• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
כלי ההתראות של גוגל
ראשי » שיווק באינטרנט » כתיבה שיווקית » כלי ההתראות של גוגל

כלי ההתראות של גוגל

22 בספטמבר 2012 10:30 תגובה אחת Jessica

כתבה רביעית בסדרת כלי גוגל.

עד עתה הספקנו להבין כיצד להשתמש בכלי מילות המפתח, במסמכים ובקמפיינים הממומנים של גוגל כדי לנהל ולשווק את העסק שלנו באופן מחושב יותר, שיווקי יותר וחכם יותר.

כעת נוכל להבין כיצד לפקח על המיתוג שלנו, על התעשייה בה אנו עוסקים ועל התחרות שלנו.

כבעלי עסק, חשוב לנו לעקוב אחר השינויים המתרחשים בתעשייה שלנו, בשירותים שאנו מציעים ובקהל היעד שלנו, חשוב לנו להבין כיצד משתנה דעת הקהל ולאיזה כיוון פונה השירות שאנו מספקים. אנחנו צריכים ורוצים לדעת כל הזמן, היכן העסק שלנו נמצא בתוך כל התעשייה ואילו דברים חדשים אנו יכולים להפיק מן הידיעה. חשוב מאוד, שתהיה תמיד עם יד על הדופק ותתחדש ותתפתח לפי התנועה של התעשייה בה הינך מעורב.

כלי ההתראות של גוגל, יכול לפקח עבורך אחר כל הגורמים המשפיעים על התנועה אל אתר העסק שלך, על השיווק שלך, על מילות המפתח שלך ועל הלקוחות שלך. כלי זה, יכול לעזור לך במדידת דופק התעשייה ולעמוד בראש העניינים.

Google Alerts מאפשר לך לפקח באופן פשוט אחר האתר שלך ומילות המפתח עבורו. הכלי שולח לדואר האלקטרוני שלך הודעות כאשר המושגים שהגדרת כמילות מפתח מועלות בחיפוש. למשל, אם נפקח על המילים "שיווק באינטרנט" ו"תוכן שיווקי", נוכל להיות מעודכנים תמיד לגבי חדשות הקשורות לנושאים אלו, למותג שלנו ולתעשייה זו.

באופן כללי, כלי זה הוא שימושי למשווקים שאין בידיהם הזמן או המשאבים להיות פרואקטיבים לגבי פיקוח האתר על איזכורים ספציפיים. גוגל עושה את החיפוש הזה עבורך והכלי ידווח אליך על השינויים בדברים הקשורים לעסק שלך.

כעת, אתה כמובן מניח כי הכלי יפציץ את המייל שלך בהודעות בלתי רצויות וכי זהו הדבר האחרון שאתה רוצה בתור בעל עסק עסוק ורציני. אל דאגה, ישנה דרך לסנן את ההודעות ולכוון לכך שתקבל רק את ההודעות שאתה מעוניין לקבל ובנושאים עליהם אתה מעוניין לעקוב.

כאשר אתה נרשם לכלי עצמו, אתה בוחר את סוג התוכן אותו אתה מעוניין לקבל ולחפש (פוסטים בבלוגים, מאמרים חדשותיים, סרטונים בנושא וכן הלאה), אתה יכול להגדיר גם באיזו תדירות תקבל הודעות בנושא.

בכלי זה, אתה יכול לבחור נושא פופולארי שיופיע עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אך יכול להיות שלא תרצה לעשות זאת, שכן אתה תקבל הודעות בכל פעם שהנושא עולה ומצויין. אם עדיין תבחר בנושא מסוקר רבות, תוכל לבחור שידווחו אליך בנושא באופן יומיומי או פעם בשבוע; אתה יכול לבחור את התדירות בה תתעדכן בנושא הרלוונטי.

בתור בעל עסק, עליך לזכור להתעדכן באופן יומיומי בשינויים על השירותים שאתה מספק. יכול להיות שאם לא תתעדכן בצורה ממשית ותעמוד בראש העניינים, תמצא את העסק שלך סובל מתפיסה מיושנת, משירותים בלתי מפותחים ומירידה מסיבית במכירות, בתנועה, בלקוחות. קשה מאוד להתאושש מהתעוררות מאוחרת. לכן, כדאי לעקוב אחרי הדברים לפני שאלו יפתיעו אותך. השתדל לשלוט בתעשייה ולא שזו תשלוט בך.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם באינטרנט?
SocialLead Digital marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברה לשיווק בגוגל כלי גוגל ניהול בלוג מקצועי קידום אתרים קידום אתרים בגוגל שיווק אתרים באינטרנט שיווק בגוגל
« הקודם
הבא »
תגובה אחת
  1. ברוך סרוסי ספא קסם במגע 22 בספטמבר 2012 בשעה 14:51 הגב

    משתמש בו המון זמן
    כלי אדיר עם יכולות שמבינים רק לאחר השימוש
    תודה

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס