כתבה ראשונה בסדרת כלי גוגל.
רבים מאיתנו לא יודעים זאת, אך גוגל מלא בכלים שונים שאם נדע כיצד להשתמש בהם, יעזרו לנו למקסם את השיווק עבור המותג שלנו. גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, גוגל הוא כוח ממשי ומשפיע אשר מעלה את העסק שלך למודעות הקהל הרחב ולמרות שרובנו עושים שימוש בגוגל, נדמה כי יש חוסר מודעות גדולה על הכלים השונים של גוגל.
פעילויות שיווקיות מסורתיות כבר לא פועלות כפי שפעלו פעם והן אינן מהוות שיווק אפקטיבי להשגת לקוחות פוטנציאליים. כעת, עלינו להתאים את השיווק לדרך שבה עולמנו פועל – טכנולוגית ולהפעיל שיווק אינטרנטי עוצמתי שיעלה את המותג, השירות והמוצרים שלנו אל תודעת הציבור באופן שימשוך אלינו לקוחות פוטנציאליים ולידים איכותיים.
שיווק אינטרנטי עושה שימוש בצורת התקשורת של האנשים בימינו ובאופן שבו הם מחפשים דברים שונים – דרך האינטרנט. אנו משתמשים במנועי חיפוש, בבלוגים, ברשתות חברתיות ובקהילות שונות על מנת לחפש דעות ומוצרים או שירותים שונים. האינטרנט והתקשורת בו משפיע על הרכישות שלנו וחברות רבות מסוגלות להפוך ערוצים אלה להזדמנויות שיווקיות רבות ערך.
שיווק אינטרנטי אף מאפשר לנו למדוד באופן פשוט וישיר את תהליך ההתפחתות של העסק שלנו, לעומת טכניקות שיווק אחרות שבהן קשה יותר להעריך אם הכסף שהשקעת בו הופך באופן ממשי למכירות. אחד השחקנים המרכזיים באינטרנט, הוא כמובן, גוגל. למקות שיש מספר רב של מנועי חיפוש שונים, גוגל משמר על מקומו הדומיננטי והוא מנוע החיפוש המוביל בעולם. אך כפי שאמרנו, גוגל אינו רק מנוע חיפוש, גוגל מחזיק ברשותו מספר כלים אשר מספקים עבור משווקים אפשרויות שונות לייצור תוכן וחיבור עם רשתות חברתיות.
אחד הכלים החזקים של גוגל הוא Google Adwords, זהו ספק של קמפיינים ממומנים המאפשר לעסקים רבים ליצור מודעות ולכוון אותן למילות מפתח מדוייקות. קהל פוטנציאלי עושה שימוש במילות מפתח אלו בזמן החיפוש והקמפיין הממומן מופיע במקום הרלוונטי לו.
בגוגל ישנו מקום מיוחד לקמפיינים ממומנים, קמפיינים אלו יופיעו בדרך כלל בראש תוצאות החיפוש באופן מודגש או כתוצאות בצד העמוד.
בעוד שתוצאות חיפוש אורגניות מופיעות לפי מספר הלינקים המפנים אל האתר ולפי פרמטרים אחרים שגוגל מחשב, הלינקים הממומנים מופיעים לפי דירוג של סדר הופעת מילות המפתח.
Google Adwords מציעים למקד את הקמפיין לפי הקשר. כחלק מרשת המדיה של גוגל, היא שותפה למאות אתרים, עמודי חדשות, בלוגים ופלטפורמות אחרות שיכולות "לארח" את השיווק שלך. בדומה להופעה במנועי החיפוש, השיווק שלך יופיע בפלטפורמות השונות לפי מילות המפתח שלך.
כאשר אתה יוצר שיווק מסוים, גוגל יכול להתאים אותו לאתר התואם את ההקשר. למשל, אם העסק שלך הוא קונדיטוריה והשיווק שלך הוא לגבי עוגה, הוא יתאים לאתרים העוסקים באוכל, ביינות, בקינוחים ובחלקים שונים של אתרי חדשות העוסקים בביקורות אוכל. השיווק יהיה מכוון הקשר.
כדי ליצור תצוגה מחייבת ומושכת, גוגל תספק עבורך כלי לבניית מודעות לתצוגה בחינם, השתמש בכלי:
- בחר בהצעה שהביצוע שלה טוב ואיכותי.
- צור מודעת גוגל.
- עצב קריאה לפעולה.
- הפעל ועקוב אחר הביצועים.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם באינטרנט? SocialLead Digital Marketingמנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.