כתבה רביעית בסדרת כלי גוגל.
עד עתה הספקנו להבין כיצד להשתמש בכלי מילות המפתח, במסמכים ובקמפיינים הממומנים של גוגל כדי לנהל ולשווק את העסק שלנו באופן מחושב יותר, שיווקי יותר וחכם יותר.
כעת נוכל להבין כיצד לפקח על המיתוג שלנו, על התעשייה בה אנו עוסקים ועל התחרות שלנו.
כבעלי עסק, חשוב לנו לעקוב אחר השינויים המתרחשים בתעשייה שלנו, בשירותים שאנו מציעים ובקהל היעד שלנו, חשוב לנו להבין כיצד משתנה דעת הקהל ולאיזה כיוון פונה השירות שאנו מספקים. אנחנו צריכים ורוצים לדעת כל הזמן, היכן העסק שלנו נמצא בתוך כל התעשייה ואילו דברים חדשים אנו יכולים להפיק מן הידיעה. חשוב מאוד, שתהיה תמיד עם יד על הדופק ותתחדש ותתפתח לפי התנועה של התעשייה בה הינך מעורב.
כלי ההתראות של גוגל, יכול לפקח עבורך אחר כל הגורמים המשפיעים על התנועה אל אתר העסק שלך, על השיווק שלך, על מילות המפתח שלך ועל הלקוחות שלך. כלי זה, יכול לעזור לך במדידת דופק התעשייה ולעמוד בראש העניינים.
Google Alerts מאפשר לך לפקח באופן פשוט אחר האתר שלך ומילות המפתח עבורו. הכלי שולח לדואר האלקטרוני שלך הודעות כאשר המושגים שהגדרת כמילות מפתח מועלות בחיפוש. למשל, אם נפקח על המילים "שיווק באינטרנט" ו"תוכן שיווקי", נוכל להיות מעודכנים תמיד לגבי חדשות הקשורות לנושאים אלו, למותג שלנו ולתעשייה זו.
באופן כללי, כלי זה הוא שימושי למשווקים שאין בידיהם הזמן או המשאבים להיות פרואקטיבים לגבי פיקוח האתר על איזכורים ספציפיים. גוגל עושה את החיפוש הזה עבורך והכלי ידווח אליך על השינויים בדברים הקשורים לעסק שלך.
כעת, אתה כמובן מניח כי הכלי יפציץ את המייל שלך בהודעות בלתי רצויות וכי זהו הדבר האחרון שאתה רוצה בתור בעל עסק עסוק ורציני. אל דאגה, ישנה דרך לסנן את ההודעות ולכוון לכך שתקבל רק את ההודעות שאתה מעוניין לקבל ובנושאים עליהם אתה מעוניין לעקוב.
כאשר אתה נרשם לכלי עצמו, אתה בוחר את סוג התוכן אותו אתה מעוניין לקבל ולחפש (פוסטים בבלוגים, מאמרים חדשותיים, סרטונים בנושא וכן הלאה), אתה יכול להגדיר גם באיזו תדירות תקבל הודעות בנושא.
בכלי זה, אתה יכול לבחור נושא פופולארי שיופיע עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אך יכול להיות שלא תרצה לעשות זאת, שכן אתה תקבל הודעות בכל פעם שהנושא עולה ומצויין. אם עדיין תבחר בנושא מסוקר רבות, תוכל לבחור שידווחו אליך בנושא באופן יומיומי או פעם בשבוע; אתה יכול לבחור את התדירות בה תתעדכן בנושא הרלוונטי.
בתור בעל עסק, עליך לזכור להתעדכן באופן יומיומי בשינויים על השירותים שאתה מספק. יכול להיות שאם לא תתעדכן בצורה ממשית ותעמוד בראש העניינים, תמצא את העסק שלך סובל מתפיסה מיושנת, משירותים בלתי מפותחים ומירידה מסיבית במכירות, בתנועה, בלקוחות. קשה מאוד להתאושש מהתעוררות מאוחרת. לכן, כדאי לעקוב אחרי הדברים לפני שאלו יפתיעו אותך. השתדל לשלוט בתעשייה ולא שזו תשלוט בך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם באינטרנט?
SocialLead Digital marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
משתמש בו המון זמן
כלי אדיר עם יכולות שמבינים רק לאחר השימוש
תודה