כתבה שלישית בסדרת קריאות לפעולה.
קריאות לפעולה הן פעמים רבות עוצמתיות יותר כאשר אנו מערבים את המוצר או השירות שאנו מציעים אל התוכן. יש לך את הכוח והאפשרות להגביר את המודעות של המבקרים אל המוצרים והשירותים שלך בעזרת קריאה לפעולה. חברות, עסקים ומותגים רבים מקדמים מבצעים, כגון נסיונות, המערבים באופן ישיר את המוצר או השירות המרכזי שהם מציעים. במקרה כזה, הגיוני ואף עדיף להציג את מה שהחברה מוכרת.
כאשר נציג מול המבקרים את המוצר או השירות בעזרת הקריאה לפעולה, יתאפשר להצעה להיות מוחשיות יותר עבור המבקר. נוצרת מעין אשלייה כי המוצר קרוב יותר וניתן להשיג אותו ביתר קלות. אם הערך של המוצר עובר דרך התמונה, הקריאה לפעולה נראית פתאום מעניינת ומשכנעת יותר.
קשר בין פעולה ושירות. כאשר נקשר את השירות שנציע עם הקריאה לפעולה, נאפשר למבקרים להבין את ההצעה באופן ברור יותר. ניתן לעשות את הקישור באופן ויזואלי פשוט וממשי, כאשר ה"כפתור" הקורא לפעולה מקושר על ידי חץ או קו גרפי אחר אל המוצר ומציע "קבל את השירות בלחיצה", וכך נאפשר את ההבנה הפשוטה שהקריאה לפעולה מיועדת עבור השירות המוצג, והשירות המוצג באופן חזותי, נראה נגיש יותר.
הנפשה והצגת המוצר בסצינה. כאשר נציג את המוצר בסצנה מצולמת ובצד הסצנה נבליט את הקריאה לפעולה, נאפשר למבקרים מראה חזותי יותר של המוצר ואפשרות להבין כיצד השירות פועל באופן ממשי. כשנציג בפני המבקרים את הפונקציות שהמוצר מציע, הקריאה לפעולה נהיית משכנעת יותר.
הדגמה. כאשר נציע הדגמה ויזואלית לצד הקריאה לפעולה, נאפשר למבקר הצצה לחוויית השימוש במוצר או בשירות. ההצצה למה שיכול להיות שלנו, תמיד נותנת פן קורץ ומשכנע יותר לפעולה. חברות המציעות אפליקציות לפלאפונים למשל, מציגות לעיתים את האפליקציה באופן ויזואלי ומתארות כך מה האפליקציה מאפשרת וכיצד היא נראית במסך הטלפון הנייד. את הקריאה לפעולה, ניתן להציב לצד התמונה בצבע בולט על רקע כהה, שכן ישנו כבר פן ויזאלי צבעוני בתמונה ואנו לא רוצים להעמיס על עייני המבקרים.
שירות הפועל בפלטפורמות שונות. כאשר החברה שלך מציעה שירות אשר פועל בפלטפורמות שונות, כמו פלאפון ומחשב למשל, עליך להציג המחשה לשתי הפלטפורמות. כאשר אנו מציעים שירות המאפשר חוויה שונה בכל פלטפורמה, אנו מסוגלים להפוך את השירות ואת הקריאה לפעולה למשכנעת יותר אם נראה כיצד השירות נראה במקומות השונים שבו הוא פועל. אם אנו מציעים למשל, תוכנה שיכולה לפעול הן בפלאפון חכם והן במחשבים שלנו, בעזרת תצוגה, אנו משפיעים בצורה חזקה על המבקרים שכן אנו מבהירים להם כי המוצר שלנו מסוגל לפעול בפלטפורמות שונות. כאשר אנו מסוגלים להצביע על איכות המוצר דרך תצוגה ויזואלית בתוך הקריאה לפעולה, סביר להניח שהקריאה לפעולה תהיה משכנעת ביותר.
כשאנו מציגים בפני הלקוח את המוצר באופן ויזאלי, אנו מאפשרים לו להבין את המוחשיות של השירות או את הפונקציה של המוצר. אנשים תמיד יימשכו יותר לפעולה שיש בה פן ויזואלי עוצמתי שכן אנו תמיד אוהבים לדעת למה אנו נרשמים ומה נקבל בתום התהליך. קריאה לפעולה שמאפשרת הדגשת הקריאה בצבעוניות נכונה, תמריץ נכון לפעולה ותמונה הממחישה את המוצר או השירות יגבירו את האפשרות כי הקריאה שלנו לפעולה תהיה איכותית ותספק עבורינו לידים איכותיים.
רוצה חברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לך בקידום השיווק שלך באינטרנט?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עמנו קשר בקלות, עוד היום ולקבוע בהקדם פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
הנושא מעניין אותך? תוכל לקרוא עוד כתבות על קריאה לפעולה באתר שלנו:
כיצד לגרום לקריאה לפעולה לבלוט על ידי צבעים ניגודיים?