• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קריאה לפעולה ושימוש במרווחים
ראשי » שיווק באינטרנט » בניית אתרים » קריאה לפעולה ושימוש במרווחים

קריאה לפעולה ושימוש במרווחים

30 בספטמבר 2012 10:22 אין תגובות Jessica

כתבה חמישית בסדרת קריאות לפעולה

בראש ובראשונה חשוב להבין כי המטרה ביצירת קריאה לפעולה מושכת היא לגרום ליותר אנשים ללחוץ על המודעה שלנו ולעבור לשלב הבא. עד עתה, סקרנו כמעט את כל האפשרויות השונות והמאפיינים העיקריים שיהפכו את הקריאה לפעולה שלך למושכת ביותר. הבנו שעלינו לספק מוטיבציה אמיתית לפעולה בעזרת תמריצים, שעלינו להביא תוכן ממשי גם בקריאה לפעולה, שעלינו לצבוע את הקריאה בצבעים מתאימים ובולטים, שעלינו לעשות שימוש במוצר ובשירות עצמו כדי למשוך את המבקרים. כעת, נחזור קצת לפן העיצובי של הקריאה לפעולה ונבהיר כי מרווחים בין קריאה לשאר העמוד יכולים להיות קריטיים ביותר בתפיסת המבקרים את הקריאה לפעולה שיצרנו.

כולנו מכירים את המשפט שטוען כי פחות זה יותר. לגבי קריאות לפעולה, המשפט הזה לא יכל להיות נכון יותר; אם ברצונך למשוך את מירב תשומת הלב כלפי הקריאה לפעולה, עליך לתת לו קצת מרווח. אל תצופף את הגורמים השונים בקריאה לפעולה, או את המידע אלא אם המידע מסביב הוא המפתח לפעולה עצמה.

ההפרדה בין הקריאה לפעולה לשאר התוכן בעמוד האתר, תעביר למבקרים כי הקריאה לפעולה היא דבר מופרד ממנו. אם יש קשר הדוק בין הקריאה לאלמנטים אחרים בעמוד האתר, צריך להיות פחות מרווח בין השניים. ככל שיש יותר מרווח לבן בין כפתור הקריאה לפעולה לבין הסביבה שלו, כך הקשר ביניהם פחות הדוק. לכן, אם יש בעמוד אלמנט נוסף שיעזור לשכנע את המבקרים לנקוט בפעולה מסוימת, תפחית את המרווח בין אלמנטים אלו לקריאה עצמה.

עמוד נחיתה ובו קריאה לפעולה מושכת ונכונה, הן בהיבט התוכן והן בהיבט העיצוב
עמוד נחיתה ובו קריאה לפעולה מושכת ונכונה, הן בהיבט התוכן והן בהיבט העיצוב

סימטריה. לא תמיד צריכה להיות סימטריה בין הקריאה לפעולה ושאר העמוד. אך כדי לאפשר זרימה בין האלמנטים השונים בעמוד, עדיף לשמור על הסימטריה עם הקריאה לפעולה ולהציבה במרחק בטוח משאר האלמנטים. כך גם אלמנט אחד מן השני – תמיד טוב שיש מרחקים בטוחים בין כל האלמנטים בעמוד כך שתהיה סימטריה מאוזנת באתר והקריאה לפעולה תוכל לבלוט בלי להעמיס עליה.

רעש. כאשר עמוד האתר שבו נמצאת הקריאה לפעולה עמוס, כדאי לנו להוריד קצת את רמת ה"רעש" סביב כפתור הקריאה כך שנוכל להדגיש אותה ולהבליט אותה מעל לעומס של העמוד.

עומס ורעש הם שני גורמים אשר מפריעים להרמוניה של העיצוב, גם אם ברצונכם ליצור עומס מסוים כדי לאפשר אימפקט חזק על הצופה, תן לעומס הזה להתפזר ולתת מרווח נשימה מסוים למבקרים, כך שהקריאה לפעולה תהיה מרכזית ובולטת מעל הכל.

הסחת דעת. חשוב שהקריאה לפעולה תהיה במרחק מגורמים מסיחי דעת בעמוד. כדאי להבין מהם הגורמים הללו ולהציב את הקריאה לפעולה במקום נייטרלי יחסית לשאר האלמנטים בעמוד. כך, הקריאה עצמה תבלוט מעל להסחות הדעת ושום מבקר לא יוכל לפספס או להתעלם ממנה.

נשימה. נכון, הזכרנו כבר פעמיים את המרחקים בין הקריאה לפעולה ובין דברים שונים אחרים בעמוד האתר. אך זה כה חשוב, שנזכיר זאת באופן שלישי – מאוד, מאוד, מאוד חשוב! שנתן לקריאה לפעולה מקום לנשום. כפי שהמרווח מספק נשימה, כך יזרמו העיניים אל אותו מקום שהקריאה תופסת, שכן ההדגשה שלו בתוך החלל הריק סביבו מסבים את כל תשומת הלב אל הקריאות.

כמויות מידע. לעיתים, תלוי במוצר, בשירות ובמה שאנו רוצים להעביר, כדאי להשאיר בעמוד האתר – רק את הקריאה לפעולה. כלומר, לרכז את כל העמוד סביב הקריאה ולהיות מינימאליסטים ככל שאפשר. לפעמים, הקריאה לפעולה היא הדבר היחיד שאנחנו צריכים ולכן, כדאי להקדיש את כל תשומת ליבנו לקיראה עצמה.

אחד הדברים החשובים ביותר בקריאות לפעולה הן שיש תחושה של נקיון סביבן. צריכה להיות מעין בריכה של מרווחים סביב הקריאה ויש לנקות את כל ה"כתמים" שמפריעים להתרכז ולהתמקד בדבר החשוב יותר – הקריאה לפעולה.

עלינו לזכור שהקריאה היא זו שמובילה את המבקרים לנקוט פעולות כדי להשיג את השירות והמוצרים שלנו. לכן, זהו אחד הדברים החשובים ביותר בעמוד האתר שלך ולעיתים, כדאי להעניק עמוד שלם עבורה.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

הנושא מעניין אותך? תוכל לקרוא עוד כתבות על קריאה לפעולה באתר שלנו:

כיצד לגרום לקריאה לפעולה לבלוט על ידי צבעים ניגודיים?

קריאה לפעולה בעזרת תימרוץ

קריאה לפעולה בעזרת המוצר

קריאות מוצלחות לפעולה דרך תוכן

קריאה לפעולה ושימוש במרווחים

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר הגברת תנועה ברשת חברה לשיווק ברשתות חברתיות חברת שיווק באינטרנט ניהול בלוג מקצועי קידום אתרים קריאה לפעולה תוכן לאתר
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס