כתבה שנייה בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק.
כשאתה מפרסם משהו בפייסבוק, אתה יוצר באופן אוטומתי פרסומת מחייבת. כלומר, אתה יוצר פרסום שהקהל שלך יכול לקיים עימו אינטרקציה. הקהל יכול לעשות "לייק" לפרסומת ולגשת לעמוד המותג או לאשר הגעה לאירוע בפירסום. מבולבלים? בואו נבהיר לרגע – על כל "לייק" שתקבלו עבור הפרסומת שלכם ועל כל אישור הגעה לאירוע שפרסמתם, תחויבו על קליק. אבל הלחיצה הקטנה הזו על הכפתור תיקח את קהל היעד שלכם צעד נוסף אל עבר היעד שהצבתם ושווה בהחלט את הסכום.
אם הפרסומת שלך מושכת מספיק, תוכל להפוך מבקרים רבים לחברי העמוד ובסופו של דבר, ללקוחות. פרסום עמוד הפייסבוק שלך בפייסבוק היא אחת הצורות הטובות ביותר לפרסם את המותג שלך, זאת כיוון שתדע כי כל אדם שלוחץ על הפרסום שלך הוא אקטיבי בפייסבוק והוא חלק מקהל היעד שלך. להשיג את הקשרים בפייסבוק, לעתים חשוב יותר מלהפנות את הקהל היישר אל האתר שלך. כאשר אתה מפנה את הקהל לעמוד הפייסבוק שלך, הינך מאפשר לקהל לצפות בעדכונים ולהיות בקשר ישיר עם המותג, מה ששונה לחלוטין מביקור חד פעמי באתר של המותג.
כאשר מפרסמים עמוד בפייסבוק, הכותרת של הפרסומת היא זאת שתופיע בפרסומים וכותרת עמוד הפייסבוק שלך תנותק. הכותרות בפרסומות מוגבלות ל25 תווים וכדי להוציא את המיטב מכך, נצל את גוף הטקסט ואת התמונה כדי לוודא שמוקד העמוד שלך נתפס ובולט. אם תרצה לשנות את כותרת הפרסומת ועדיין למשוך תנועה לעמוד הפייסבוק, פרסם כ URL חיצוני. תוכל לשים את הכתובת של עמוד הפייסבוק שלך כ URL חיצוני ולעצב את הפרסום כפי שתרצה.
בשביל לבנות את הפרסומת שלך, עליך לסמן את האפשרות "הצג סיפורים על אנשים המקיימים אינטרקציה עם העמוד שלי והפרסומת". באופן זה, תוכל ליהנות מ"הוכחה חברתית". כלומר, כאשר מישהו עושה "לייק" לפרסומת או לעמוד המותג, החברים שלהם (אשר יהפכו לחלק מקהל היעד שלך) יוכלו לראות את העדכון. הסיכויים שאחרים ילחצו על הפירסום שלך כאשר יראו שרבים אחרים כבר אהבו את העמוד, הם גבוהים יותר.
אם ההחלטה שלך היא להשתמש ב URL חיצוני כדי לקדם את עמוד הפייסבוק שלך, זכור שאנשים לא יוכלו לעשות "לייק" לעמוד שלך דרך הפרסומת באופן ישיר. הם יצטרכו לבקר בעמוד שלך כדי ללחוץ על ה"לייק", לכן, צור תג מברך או קדם הצעה מושכת אשר תוביל לדיונים ושיחות כאשר הקהל יכנס לעמוד שלך.
כדי ליצור מחוייבות ממשית מצד הלקוחות, עליך להוביל ליחסים מתמשכים עם הקהל. כלומר, עליך למשוך אותם לעמוד העסק שלך ולעדכן את העמוד בהתמדה כך שתמיד יהיה דיון קולח סביב המותג שלך. אל תנסה לתקוף את הקהל ולהוביל אותם היישר אל רכישה, זה עלול להפחיד, להרתיע ולהרחיק ממך את קהל היעד. צור איתם קשר איטי ומחייב וודא שהקשר נהפך לאישי וחיובי.
כאשר קהל היעד שלך מבקר ומתעדכן בדברים השונים של המותג, תן הצעות ומבצעים שימשכו את הקהל אל עבר רכישה ומחוייבות גדולה יותר. אחד הדברים היותר חשובים, הוא להמשיך ולבנות קשר מחייב גם אחרי שהפכת מבקר ללקוח. לקוח אשר רכש פעם אחת, אם החוויה הייתה חיובית, יבצע רכישה נוספת אם תשקיע בכך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":
1. כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק
2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?
3. כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק