• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קריאה לפעולה בעזרת המוצר
ראשי » שיווק באינטרנט » כתיבה שיווקית » קריאה לפעולה בעזרת המוצר

קריאה לפעולה בעזרת המוצר

28 בספטמבר 2012 10:30 אין תגובות Jessica

כתבה שלישית בסדרת קריאות לפעולה.

קריאות לפעולה הן פעמים רבות עוצמתיות יותר כאשר אנו מערבים את המוצר או השירות שאנו מציעים אל התוכן. יש לך את הכוח והאפשרות להגביר את המודעות של המבקרים אל המוצרים והשירותים שלך בעזרת קריאה לפעולה. חברות, עסקים ומותגים רבים מקדמים מבצעים, כגון נסיונות, המערבים באופן ישיר את המוצר או השירות המרכזי שהם מציעים. במקרה כזה, הגיוני ואף עדיף להציג את מה שהחברה מוכרת.

כאשר נציג מול המבקרים את המוצר או השירות בעזרת הקריאה לפעולה, יתאפשר להצעה להיות מוחשיות יותר עבור המבקר. נוצרת מעין אשלייה כי המוצר קרוב יותר וניתן להשיג אותו ביתר קלות. אם הערך של המוצר עובר דרך התמונה, הקריאה לפעולה נראית פתאום מעניינת ומשכנעת יותר.

 

קשר בין פעולה ושירות. כאשר נקשר את השירות שנציע עם הקריאה לפעולה, נאפשר למבקרים להבין את ההצעה באופן ברור יותר. ניתן לעשות את הקישור באופן ויזואלי פשוט וממשי, כאשר ה"כפתור" הקורא לפעולה מקושר על ידי חץ או קו גרפי אחר אל המוצר ומציע "קבל את השירות בלחיצה", וכך נאפשר את ההבנה הפשוטה שהקריאה לפעולה מיועדת עבור השירות המוצג, והשירות המוצג באופן חזותי, נראה נגיש יותר.

תוכן הקריאה לפעולה משויך בדיוק למה שהלקוח המתעניין יקבל
תוכן הקריאה לפעולה משויך בדיוק למה שהלקוח המתעניין יקבל

הנפשה והצגת המוצר בסצינה. כאשר נציג את המוצר בסצנה מצולמת ובצד הסצנה נבליט את הקריאה לפעולה, נאפשר למבקרים מראה חזותי יותר של המוצר ואפשרות להבין כיצד השירות פועל באופן ממשי. כשנציג בפני המבקרים את הפונקציות שהמוצר מציע, הקריאה לפעולה נהיית משכנעת יותר.

הדגמה. כאשר נציע הדגמה ויזואלית לצד הקריאה לפעולה, נאפשר למבקר הצצה לחוויית השימוש במוצר או בשירות. ההצצה למה שיכול להיות שלנו, תמיד נותנת פן קורץ ומשכנע יותר לפעולה. חברות המציעות אפליקציות לפלאפונים למשל, מציגות לעיתים את האפליקציה באופן ויזואלי ומתארות כך מה האפליקציה מאפשרת וכיצד היא נראית במסך הטלפון הנייד. את הקריאה לפעולה, ניתן להציב לצד התמונה בצבע בולט על רקע כהה, שכן ישנו כבר פן ויזאלי צבעוני בתמונה ואנו לא רוצים להעמיס על עייני המבקרים.

שירות הפועל בפלטפורמות שונות. כאשר החברה שלך מציעה שירות אשר פועל בפלטפורמות שונות, כמו פלאפון ומחשב למשל, עליך להציג המחשה לשתי הפלטפורמות. כאשר אנו מציעים שירות המאפשר חוויה שונה בכל פלטפורמה, אנו מסוגלים להפוך את השירות ואת הקריאה לפעולה למשכנעת יותר אם נראה כיצד השירות נראה במקומות השונים שבו הוא פועל. אם אנו  מציעים למשל, תוכנה שיכולה לפעול הן בפלאפון חכם והן במחשבים שלנו, בעזרת תצוגה, אנו משפיעים בצורה חזקה על המבקרים שכן אנו מבהירים להם כי המוצר שלנו מסוגל לפעול בפלטפורמות שונות. כאשר אנו מסוגלים להצביע על איכות המוצר דרך תצוגה ויזואלית בתוך הקריאה לפעולה, סביר להניח שהקריאה לפעולה תהיה משכנעת ביותר.

כשאנו מציגים בפני הלקוח את המוצר באופן ויזאלי, אנו מאפשרים לו להבין את המוחשיות של השירות או את הפונקציה של המוצר. אנשים תמיד יימשכו יותר לפעולה שיש בה פן ויזואלי עוצמתי שכן אנו תמיד אוהבים לדעת למה אנו נרשמים ומה נקבל בתום התהליך. קריאה לפעולה שמאפשרת הדגשת הקריאה בצבעוניות נכונה, תמריץ נכון לפעולה ותמונה הממחישה את המוצר או השירות יגבירו את האפשרות כי הקריאה שלנו לפעולה תהיה איכותית ותספק עבורינו לידים איכותיים.

רוצה חברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לך בקידום השיווק שלך באינטרנט?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עמנו קשר בקלות, עוד היום ולקבוע בהקדם פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות:
09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

הנושא מעניין אותך? תוכל לקרוא עוד כתבות על קריאה לפעולה באתר שלנו:

כיצד לגרום לקריאה לפעולה לבלוט על ידי צבעים ניגודיים?

קריאה לפעולה בעזרת תימרוץ

קריאה לפעולה בעזרת המוצר

קריאות מוצלחות לפעולה דרך תוכן

קריאה לפעולה ושימוש במרווחים

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק באינטרנט בקשה להצעת מחיר חברה לשיווק חברה לשיווק אונליין חברה לשיווק ברשתות חברתיות חברת שיווק באינטרנט ניהול בלוג מקצועי ניהול השיווק קידום אתרים קריאות לפעולה
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס