כיום כבר אין לנו כל ספק כי המדיה החברתית מכילה בחובה אינספור הזדמנויות להנעת עסקים חדשים ולהגדלת הכנסותיהם. אך לפני שהעסק קופץ למים העמוקים ועובר היישר לשיווק ברשתות חברתיות, עליכם לפתח בסיס עסקי ממשי, להבין את המדיות החברתיות ולדעת מה גורם למדיות אלה לנוע.
אל תיגש לרשת החברתית רק כיוון שכל העסקים עושים זאת, לפני הכל, עליך לדעת שהעסק שלך מוכן לעבור לרשת וכי יש לך בסיס טוב מספיק כדי שהמותג יזרום בגלי הרשת. להלן רשימה שתקל עליך לבדוק אם העסק שלך מוכן לעבור למדיה אינטרנטית.
ü לחברה יש מטרות ברורות ומוגדרות עבור מדיה חברתית. נסה להיות כמה שיותר ממוקד בהגדרת המטרה – הגדלת לידים, הגברת מספר הלידים המתאימים, מדידת תנועה אינטרנטית, הקטנת משך הזמן הנדרש למתן שירות והזמן הנדרש לטיפול בבעיית שירות.
כשלחברה יש מטרה מוגדרת וברורה, זכור מטרה זו בכל יזמה היוצאת לפועל.
ü יש בחברה מספיק כוח אדם כדי להתחייב למדיה החברתית. לפני שאתה פותח בלוג או חשבון בטוויטר, שאל את עצמך אם תוכל להשיג את המשאבים הדרושים להשקעה. הרשתות החברתיות פועלות על מענה מיידי בזמן אמת ועל עידכון מידע באופן מתמיד, שני הדברים מצריכים מחוייבות והשקעה מצד העסק, הייה בטוח שיש באפשרות החברה לבצע את הדרוש.
ü אנו מייצרים מספיק תוכן איכותי להחזקת דיונים במדיה החברתית. התכנים הם אלו המזינים את מפלצת המדיה החברתית. בדוק את הנכסים השיווקיים שלך וזהה את הפיסות החינוכיות בהם – שיווק "חינוכי" עובד טוב יותר במדיה החברתית מאשר בדרכי שיווק מסורתיות יותר.
ü אנו יודעים באילו רשתות חברתיות מצויים הלקוחות שלנו. עליך לבדוק ולחקור את פריסת הלקוחות שלך במדיה החברתית. חשוב להתמקד ולהשקיע את כל מה שניתן במקומות הרלוונטיים ולא לבזבז כוחות ברשתות ריקות מקהל היעד הרצוי לך.
ü האתר של החברה מוכן ובנוי לביקורים מן המדיות החברתיות. לפני שאתה מתחיל בבניית פרופילים ועמודים חברתיים, וודא שהאתר של העסק שלך בנוי בצורה טובה מספיק כדי להתמודד עם התנועה הרבה שתגיע אליו מן הרשתות החברתיות. שאל את עצמך אם אתה גאה באמת באופן בו האתר שלכם עובד ונראה ובדוק שיש ברשותך תוכנית עבור הפניות הנוצרות מן הלידים.
ü החברה מוכנה לשלב אסטרטגיות בתהליכי קליטת לקוחות ממדיות חברתיות. המדיה החברתית אינה רק לשם הגברת הביקוש. חשוב לדעת לזהות, לפקח ולעקוב אחר לקוחות קיימים ופוטנציאליים במהלך מחזור ההכנסות.
עליך כבעל עסק לזכור כי כדי להקים את העסק ברשותך, היית מוכן לשלם בדם, ייזע ודמעות. השקעת את כל כולך על מנת לבסס את העסק הקיים וברצונך כעת לקחת את הצעד הנדרש הבא ולהיכנס לעולם הוירטואלי שיאפשר לעסק שלך להתפתח באופן טוב, מהיר ופשוט. אך כדי לעשות כן, עליך לדעת בביטחון מוחלט, כי העסק אכן מוכן לצעד הרצוי. הרשת החברתית יכולה לגרום לעסק לצמוח ולהתפתח, אבל אם החברה שלך לא מוכנה מספיק להיכנס לרשתות החברתיות ולהשקיע בשיווקו במדיה זו, הדבר עלול לעלות לך בחוסר תגובה וברושם שלילי מטעם הקהל האינטרנטי שלך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם להכין את העסק עבור המדיה החברתית?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט!
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם: