כתבה ראשונה בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק
שימוש במודול הפרסום הממומן של פייסבוק מספקת עבורינו את אחת ההזדמנויות השיווקיות הטובות ביותר הקיימות כיום. הפירסום באינטרנט הולך וגדל במהירות עצומה בשנים האחרונות וניתן לפרסם בכל מקום אפשרי, בעדיפות לרשתות החברתיות- פייסבוק, לינקדין ויו-טיוב, המגדילות את האפשרות להגיע אל הלקוח המושלם עבורך (תודות למידע הדמוגרפי של האתרים). בכתבות הבאות נעזור לכם להבין כיצד הפרסומות של פייסבוק עובדות וכך, נוכל לבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק חכמה לפירסום בפייסבוק.
נצא מנקודת הנחה שאתם מכירים את הפרסומות של פייסבוק המופיעות בצד הימני של האתר בכל עמוד שונה: בפרופיל שלך, באירועים השונים ואפילו בטיימליין. אם אי פעם הבחנת בפרסומים אלו, תוכל לראות כי הן מאוד רלוונטיות לתחומי העניין שלך ולאיזור מגוריך; זאת, כיוון שפייסבוק מכוונת את הפרסומות על פי הנתונים האישיים שלך באתר.
תמחור הפרסומות של פייסבוק עובד כמערכת מכירה פומבית, אתה מציע את המחיר שהינך מוכן לשלם עבור כל לחיצה, או עבור כל אלף איש שיראו את הפרסום שלך. העלות שלך בפועל, תהיה תלויה במספר האנשים שמציעים מחיר עבור אותם נתונים דמוגרפיים או אותן מילות מפתח. בדרך כלל, תשלם פחות מן ההצעה שלך, אבל פייסבוק יכולה לחייב אותך בכל מחיר עד למחיר שנקבת כדי לפרסם את המודעה שלך.
בפייסבוק, אתה מציע מחיר לפי לייקים ותחומי העניין של קהל היעד שלך, האנשים שעשו לייק בפרופיל שלהם לתחומים רלוונטיים למילות המפתח שלך, יראו את הפרסומת שלך (אך יכול להיות שלא יצטרכו את המוצר או השירות שלך בזמן הפרסום). עליך להתאים את עצמך כדי למשוך את קהל היעד שלך ולגרום להם לעשות "לייק" בתוך העמוד שלך (ובאותה הזדמנות להשאיר כתובת מייל) כך שכאשר הם יצטרכו את המוצר או השירות שלך, תהיה הראשון שיפנו אליו. במילים אחרות, נסה לפתח יחסים ארוכי טווח עם לקוחות פוטנציאליים שיכולים להוביל לרכישה.
משתמשים רבים בפייסבוק לא מעדכנים את תחומי העניין שלהם, ופייסבוק מזהה את מילות המפתח שלהם מתוך העמודים שהם אוהבים. בכל פרופיל אישי נשמרים העמודים שאותו פרופיל לחץ על כפתור ה"לייק" לעמוד, ובאופן הזה מערכת הפרסום של פייסבוק יכולה לפלח את תחומי העניין של הפרופיל. במודעה שלך תוכל לבחור מילות מפתח המתקשרות ל"לייקים" של הקהל שלך ולתחומי העניין שלהם. בתוך האתר, תוכל לפרסם אתר חיצוני או אפילו משהו מתוך פייסבוק, כמו עמוד, אירוע, מקום או אפליקציה מסוימת. בנוסף, יש לרשת הפרסום של פייסבוק מודל פרסום שנקרא "Sponsored stories" אשר מאפשר לך לפרסם פעילות אינדיבידואלית כמו פוסט בעמוד שלך ועוד.
פרסום עמוד בפייסבוק הוא הצורה הטובה ביותר להשתמש במודעות של האתר (במקום פירסום אתר חיצוני). אך לעיתים, כשאנו מפנים את הקהל להצעה מסוימת או לעמוד נחיתה, פרסום אתר חיצוני יכול להיות מועיל. כאשר אתה מפרסם אתר חיצוני, אתה צריך לבחור במערכת ניהול המודעות שלך בפייסבוק את האפשרות External URL, ניתן להגיע למערכת ניהול זו מתוך תפריט האפשרויות בתוך סעיף Design Your Ad.
מתחת, תוכל לראות לאן ישלחו הלוחצים (לאיזה אתר), אנו ממליצים לשלוח אותם היישר לעמוד נחיתה בו יוכלו לקרוא תוכן שלכם, להתקשר או להשאיר פרטים בטופס, במידה ואתם רוצים למכור להם משהו. מובן שבמידה ומדובר בעמוד מכירה עם טופס מילוי פרטים, חשוב לעבוד היטב על ניסוח עמוד הנחיתה בצורה ברורה ושיווקית.
הקמפיינים הממומנים בפייסבוק הם פלטפורמה מאוד מבוקשת כיום. כדאי מאוד לנסות להיות חלק מן המודעות ולמשוך אלינו לידים איכותיים – אל תשכחו שזו הרשת החברתית עם כמות החברים הגדולה ביותר. המודעה שלכם תופיע בכל זמן נתון אצל האנשים הרלוונטים ותוביל לקוחות פוטנציאליים היישר אליכם.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?
SocialLead Digitsal Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":
2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?
3. כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק