• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שירותי השיווק שלנו
    • שיווק במייל
    • ניהול בלוג
    • כתיבה שיווקית
    • שיווק ברשתות החברתיות
    • בניית עמודי נחיתה
    • קורסים מקצועיים בשיווק דיגיטלי
    • עריכת סרטונים שיווקיים
    • בין לקוחותינו
  • בלוג שיווק בדיגיטל
    • רשתות חברתיות
    • קידום באינסטגרם
    • פייסבוק
    • קידום ביוטיוב
    • קורסים מקצועיים
  • צור קשר
  • שירותי השיווק שלנו
  • בין לקוחותינו
  • ניהול השיווק בדיגיטל
  • שיווק במייל
  • תיק עבודות
  • דוגמאות עיצוב ללקוחות
  • תוכן לאתר אינטרנט ולבלוג עסקי
  • מיתוג עסקי
  • פרסום קמפיין בפייסבוק
  • סדנאות שיווק
  • פרסום בגוגל
  • בלוג שיווק באינטרנט
  • קורס שיווק באינטרנט
  • צור קשר
  • מתנה: מדריך גיוס לייקים
כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק
ראשי » רשתות חברתיות » פייסבוק » כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק

כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק

13 באוקטובר 2012 10:23 אין תגובות Jessica

כתבה שלישית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק

אופציית הפרסומים בפייסבוק היא רחבה יותר ממה שעלולים לחשוב. בפייסבוק, ישנה אפשרות לסיפורים ממומנים – דיווחים על אינטראקציה של חברי העמוד שלך עם העמוד עצמו אשר מוצג בהדגשה בטור הימני ברשת. הסיפורים הממומנים מאפשרים לך להבליט אינטראקציה שהינך מעוניין לפרסם.

כדי להגיע אל חברים של חברי העמוד שלך, תוכל להשתמש בסיפורים הממומנים. סיפורים אלו יחשפו בפני החברים של חברי העמוד שלך כי לקוח עשה "לייק" לעמוד שלך והצטרף לעמוד המותג, נוסף על כן, הסיפור הממומן יוכל להבליט כי חבר בעמוד שלך עשה "לייק" על תוכן שפרסמת בפני חבריו, תוכל אף להבליט שימוש באפליקציה בעמוד שלכם, שיתוף תוכן באפליקציה ואפילו אם מישהו עשה "לייק" על תוכן באתר העסקי שלך.

הסיפורים הממומנים יכולים לקדם את המותג שלך באופן מעולה תוך חשיפה גדולה אל קהל היעד שלך. כדי לאפשר סיפור ממומן מוצלח, עליך לעצב אותו. לכן, בחר את היעד של הסיפור שלך ואת כפתור החסות שלך. אם בחרת מקום או אפליקציה כיעד, תוכל לבחור את הסיפור המוצג. בסיפור על עדכון, יש באפשרותך לבחור איזה עדכון לפרסם, שקול לפרסם עדכון מיוחד.

כעת, אתה בטח שואל את עצמך, מדוע לעשות שימוש בסיפורים האישיים? סיפורים אישיים יכולים להרחיב את היריעה שלך, תוכל לפרוס ידיים ולהגיע לחברים של חברים ולהמשיך להתרחב ולהתפשט הלאה. הסיפורים הממומנים עלולים אף להיות זולים יותר מפרסומי פייסבוק אחרים. בנה את עיצוב הקמפיין שלך ובחן את האופציות השונות כדי להחליט מהי הצורה הטובה והנכונה ביותר לפרסם את המותג שלך.

כדי לבחון את הקמפיין הטוב ביותר, עליך לבחון את המשתנים בפרסומים ולשנות משתנה אחד בכל בחינה כך שרוב הפרסום ישאר זהה ותוכל לדעת אם המשתנה המדובר משפיע באופן כזה או אחר על הפרסום שלך. שמור על עקביות – כלומר, בחן הפרסום שלך באותה שעה תמיד כך שלא תושפע משעות שונות ומקהל רב יותר בשעות אחרות. אם פרסומת אחת לא עבדה טוב עבורך, תשקיע בפרסום חדש ואל תסתפק בסוג אחד של פרסומת.

גם פרסומת טובה תימאס בסופו של דבר. עליך לדעת לשלב בין פרסומות שונות בקמפיין ולעשות יותר מפרסומת אחת אפשרית. תוכל לעשות סבב בין הפרסומות ולנצל את הקמפיין עד הסוף. אם אתה מפרסם את עמוד המותג, התמקד בחיבורים שקיבלת במקום בCTC או CTR.

בבדיקת הפרסומות, וודא שאתה אוסף מספיק נתונים ותוצאות כדי להגיע למסקנה נכונה וממשית. טעות נפוצה היא לבחון פרסומת לזמן קצר או לבחון אותה לזמן ארוך מדי כך שהיא מאבדת מהשפעתה ומכוחה. כדי לבחון בצורה טובה, צריך בערך 20 לחיצות ויש צורך בהרצת הפרסום למשך יומיים לפחות. בכל זאת, לחיצות אינן המדד הטוב ביותר וזה תלוי ביעד שלך.

סיפורים ממומנים יכולים לעזור לך לא פחות מפרסום אחר. בסוף היום, רק אתה כבעל מותג יכול לדעת מהו הפרסום האיכותי ביותר עבור החברה שלך ומה מגיע אל קהל היעד שלך. התמקד באסטרטגיה ותשקיע את המיטב בפרסום – הדבר יוביל ללידים ובסופו של דבר, ללקוחות חוזרים.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות:  09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה, ואנחנו נחזור אליך בהקדם:

כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":

1. כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק

2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?

4. כיצד לעצב את המודעות בפרסום הממומן בפייסבוק?

5. כיצד תקבע את קהל היעד שלך לפרסום הממומן בפייסבוק?

6.  כיצד לקבוע את הצעת המחיר לפרסום הממומן בפייסבוק?

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות ניהול בלוג חברה פרסום בפייסבוק פרסום ממומן בפייסבוק פרסום סיפורים ממומנים בפייסבוק
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס