כתבה שלישית בסדרת שיווק אהוב.
כדי להתחיל וליצור לידים חדשים עקב ההצעה השיווקית שלך, עליך למקם את ההצעה במקום נראה באתר שלך. תוכל לעשות זאת בעזרת בניית עמוד נחיתה, עמוד אתר שמכיל תיאור להצעה, תמונה של ההצעה וטופס למילוי פרטי המבקרים.
עסקה זו היא סוג של החלפת מידע שבה המבקר מקבל את ההצעה שבה הוא מעוניין ואתה מקבל את פרטי התקשורת עם המבקר. מילוי הטופס מעביר אותם באופן אוטומטי לשלב הבא, שלב הליד.
זהו תהליך יצירת הלידים.
עמוד הנחיתה שלך יכוון את קהל היעד שלך אליך, הוא יוביל תנועה ממייל שיווקי המשווק ספרון הדרכה מסוים או מבקרים אשר הקליקו על קמפיין ממומן של סמינר אינטרנטי שלך. עקב כך, חשוב מאוד לבנות דף נחיתה ייחודי לכל הצעה שונה שאתה מציע.
תוכל לבנות עמוד נחיתה שמאפשר למבקרים להוריד את תכני ההצעות שלך (ספרונים, סמינרים וכו'), או להירשם להצעות נוספות כמו נסיון חינם או הדגמות של המוצר. יצירת דפי נחיתה מאפשרת לך לכוון את קהל היעד שלך, להציע להם משהו בעל ערך עבורם ולהפוך אחוז גדול של מבקרים ללידים.
אז כיצד נבנה דף נחיתה אפקטיבי?
כותרת. תשומת הלב שאנשים יכולים להקדיש להצעה שלך היא מועטה וקצרה, במיוחד באינטרנט. לכן, עליך לגרום להצעה שלך להיות קצרה וברורה ככל האפשר. שאל את עצמך אם המבקר יוכל להבין על מה מדובר ומה עליו לעשות בפחות מחמש שניות? וודא שהכותרת שלך גורמת להצעה להיות ברורה באופן מיידי כך שהמבקר יוכל להבין ישר מהי ההצעה.
גוף. גוף עמוד הנחיתה שלך צריך לספק תיאור על ההצעה. הוא צריך להסביר מה ההצעה מספקת ולמה כדאי למבקרים להירשם עבורה או להוריד אותה. רשום את היתרונות הספציפיות של ההצעה באופן ברור ביותר. פרמט את גוף העמוד כך שיהיה אפשר להבין במהירות את ערך ההצעה ואת הפעולה שעל המבקר לעשות. תוכל למספר, לסמן, לקטלג וכו'.
תמונה. עמוד הנחיתה שלך צריך להכיל תמונה של ההצעה. לדברים ויזואליים יש עצמה חזקה וכוח משיכה גדול, לכן, עליך לוודא שהתמונה מעבירה את ההצעה כך שהמבקר לא יאבד את עצמו בתמונה ותאבד את נוכחותו בהצעה.
טופס. עליך לזכור שמילוי הטופס הוא דבר הכרחי כדי להפוך מבקר לליד. המטרה הסופית שלך היא להוביל את המבקר למלא את הטופס ולשלוח אותו. וודא שהטופס במקום נראה ושהוא לא ארוך מדי או מסורבל. הכנס לטופס רק מה שהכרחי לך כדי ליצור קשר חזרה למבקר ולהמשיך את הקשר. אל תעמיס עליו במילוי פרטים מיותרים ובטופס ארוך מדי כי המבקר ימלא חצי ויוותר או לא יתחיל את המילוי כלל. ככל שהטופס יהיה קצר יותר, כך יותר אנשים ימלאו אותו.
אחרי שסיימת את ההצעה עצמה, עליך להוביל אל דף הנחיתה דרך האתר שלך. הדבר המרכזי באתר שלך הוא הקריאה לפעולה. המטרה שלה היא להוביל את המבקרים אל עמוד הנחיתה כך שימלאו פרטים. הקריאה לפעולה צריכה להיות מושכת מספיק עבור קהל היעד שלך כך שרוב המבקרים ילחצו עליה. עליך למקם את הקריאה במקום בולט ולשים קריאות בעמודים שונים במהלך האתר. התפקיד שלך בקריאה לפעולה היא לעזור למבקר להחליט מהו הצעד הבא שהוא רוצה לקחת; כל עמוד באתר צריך לעזור למבקר להבין מהו הצעד הבא שעליו לעשות ולכן, בכל עמוד יש מקום לקריאה לפעולה.
רוצה ברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לך בבניית שיווק אהוב ואיכותי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או למלא פרטים כאן בטופס, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרה:
1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך
2. כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?
4. כיצד יוצרים תהליך אוטומטי שמייצר זרם עבודה?
5. כיצד בונים הצעה שיווקית לקשרים קיימים?
6. יצירת התלהבות מהמותג באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות
7. כך תגרום לוויראליות של התוכן שלך ברשתות חברתיות!