• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק
ראשי » שיווק באינטרנט » כתיבה שיווקית » כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק

כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק

11 באוקטובר 2012 12:39 אין תגובות Jessica

כתבה ראשונה בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק

שימוש במודול הפרסום הממומן של פייסבוק מספקת עבורינו את אחת ההזדמנויות השיווקיות הטובות ביותר הקיימות כיום. הפירסום באינטרנט הולך וגדל במהירות עצומה בשנים האחרונות וניתן לפרסם בכל מקום אפשרי, בעדיפות לרשתות החברתיות- פייסבוק, לינקדין ויו-טיוב, המגדילות את האפשרות להגיע אל הלקוח המושלם עבורך (תודות למידע הדמוגרפי של האתרים). בכתבות הבאות נעזור לכם להבין כיצד הפרסומות של פייסבוק עובדות וכך, נוכל לבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק חכמה לפירסום בפייסבוק.

נצא מנקודת הנחה שאתם מכירים את הפרסומות של פייסבוק המופיעות בצד הימני של האתר בכל עמוד שונה: בפרופיל שלך, באירועים השונים ואפילו בטיימליין. אם אי פעם הבחנת בפרסומים אלו, תוכל לראות כי הן מאוד רלוונטיות לתחומי העניין שלך ולאיזור מגוריך; זאת, כיוון שפייסבוק מכוונת את הפרסומות על פי הנתונים האישיים שלך באתר.

הפרסומות של פייסבוק
הפרסומות של פייסבוק

תמחור הפרסומות של פייסבוק עובד כמערכת מכירה פומבית, אתה מציע את המחיר שהינך מוכן לשלם עבור כל לחיצה, או עבור כל אלף איש שיראו את הפרסום שלך. העלות שלך בפועל, תהיה תלויה במספר האנשים שמציעים מחיר עבור אותם נתונים דמוגרפיים או אותן מילות מפתח. בדרך כלל, תשלם פחות מן ההצעה שלך, אבל פייסבוק יכולה לחייב אותך בכל מחיר עד למחיר שנקבת כדי לפרסם את המודעה שלך.

בפייסבוק, אתה מציע מחיר לפי לייקים ותחומי העניין של קהל היעד שלך, האנשים שעשו לייק בפרופיל שלהם לתחומים רלוונטיים למילות המפתח שלך, יראו את הפרסומת שלך (אך יכול להיות שלא יצטרכו את המוצר או השירות שלך בזמן הפרסום). עליך להתאים את עצמך כדי למשוך את קהל היעד שלך ולגרום להם לעשות "לייק" בתוך העמוד שלך (ובאותה הזדמנות להשאיר כתובת מייל) כך שכאשר הם יצטרכו את המוצר או השירות שלך, תהיה הראשון שיפנו אליו. במילים אחרות, נסה לפתח יחסים ארוכי טווח עם לקוחות פוטנציאליים שיכולים להוביל לרכישה.

משתמשים רבים בפייסבוק לא מעדכנים  את תחומי העניין שלהם, ופייסבוק מזהה את מילות המפתח שלהם מתוך העמודים שהם אוהבים. בכל פרופיל אישי נשמרים העמודים שאותו פרופיל לחץ על כפתור ה"לייק" לעמוד, ובאופן הזה מערכת הפרסום של פייסבוק יכולה לפלח את תחומי העניין של הפרופיל. במודעה שלך תוכל לבחור מילות מפתח המתקשרות ל"לייקים" של הקהל שלך ולתחומי העניין שלהם. בתוך האתר, תוכל לפרסם אתר חיצוני או אפילו משהו מתוך פייסבוק, כמו עמוד, אירוע, מקום או אפליקציה מסוימת. בנוסף, יש לרשת הפרסום של פייסבוק מודל פרסום שנקרא "Sponsored stories" אשר מאפשר לך לפרסם פעילות אינדיבידואלית כמו פוסט בעמוד שלך ועוד.

פרסום עמוד בפייסבוק הוא הצורה הטובה ביותר להשתמש במודעות של האתר (במקום פירסום אתר חיצוני). אך לעיתים, כשאנו מפנים את הקהל להצעה מסוימת או לעמוד נחיתה, פרסום אתר חיצוני יכול להיות מועיל. כאשר אתה מפרסם אתר חיצוני, אתה צריך לבחור במערכת ניהול המודעות שלך בפייסבוק את האפשרות External URL, ניתן להגיע למערכת ניהול זו מתוך תפריט האפשרויות בתוך סעיף Design Your Ad.

מתחת, תוכל לראות לאן ישלחו הלוחצים (לאיזה אתר), אנו ממליצים לשלוח אותם היישר לעמוד נחיתה בו יוכלו לקרוא תוכן שלכם, להתקשר או להשאיר פרטים בטופס, במידה ואתם רוצים למכור להם משהו. מובן שבמידה ומדובר בעמוד מכירה עם טופס מילוי פרטים, חשוב לעבוד היטב על ניסוח עמוד הנחיתה בצורה ברורה ושיווקית.

הקמפיינים הממומנים בפייסבוק הם פלטפורמה מאוד מבוקשת כיום. כדאי מאוד לנסות להיות חלק מן המודעות ולמשוך אלינו לידים איכותיים – אל תשכחו שזו הרשת החברתית עם כמות החברים הגדולה ביותר. המודעה שלכם תופיע בכל זמן נתון אצל האנשים הרלוונטים ותוביל לקוחות פוטנציאליים היישר אליכם.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?

SocialLead Digitsal Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":

2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?

3. כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק

4. כיצד לעצב את המודעות בפרסום הממומן בפייסבוק?

5. כיצד תקבע את קהל היעד שלך לפרסום הממומן בפייסבוק?

6.  כיצד לקבוע את הצעת המחיר לפרסום הממומן בפייסבוק?

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק ברשתות חברתיות יצירת לידים ברשתות חברתיות ניהול בלוג מקצועי פייסבוק לעסקים פרסום ממומן בפייסבוק רשתות חברתיות שיווק אתרים באינטרנט
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס