• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
כיצד להדריך את עובדי החברה לשימוש במדיה החברתית דרך פרופיל החברה?
ראשי » רשתות חברתיות » גוגל פלוס » כיצד להדריך את עובדי החברה לשימוש במדיה החברתית דרך פרופיל החברה?

כיצד להדריך את עובדי החברה לשימוש במדיה החברתית דרך פרופיל החברה?

3 באוקטובר 2012 10:35 אין תגובות Jessica

כאשר אתה כבעל העסק, מרגיש כי העסק מוכן לצעד הבא – לצלול במעמקי הרשתות החברתיות ולפתוח פרופיל עסקי פעיל ברשת המועדפת; עליך לדעת כי לא תמיד תוכל לטפל בפרופיל באופן אישי ולעיתים תצטרך את עזרתם של העובדים כדי לנהל את הפרופיל החברתי שלכם.

חשוב שהעובדים ידעו, שאין להפעיל את הפרופיל העסקי באותו אופן שבו הם מפעילים את הפרופיל האישי שלהם. זהו לא פרופיל הקיים לשם הכיף שבדבר (אם כי יכול להיות כיף מאוד לנהל פרופיל כזה), אלא לשם צמיחה ופיתוח העסק. ברצונך לשווק את העסק ברשתות החברתיות כך שקהל היעד שלך יתרשם מן הצעדים הננקטים, הסטטוסים, העידכונים, ההודעות, הדיונים ושאר הכלים שיכולים להיות לך לעזר ברשת.

עליך – בעל העסק להבין את המדיה בצורה טובה מספיק כדי להבהיר לעובדים כיצד עליהם לנהוג בה ומה חכם יותר וחכם פחות לעשות בניהול הפרופיל.

כדי להפעיל רשת חברתית בתור עסק, עליך להצטייד בתקנון. הרשתות החברתיות נותנות לעיתים תחושה של מקום חסר צורה או מבנה. בשל זאת, משתלם מאוד ליצור תקנון שידריך את כל מי שיעסוק במדיה החברתית בעסק שלך. פיקוח על הנאמר והמפורסם בפרופיל הוא דבר הכרחי ועליך לציין הנחיות עבור העובדים כך שידעו כיצד לענות לפניות באופן הולם (בלי שהם ירגישו מצונזרים).

מסמך פורמלי שיועבר בין העובדים, יעזור להגן על העסק שלך מפני עבירות כאלה ואחרות, ובו בזמן תוכל לוודא כי הינך פועל באופן אחיד בכל הרשתות החברתיות בהן העסק רשום ולחזק את אמינות וערך המותג שלך בשוק. להלן מספר הנחיות שיעזרו לך בתקנון:

  • הגדר את משמעות הרשת החברתית עבור החברה. אנשים רבים חושבים על רשתות חברתיות במושגים של פייסבוק או לינקדין, בעוד שאחרים חושבים על כך במושגי פליקר או טוויטר. השתמש בתקנון שיצרת על מנת להגדיר את המושג עצמו ולהסביר מהי רשת חברתית עבור החברה כך שלא יהיו חוסר הבנות באשר ל- מתי ההנחיות לגבי המדיה החברתית תקפות ומתי לא.
  • הגדר מערך בסיסי של כללי יסוד. חשוב על עקרונות בסיסיים שיהיה על כל חברי העסק המשתתפים ברשת החברתית, בשם החברה, לעקוב. לאינטל, יש דוגמה מעולה לכך בתקנון הרשתות החברתיות שלהם תחת סעיף בשם "חוקי התחייבות".
  • הגדר כיצד עובדים, קבלנים ויועצים צריכים לעסוק ולתרום למדיה החברתית. חשוב כיצד העסק שלך ירצה להתנהל כעוסק ותורם במדיה החברתית. האם הדיונים שהחברה שלך תעלה בפרופיל ינוהלו על ידי אדם אחד ויחיד או שכל העובדים ישתתפו בהם? האם המדיה החברתית תשמש כפונקצייה לשירות לקוחות, ככלי שיווקי או לשם סקרים עבור שיווק מוצר? הייה מפורש ככל האפשר, ושקול את הדרכים האפשריות בהן עובד יכול לטעות בשימוש במדיה (מבלי לחשוב בצורה דרמטית מדי). זכור, התקנון הוא הזדמנות להלהיב את החברה באשר לתרומתם לאתרים חברתיים.
  • הדגש את חשיבות הסודיות. עודד את העובדים לזכור את החשיבות של מידע סודי, ולנהל את התרומה שלהם למדיה החברתית כפי שהיו עושים בכל מקום ציבורי קיים.

תקנון שיבהיר חוקים לגבי השיטות והצורה שבה העסק מתייחס לרשת החברתית ולפרסום העסקי בה, יעזור לעובדים להבין כיצד עליהם לנהוג וייתן מוטיבציה להשתתף בה. טוב לשתף עובדים במהלך פירסום ברשתות חברתיות, תתפלא לדעת כמה עובדים (אפילו הזוטרים בהם) יכולים לעזור ברשת ו"לעלות" על שיטות חדשות שיעזרו לעסק שלך להמשיך ולצמוח. ככל שתשתף אותם יותר,

כך המוטיבציה שלהם תגבר, גם בפן האינטרנטי, אך כמובן, גם בפן התעסוקתי.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לשווק את הפרופיל העסקי?

SocialLead Communications מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר הדרכת עובדים חברה לשיווק ברשתות חברתיות חברת שיווק ברשתות חברתיות ניהול פרופיל עסקי שיווק ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס