• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קריאה לפעולה בעזרת תימרוץ
ראשי » שיווק באינטרנט » בניית אתרים » קריאה לפעולה בעזרת תימרוץ

קריאה לפעולה בעזרת תימרוץ

27 בספטמבר 2012 10:30 אין תגובות Jessica

כתבה שנייה בסדרת קריאות לפעולה.

כאשר אנו יוצרים קריאה לפעולה שתיצור עבורינו לידים, לא תמיד מספיק להציב את הקריאה במיקום הנכון ובצבע הבולט והמושך ביותר. לעיתים, אנו צריכים דחיפה קטנה נוספת כדי לגרום למבקרים לקבל החלטה רצויה. תמריצים קטנים, יוכלו להגביר את הסיכויים שמבקר יצעד בשביל שתציב לו. אם אתה מבקש ממבקרים להוריד נייר עמדה למשל, תוכל להזכיר שההורדה מגיעה עם בונוס כלשהו. אם הפעולה קוראת למבקרים להירשם לפגישת יעוץ עם החברה שלך, תדגיש כי הפגישה היא בחינם ושהיא מותאמת לצרכים המיוחדים של הלקוח.

 

תמריצים מגיעים בצורות וגדלים שונים – הם יכולים לבוא בצורת בונוסים, מבצעים, גישה בלעדית למוצר או תעודה כלשהי. עליך קודם כל, להיות יצירתי ופתוח לרעיונות כדי ליצור תמריצים שיעודדו את המבקרים לקחת את הצעד הבא. תתחיל במחשבה על אילו דברים אתה יכול להציע למבקרים ואילו הבטחות החברה מסוגלת לקיים עבור הלקוח. בשום מקרה ובשום מצב, אל לך להציע משהו שאינך יכול לעמוד בו, אחרת לא רק שהמבקרים לא יעברו את התהליך ההופך אותם ללידים, אלא שתזיק לחברה ולשם המותג.

מידע שימושי. כפי שכבר אמרנו, תמריץ יכול להיות כמעט כל דבר. כאשר אתה מציע למבקרים מידע שימושי ובעל ערך בחינם, וכאשר המידע לא נגיש בכל מקום אחר בקלות, אתה נותן למבקרים תחושה של נגישות ותחושה כי הינך עושה מאמץ נוסף עבורם. הדבר עלול להביא את המבקרים להמשיך ולמלא את הפעולות הנדרשות ממנו, ובסופו של דבר, להפוך לליד. ישנם חברות שמציעות שירות מסוים בחינם, שקול את האופציה.

הנחות. הנחות הן סוג אחר של תמריץ; ההנחה גורמת לתחושת אקסלוסיביות אצל המבקרים, תחושה שרק מעטים מהם ייהנו מהמחיר האטרקטיבי וכולנו אוהבים להשוויץ על מוצר ששילמנו עליו פחות ממה שהחבר שלנו שילם. ההנחות באתרים מעוצבות כך שהן מזכירות לנו קופונים במגזינים ועיתונים, הקופונים שנהגנו ליגזור, או שעודנו עושים בסופרפארם למשל, מאפשרים לנו ליהנות מתחושה שלא מנצלים אותנו ושמכבדים אותנו כלקוחות.

זמן. הסיכוי שנצליח לעודד מבקר לנקוט בפעולות המבוקשות יגבר אם המבקר ידע שזה ייקח לו זמן מאוד מצומצם. התימרוץ שלנו יכול להיות הזמן המבוקש. כאשר אנו כמבקרים יודעים שהפעולה אינה תהליך ארוך, משעמם או מייגע, אנו עלולים לקחת את הדקות או השניות הנדרשות מאיתנו להשלמת התהליך. בקריאה לפעולה, אנו יכולים להכיר בכך שאנו יודעים כי מבקרים הם אנשים עסוקים ולהבטיח כי הדבר יקח מהם מספר דקות מצומצם. (אם נאמר שהפעולה אפילו תחסוך מהם זמן וכסף, אנו עלולים להמריץ באופן חזק יותר).

פעולה חברתית. כאשר משהו נצרך על ידי אנשים אחרים – וזה לא משנה אם מדובר במוצר או בשירות, וצרכני המוצר או השירות מעידים על שביעות רצון, זה מעודד עוד ועוד אנשים לפעול באותה צורה. אם נראה בקריאה לפעולה, כמה אנשים אהבו את המוצר, ההנחה, השירות וכן הלאה, וכמה אנשים שיתפו את הדבר ברשת החברתית שלהם, אנו נותנים הוכחה חברתית חזקה ותמרות משמעותי להשתתף בפעולה המבוקשת. זיכרו שהמדיה החברתית היא כלי עצום לשיכנוע.

כשיש עוד אנשים שכבר נהנינו מהמוצר או השירות שלך, זה תמריץ נפלא לנסות גם
כשיש עוד אנשים שכבר נהנינו מהמוצר או השירות שלך, זה תמריץ נפלא לנסות גם

צורה נוספת לתמריץ חברתי פעיל ואיכותי, היא להראות למבקרים כמה רשומים יש לאתר. אם אספת את כתובות המייל של המבקרים והלקוחות שלך למשל, (אם עדיין לא עשית כן, כדאי להתחיל מיד לאסוף, שכן זה כלי שיווקי חשוב נוסף!), מעצם פרסום מספר האנשים שכבר העבירו את הכתובת שלהם או לחילופין, מספר הרשומים באתר, סיפקת סיבה טובה, והוכחה חברתית לכך שהשירות או המוצר שלך וכמובן שגם הקריאה לפעולה אותה ביקשת מן המבקר לבצע היא פעולה תקפה ופעילה בקרב אחרים.

תימרוץ הוא מרכיב חשוב ביותר כדי להשיג תוצאה בקריאות לפעולה. התמריץ מעודד ומשכנע את המבקר לקחת את הצעד הזה ולסמוך על החברה והעסק שלך בצעד המבוקש. כפי שבטח כבר הבנת מכתבה זו, כל דבר יכול להוות תמריץ תקף ואיכותי, עליך רק לחשוב באופן יצירתי ולדעת מה ההצעה שלך ובאיזו צורה להציע את הדבר. גם אם ההצעה כוללת את הדבר הקטן ביותר שלא באמת מספק עבור המבקר דבר ממשי, הצורה בה מוצג התמריץ היא הדבר החשוב. כל עוד התמריץ יוצג כדבר איכותי, הוא יעודד וישכנע אחרים לפעול.

רוצה לצדך חברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לך בקידום העסקים שלך באינטרנט?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
ניתן ליצורעמנו קשר בקלות עוד היום ולקבוע פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

הנושא מעניין אותך? תוכל לקרוא עוד כתבות על קריאה לפעולה באתר שלנו:

כיצד לגרום לקריאה לפעולה לבלוט על ידי צבעים ניגודיים?

קריאה לפעולה בעזרת תימרוץ

קריאה לפעולה בעזרת המוצר

קריאות מוצלחות לפעולה דרך תוכן

קריאה לפעולה ושימוש במרווחים

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר הנעה לפעולה חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק ברשתות חברתיות חברת שיווק באינטרנט יצירת לידים בקלות מברת שיווק אונליין קריאות לפעולה שיווק אתרים באינטרנט
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס