כתבה חמישית בסדרת שיווק אהוב.
כעת, לאחר שווידאת שלידים חדשים יקבלו טיפוח הולם, עליך להתחיל לחשוב על תנועה לכיוון דף הנחיתה שלך. תחילה, עליך להודיע לקשרים הקיימים שלך על הצעה שיווקית חדשה ששיחררת. רשימת המיילים שלך צריכה להיות אחת מרשימות התקשורת העצמתיות ביותר שיש לך, כך שעליך לחשוב מה יהיה תוכן המיילים אשר מודיעים על הצעה כזאת.
הצורה הטובה ביותר להשיג תנועה אל עמוד הנחיתה החדש שלך יהיה בשליחת מייל מכוון. מייל מכוון הוא מייל בודד אשר מכיל קריאה לפעולה אחת ועיקרית. בעזרת מייל מכוון תוכל להודיע לקהל היעד שלך על ספרוני הדרכה חדשים שהוצאת אל האתר שלך ולהזמין אותם להגיע לאירוע שהינך מארח. מיילים מכוונים עוזרים לך לערוך את הקונטקסט להצגת הקריאה החדשה לפעולה.
את המיילים המכוונים תוכל לשלוח לכל אנשי הקשר שלך או רק לחלק שאתה חושב שההצעה רלוונטית עבורו. ברוב המקרים, כדאי ורצוי לערוך חלוקה מחושבת ורצינית שתתבסס על אישיות אנשי הקשר שלך ואליה תשלח את המייל המכוון ואקטואלי עבורה.
מיילים מכוונים הם קלים לעשייה ולמדידה. הם לא מורכבים כמו ניוזלטרים אך עדיין, ישנם כמה דברים שעליך לזכור כאשר אתה בונה מייל מכוון:
עדכן קריאה אחת לפעולה. מיילים מכוונים מתמקדים בעידוד לפעולה אחת ספציפית. כדאי מאוד לוודא שהמייל שלך מתמקד בפעולה אחת שהינך מעוניין כי הלקוח יעשה. תמיד כדאי להתמקד בדבר אחד, שכן הלקוח או הליד, לא יוכל ולא ירצה להתרכז או לעשות יותר מדי עבור ההצעה שלך. אם ההצעה מעניינת וההליך קצר, הוא יפעל לקראתה, כאשר ההליך נראה מייגע או מתחיל לעייף, אל תצפה ממנו להתעקש ולהשקיע את כל כוחותיו כדי לפעול לפי בקשתך.
התאם את המיילים באופן אישי. הראה לאנשי הקשר שלך שאתה מכיר אותם. מיילים מותאמים אישית יגבירו את התנועה באתר שלך ואף יוכיחו לקהל שלך כי יש לך קשר הדוק עימם. וודא שיש לך קול עקבי לאורך המיילים והתקשורת השיווקית.
עצב אפשרות לנייד. וודא שהמייל שלך ניתן לצפייה בטלפונים ניידים. רוב האנשים כבר עברו לסמארטפונים ולא הרבה מהם יראו את המייל שלך במחשב. לכן, כדאי שתהיה להם אפשרות לצפות ולפעול דרך הסלולאר.
בנה מיילים חברתיים וידידותיים לקידום אתרים. וודא שכל הנמענים יכולים לשתף את המייל שלך ואת התכנים במדיות החברתיות. הכנס כפתורי שיתוף במיילים כדי להקל את הפעילות ולעודד אותה.
שכפל ועשה שימוש חוזר. לאחר שבנית מיילים מעוצבים ומכוונים, תוכל לעשות בהם שימוש חוזר לכוונה אחרת. עליך לערוך מספר תיקונים ושינויים קלים ולהשתמש בהם שוב, עדיף לקהל יעד אחר או ללקוחות חדשים.
מדוד תוצאות במהירות. באופן טבעי, אם יש לך מסר עיקרי וקריאה לפעולה ספציפית במייל שלך, יהיה קל לעקוב אחר התוצאות. תוכל לעקוב אחר פתיחת המיילים, העברות, צפיות בעמוד הנחיתה ולעקוב אחר התקדמות הפעילות.
אין צורך להבהיר את החשיבות של שמירה על קשרים קיימים. זה נכון שאחד הדברים החשובים ביותר הוא טיפוח ליד חדש. אך בטיפוח ליד חדש, תרוויח רכישה ראשונית שאם לא תמשיך ותטפח את הקשר הזה, תפספס המשך קנייה ורכישות גדולות יותר. עליך להמשיך ולטפח קשרים קיימים ולעודד אותם להיות לקוחות קבועים. לקוחות קבועים ונאמנים הם ההוכחה העיקרית לשירות שלך עבור לקוחות פוטנציאליים חדשים ולידים מתווספים.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בבניית שיווק אהוב ואיכותי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרה:
1. יצירת שיווק אהוד ואהוב עבור המותג שלך
2. כיצד תמשכו את קהל היעד שלכם אליכם?
3. כיצד ליצור לידים חדשים באמצעות שיווק נכון?
4. כיצד יוצרים תהליך אוטומטי שמייצר זרם עבודה?
6. יצירת התלהבות מהמותג באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות
7. כך תגרום לוויראליות של התוכן שלך ברשתות חברתיות!