כתבה ראשונה בסדרת שיווק אהוב
לא כל שיווק הוא שיווק טוב לטווח הארוך, כולנו יודעים את זה. אך לעתים, אנו מתכננים את שיווק העסק שלנו לפי מחשבות קצרות טווח ולא מנתחים תוצאות ארוכות טווח לאותו שיווק. אסטרטגיית השיווק שלנו צריכה להיות קשורה קשר ישיר למטרות ארוכות טווח שהצבנו לעצמנו. זה נכון שיעדים קצרי טווח ניתן להשיג מהר יותר, ויעדים אלו מאפשרים לנו לראות צמיחה מהירה של העסק – מובן כי אין לשלול שיווק למטרות קצרות טווח, אך יש לחבר בחכמה מטרות אלו למטרות הרחוקות יותר, כאלו שישאירו את העסק שלנו בצמיחה תמידית. אם נבחר לפעול לפי אסטרטגיות קצרות טווח, אנו עלולים מהר מאוד לאבד לקוחות ולידים ובטווח הרחוק יותר, להוציא שם רע למותג שלנו.
שיווק אהוב, הוא שיווק שיניב תוצאות לטווח הארוך יותר בעקבות תכנים ערכיים ומושכים שגם מעבירים מקצועיות ואחריות. כאשר אתה משיג את אהדת ואהבת הציבור בעזרת השיווק ה"אציל" שלך, אתה מאפשר לו לחזור אליך ולהמשיך לצפות לעתיד לבוא מן המותג שלך. שיווק אהוב הוא לא שיווק שתוכל להשיג ביום או יומיים, זוהי אסטרטגייה שנבנית עם הזמן ודורשת מחשבה והשקעה מתמשכת. זוהי בהחלט אסטרטגיית שיווק שכדאי להשקיע בה.
אז מה יש בתוך שיווק אהוב ומה גורם לאנשים לאהוב אותו? נתחיל קודם כל בדברים הבסיסיים ביותר שגורמים לאנשים לאהוב את השיווק שלנו.
מלמד ומועיל. זהו השיווק החינוכי והאינפורמטיבי, הוא מספק תשובות לשאלות, צרכים ודאגות שעלולים להיות ללקוחות הפוטנציאליים. זהו שיווק אהוב כאשר אנו במצב רוח חוקר ואנו מנסים להשיג מידע מסוים על מנת להשיג מטרה ספציפית כמשווקים. מידע על כיצד לנהל בלוג או מדריך להכנת סרטון מוצלח למשל, הם מרכיבים מתאימים לסוג זה של שיווק. שיווק כזה פועל כייעוץ ואפילו כשירות ללקוח.
עדכני ומותאם אישית. כדי שהשיווק שלך יהיה מועיל באמת, הוא צריך להיות בהישג יד בעת הצורך. אם אתה עומד בפני אתגר מסוים ומחפש אחר פתרון מיידי, הפתרון הנוח ביותר יהיה לקבל את התשובות היישר במייל שלך – לא כן?
בואו נאמר שאתה מארגן כעת חתונה ואתה מחפש אחר האולם המושלם. בחיפוש שלך, יכול להיות שביקרת במספר אתרים שונים, אבל הלב שלך יהיה עם החברה שתנהל אחריך מעקב, תכיר בחיפוש שלך ותדע להציע לך עזרה.
Amazon למשל, הוא הדוגמה הקלאסית לאתר שמתאים את עצמו על בסיס חוויות המבקרים, צורכיהם וההעדפות שלהם.
עקבי בשפה ובמסר. כדי לבנות שיווק שאנשים יאהבו, חשוב להבין את חווית המשתמש בכל אחד מהשלבים: מהרגע הראשון שהוא נתקל במותג שלך, דרך האינטראקציה שלו עם האתר שלך, לנקודה שבה הוא הופך ללקוח ועד למחויבות ארוכת טווח כלקוח. חשוב ליצור שילוב אסטרטגיות און ליין ואוף ליין – כלומר, במידה וניתנה הבטחה או התחייבות בזירה הדיגיטלית, חשוב מאוד שהמוכרנים בנקודות המכירה יכירו את התוכן וידעו לספק את ההבטחה ללקוח שהגיע אליכם. בהפיכת השלבים הללו לעקביים וזורמים, אתה מסיר מכשולים ומעודד את הקהל להפוך ל"מטיף" עבור המותג שלך. אתה בונה משפחה של לקוחות שמעריכה את המותג ואוהבת את השיווק.
כיצד תתחיל לבנות שיווק אהוב? אחרי שכבר הבנת את המאפיינים הבסיסיים של השיווק האיכותי שאנשים אוהבים, נוכל להעביר לך כיצד להתחיל לבנות שיווק כזה עבור המותג שלך. גם בבנייה ישנם מרכיבי יסוד חשובים לבניית קמפיין מוצלח לשיווק האהוב.
- צור הצעה שיווקית מושכת במיוחד.
- מקם את ההצעה באתר שלך.
- הוסף את ההצעה לזרימת העבודה.
- קדם את ההצעה דרך מיילים, בלוגים וערוצים חברתיים.
- מדוד תוצאות.
כל מרכיב בקמפיין הזה צריך לשאת את המאפיינים של השיווק האהוב. בכתבות הבאות בסדרה נבהיר כל צעד בנפרד ונעזור לך לבנות שיווק מעולה לטווח הארוך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בבניית שיווק אהוב ואיכותי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרה:
1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך
2. כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?
3. כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?
4. כיצד יוצרים תהליך אוטומטי שמייצר זרם עבודה?
5. כיצד בונים הצעה שיווקית לקשרים קיימים?
6. יצירת התלהבות מהמותג באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות
7. כך תגרום לוויראליות של התוכן שלך ברשתות חברתיות!