כתבה רביעית בסדרת שיווק אהוב.
אחרי שעיצבת הצעה שיווקית מדהימה ומיקמת אותה באתר שלך, עליך לחשוב כיצד להמשיך הלאה ולטפח את הלידים שיצרת. עליך לתכנן כיצד תמשיך להעלות את מודעות הלידים לגבי החברה והמוצרים או השירותים שיש לך להציע. בשביל המשך הטיפוח והתקשורת עם הלידים, עליך ליצור זרם עבודה. זרם העבודה כולל בעיקר מענה אוטומטי שאתה מכין מראש עבור הנרשמים לפני שהינך מעביר אותם אל המכירות.
מטרת זרם העבודה היא להכין את הלידים שלך לרכישת המוצרים והשירותים שיש ברשותך. כ 25 ועד 50 אחוז מן המכירות מתבצעות על ידי החברה הראשונה שעונה לליד הנרשם; על ידי השימוש בזרם עבודה אוטומטי, אתה מטפח את הלידים, חוסך זמן למחלקת מכירות ומוודא את איכות הלידים. אך אלה אינם היתרונות היחידים שיש לטיפוח לידים:
תקשורת מיידית. מחקרים רבים מראים כי תגובה מהירה העוברת אל ליד מיד לאחר הרשמתו מאפשרת התחייבות חזקה יותר מצידו למותג.
אוטומטיות. אחרי שיצרת זרם עבודה אוטומטי מסוים, מיילים נשלחים באופן אוטומטי בהתאם ללוח הזמנים שעידכנת אל לידים נכנסים. יכול להיות שתשכח ממיילים אלו ותמשיך לבנות קמפיינים אחרים, אך מיילים אלו עושים עבורך עבודה מהותית ועוזרים לך "לדוג" לידים איכותיים ולתת להם דחיפה קלה אל עבר קו הסיום.
יעוד. מחקרים נוספים מראים כי מיילים יעודיים מתפקדים טוב יותר ממסת מיילים תקשורתיים. טיפוח לידים מאפשר לך ליצור סדרת מיילים יעודיים לפעילות מסוימת, אירוע מסוים או שירות ספציפי.
הלידים שלך הם אנשים שונים בעלי טעמים שונים. לא כולם אותו הדבר! כדי להיות אפקטיבי, עליך לחלק את רשימת הנתונים שלך אל קבוצות קטנות יותר של אנשי קשר. תוכל לחלק אותם לקבוצות לפי תחומי העניין שלהם, תעשיות, מיקום וכו'. אחרי החילוק, תוכל לשלוח מיילים יעודיים תלויי קבוצה אשר יוצרים לכל אחד חוויה אישית וייחודית לו. מיילים אישיים אלה, יגרמו למחוייבות גדולה יותר ויעזרו לך לקרב את הלקוח קרוב יותר לרכישה. כדי לחלק את הלידים שלך לקריטריונים שיעזור לך, תוכל למשל, לקטלג אותם לפי:
רכוש איש הקשר. מבוסס על שם החברה, עיר, גודל, תעשייה, רמת הליד ועוד.
טופס. מבוסס על מה שהליד הוריד מן האתר שלך. ספרון הדרכה, סמינר ממוחשב וכן הלאה.
רשימה קיימת. מבוסס על נוכחות הליד ברשימה שיווקית נוספת.
זרם עבודה שעוקב אחר הלידים באופן אוטומטי לאחר הרשמה הוא צעד חשוב ומהותי בדרך אל ליבו של לקוח פוטנציאלי. זוהי צורה ליצור עם הליד קשר אישי ולגרום לו להעריך את המותג שלך. ההצעה הראשונית שממשיכה עם קשר אישי, גורמת לליד להפוך לאיכותי ולרצות לשמוע עוד לגבי השירותים שיש לך להציע.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בבניית שיווק אהוב ואיכותי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרה:
1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך
2. כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?
3. כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?
5. כיצד בונים הצעה שיווקית לקשרים קיימים?
6. יצירת התלהבות מהמותג באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות
7. כך תגרום לוויראליות של התוכן שלך ברשתות חברתיות!