• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?
ראשי » אסטרטגיות שיווק » כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?

כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?

6 באוקטובר 2012 12:00 אין תגובות Jessica

כתבה שלישית בסדרת שיווק אהוב.

כדי להתחיל וליצור לידים חדשים עקב ההצעה השיווקית שלך, עליך למקם את ההצעה במקום נראה באתר שלך. תוכל לעשות זאת בעזרת בניית עמוד נחיתה, עמוד אתר שמכיל תיאור להצעה, תמונה של ההצעה וטופס למילוי פרטי המבקרים.

עסקה זו היא סוג של החלפת מידע שבה המבקר מקבל את ההצעה שבה הוא מעוניין ואתה מקבל את פרטי התקשורת עם המבקר. מילוי הטופס מעביר אותם באופן אוטומטי לשלב הבא, שלב הליד.

זהו תהליך יצירת הלידים.

עמוד הנחיתה שלך יכוון את קהל היעד שלך אליך, הוא יוביל תנועה ממייל שיווקי המשווק ספרון הדרכה מסוים או מבקרים אשר הקליקו על קמפיין ממומן של סמינר אינטרנטי שלך. עקב כך, חשוב מאוד לבנות דף נחיתה ייחודי לכל הצעה שונה שאתה מציע.

תוכל לבנות עמוד נחיתה שמאפשר למבקרים להוריד את תכני ההצעות שלך (ספרונים, סמינרים וכו'), או להירשם להצעות נוספות כמו נסיון חינם או הדגמות של המוצר. יצירת דפי נחיתה מאפשרת לך לכוון את קהל היעד שלך, להציע להם משהו בעל ערך עבורם ולהפוך אחוז גדול של מבקרים ללידים.

אז כיצד נבנה דף נחיתה אפקטיבי?

כותרת. תשומת הלב שאנשים יכולים להקדיש להצעה שלך היא מועטה וקצרה, במיוחד באינטרנט. לכן, עליך לגרום להצעה שלך להיות קצרה וברורה ככל האפשר. שאל את עצמך אם המבקר יוכל להבין על מה מדובר ומה עליו לעשות בפחות מחמש שניות? וודא שהכותרת שלך גורמת להצעה להיות ברורה באופן מיידי כך שהמבקר יוכל להבין ישר מהי ההצעה.

גוף. גוף עמוד הנחיתה שלך צריך לספק תיאור על ההצעה. הוא צריך להסביר מה ההצעה מספקת ולמה כדאי למבקרים להירשם עבורה או להוריד אותה. רשום את היתרונות הספציפיות של ההצעה באופן ברור ביותר. פרמט את גוף העמוד כך שיהיה אפשר להבין במהירות את ערך ההצעה ואת הפעולה שעל המבקר לעשות. תוכל למספר, לסמן, לקטלג וכו'.

תמונה. עמוד הנחיתה שלך צריך להכיל תמונה של ההצעה. לדברים ויזואליים יש עצמה חזקה וכוח משיכה גדול, לכן, עליך לוודא שהתמונה מעבירה את ההצעה כך שהמבקר לא יאבד את עצמו בתמונה ותאבד את נוכחותו בהצעה.

טופס. עליך לזכור שמילוי הטופס הוא דבר הכרחי כדי להפוך מבקר לליד. המטרה הסופית שלך היא להוביל את המבקר למלא את הטופס ולשלוח אותו. וודא שהטופס במקום נראה ושהוא לא ארוך מדי או מסורבל. הכנס לטופס רק מה שהכרחי לך כדי ליצור קשר חזרה למבקר ולהמשיך את הקשר. אל תעמיס עליו במילוי פרטים מיותרים ובטופס ארוך מדי כי המבקר ימלא חצי ויוותר או לא יתחיל את המילוי כלל. ככל שהטופס יהיה קצר יותר, כך יותר אנשים ימלאו אותו.

אחרי שסיימת את ההצעה עצמה, עליך להוביל אל דף הנחיתה דרך האתר שלך. הדבר המרכזי באתר שלך הוא הקריאה לפעולה. המטרה שלה היא להוביל את המבקרים אל עמוד הנחיתה כך שימלאו פרטים. הקריאה לפעולה צריכה להיות מושכת מספיק עבור קהל היעד שלך כך שרוב המבקרים ילחצו עליה. עליך למקם את הקריאה במקום בולט ולשים קריאות בעמודים שונים במהלך האתר. התפקיד שלך בקריאה לפעולה היא לעזור למבקר להחליט מהו הצעד הבא שהוא רוצה לקחת; כל עמוד באתר צריך לעזור למבקר להבין מהו הצעד הבא שעליו לעשות ולכן, בכל עמוד יש מקום לקריאה לפעולה.

 רוצה ברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לך בבניית שיווק אהוב ואיכותי?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או למלא פרטים כאן בטופס, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

כתבות נוספות בסדרה:

1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך

2. כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?

4. כיצד יוצרים תהליך אוטומטי שמייצר זרם עבודה?

5. כיצד בונים הצעה שיווקית לקשרים קיימים?

6. יצירת התלהבות מהמותג באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות

7. כך תגרום לוויראליות של התוכן שלך ברשתות חברתיות!

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
אסטרטגיות שיווק באינטרנט בקשה להצעת מחיר הנעה לפעולה חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק ברשתות חברתיות ניהול בלוג מקצועי עמודי נחיתה קידום אישי שיווק ישיר
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס