אתה מארח או משווק אירוע והקהל שלך משתמש בגוגל+, כדאי לנסות את הפונקציה. קודם כל, האירועים בגוגל+ יכולים להביא אליך תנועה אורגנית נוספת בעזרת האינטגרציה של גוגל+ עם מנוע החיפוש של גוגל. אם אתה רוצה להגביר את "עוקבי" הגוגל+ שלך, אירועי גוגל+ מציעים את הדחיפה הקטנה שצריך במהלך האירוע ומושכים משתתפים להשתמש בגוגל+ ולשתף את החוויות שלהם באירוע שלך. בנוסף, כאשר מצטרפים לאירועי גוגל+, האירוע יתווסף באופן אוטומתי ללוח השנה שלך בגוגל. הפונקציה תזכיר לכל המשתתפים לגבי התוכניות הקרבות שלהם ותגביר את כמות המשתתפים שלא רק אישרו את הגעתם, אלא שהגיעו באופן ממשי לאירוע. אם זה לא מספיק, גוגל+ אף תספק עבורך מיילים עם תזכורת לגבי האירוע יום לפני ההתרחשות.
אזור הבילוי של גוגל+ (Hangouts). כפי שכבר הזכרנו בכתבות קודמות בסדרה, לגוגל+ יש פונקציה המאפשרת שיחת וידאו של עד עשרה משתתפים. מה שיכול לעזור לך הן בניהול העסק והן באירועים מאורגנים. תוכל לבצע מטלות יחד עם צוות עובדים בעזרת פונקציה זו, לעשות ישיבות צוות ולעבוד על פרוייקטים יחד עם עובדים נוספים בעזרת שיחת וידאו משותפת לכולם שבה יעלו רעיונות או תעבירו פרטים במהלך יצירת קמפיין או תוכניות נוספות.
אירועי גוגל+ יכולים ללכת יד ביד עם אזור הבילוי של גוגל+. כאשר אתה עורך אירוע, תוכל אפילו לערוך אירוע שהוא רק דרך האינטרנט. כלומר, האירוע נערך בוידאו בלבד, דרך אזור הבילוי.
אזור הבילוי היא הצורה המושלמת לבניית קשר עם "עוקבים", עם לקוחות ועם קהל יעד. תוכל להזמין משתמשים לאזור הבילוי ועל ידי כך, אתה לא רק מחייב אותם אל השירות או המוצר שלך, אלא שהלקוח מכיר ופוגש את האנשים העומדים מאחורי המותג.
ניתן למשל, להשיק מוצר דרך אזור הבילוי ולהזמין אנשים להשתתף באירוע אונליין להשקת מוצר חדש. ניתן אפילו להעלות דיונים לגבי עיצוב המוצרים ולשתף רעיונות עם לקוחות כדי להבין את דעתם ולהתייעץ איתם בדברים שניתן לחשוף בפני הציבור לפני השקת מוצר. כל אירוע כזה, יעורר שיח ודיון סביב המותג שלך.
דרך אחרת לשווק את המותג היא להזמין סלבריטאים להשתתף באירוע כזה ולהנחות אותו. להזמין את הסלבריטאי להשיק את המוצר דרך הוידאו או להזמין אותו לשוחח עם המעריצים דרך המותג שלך. ניתן אך להקליט דיונים באזורי הבילוי ולפרסם אותם ביו-טיוב לאחר מכן.
כפי שלמדנו עד עתה, ישנן פונקציות מרובות לגוגל+ שיכולות לעזור לנו לקדם את המותג שלנו, לנהל את העסק ולהוציא לפועל מוצרים ושירותים חדשים כמו מבצעים והצעות נוספות. תלמד לנצל כל פונקציה ותשקיע באופן חכם ברשת החברתית. זכור שהיא מעלה אותך רמה אחת מעל רשתות אחרות שכן יש לה קישור ישיר למנוע החיפוש של גוגל – המנוע אשר נעשה בו הכי הרבה שימוש ברחבי העולם. גוגל+ מקושרת באופן אוטומתי לכלים האחרים של גוגל ונותנת לך את האופציה להפוך את המותג שלך לויראלי ביותר.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם ברשתות החברתיות?
SocialLead digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
גוגל פלוס לעסקים – מה זה ומדוע?
היתרונות של גוגל+ במנוע החיפוש של גוגל
הדרכים הטובות ביותר לשיווק בגוגל+
יצירת לידים דרך תמונות וסרטונים בגוגל+
כיצד לקדם את העסק שלך בעזרת פונקציית ה1+ בגוגל+