כתבה שלישית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק
אופציית הפרסומים בפייסבוק היא רחבה יותר ממה שעלולים לחשוב. בפייסבוק, ישנה אפשרות לסיפורים ממומנים – דיווחים על אינטראקציה של חברי העמוד שלך עם העמוד עצמו אשר מוצג בהדגשה בטור הימני ברשת. הסיפורים הממומנים מאפשרים לך להבליט אינטראקציה שהינך מעוניין לפרסם.
כדי להגיע אל חברים של חברי העמוד שלך, תוכל להשתמש בסיפורים הממומנים. סיפורים אלו יחשפו בפני החברים של חברי העמוד שלך כי לקוח עשה "לייק" לעמוד שלך והצטרף לעמוד המותג, נוסף על כן, הסיפור הממומן יוכל להבליט כי חבר בעמוד שלך עשה "לייק" על תוכן שפרסמת בפני חבריו, תוכל אף להבליט שימוש באפליקציה בעמוד שלכם, שיתוף תוכן באפליקציה ואפילו אם מישהו עשה "לייק" על תוכן באתר העסקי שלך.
הסיפורים הממומנים יכולים לקדם את המותג שלך באופן מעולה תוך חשיפה גדולה אל קהל היעד שלך. כדי לאפשר סיפור ממומן מוצלח, עליך לעצב אותו. לכן, בחר את היעד של הסיפור שלך ואת כפתור החסות שלך. אם בחרת מקום או אפליקציה כיעד, תוכל לבחור את הסיפור המוצג. בסיפור על עדכון, יש באפשרותך לבחור איזה עדכון לפרסם, שקול לפרסם עדכון מיוחד.
כעת, אתה בטח שואל את עצמך, מדוע לעשות שימוש בסיפורים האישיים? סיפורים אישיים יכולים להרחיב את היריעה שלך, תוכל לפרוס ידיים ולהגיע לחברים של חברים ולהמשיך להתרחב ולהתפשט הלאה. הסיפורים הממומנים עלולים אף להיות זולים יותר מפרסומי פייסבוק אחרים. בנה את עיצוב הקמפיין שלך ובחן את האופציות השונות כדי להחליט מהי הצורה הטובה והנכונה ביותר לפרסם את המותג שלך.
כדי לבחון את הקמפיין הטוב ביותר, עליך לבחון את המשתנים בפרסומים ולשנות משתנה אחד בכל בחינה כך שרוב הפרסום ישאר זהה ותוכל לדעת אם המשתנה המדובר משפיע באופן כזה או אחר על הפרסום שלך. שמור על עקביות – כלומר, בחן הפרסום שלך באותה שעה תמיד כך שלא תושפע משעות שונות ומקהל רב יותר בשעות אחרות. אם פרסומת אחת לא עבדה טוב עבורך, תשקיע בפרסום חדש ואל תסתפק בסוג אחד של פרסומת.
גם פרסומת טובה תימאס בסופו של דבר. עליך לדעת לשלב בין פרסומות שונות בקמפיין ולעשות יותר מפרסומת אחת אפשרית. תוכל לעשות סבב בין הפרסומות ולנצל את הקמפיין עד הסוף. אם אתה מפרסם את עמוד המותג, התמקד בחיבורים שקיבלת במקום בCTC או CTR.
בבדיקת הפרסומות, וודא שאתה אוסף מספיק נתונים ותוצאות כדי להגיע למסקנה נכונה וממשית. טעות נפוצה היא לבחון פרסומת לזמן קצר או לבחון אותה לזמן ארוך מדי כך שהיא מאבדת מהשפעתה ומכוחה. כדי לבחון בצורה טובה, צריך בערך 20 לחיצות ויש צורך בהרצת הפרסום למשך יומיים לפחות. בכל זאת, לחיצות אינן המדד הטוב ביותר וזה תלוי ביעד שלך.
סיפורים ממומנים יכולים לעזור לך לא פחות מפרסום אחר. בסוף היום, רק אתה כבעל מותג יכול לדעת מהו הפרסום האיכותי ביותר עבור החברה שלך ומה מגיע אל קהל היעד שלך. התמקד באסטרטגיה ותשקיע את המיטב בפרסום – הדבר יוביל ללידים ובסופו של דבר, ללקוחות חוזרים.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":
1. כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק
2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?