• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
כיצד לתכנן את המודעות בפרסום הממומן בפייסבוק?
ראשי » רשתות חברתיות » פייסבוק » כיצד לתכנן את המודעות בפרסום הממומן בפייסבוק?

כיצד לתכנן את המודעות בפרסום הממומן בפייסבוק?

14 באוקטובר 2012 11:26 אין תגובות Jessica

כתבה רביעית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק

עד עכשיו, הגענו להבנה ששימוש בפרסומות של פייסבוק היא דרך כדאית לתת דחיפה לעסק שלנו, הסקנו שהכי כדאי לפרסם את העמוד שלנו ולא את האתר באופן ישיר והבנו כי גם סיפורים ממומנים יכולים לעורר עניין במותג שלנו. מעבר לכך, לפני שאנו מתחילים לבדוק את הצד הטכני של הנושא, עלינו לעצב את הקמפיין שלנו באופן המתאים ביותר לעסק שלנו ובצורה שתמשוך אלינו את מירב הלידים. בתוך הקמפיין כמובן, עליך לתכנן מספר פרסומות שיהיו הבסיס ועליך להתחשב במספר גורמים תוך כדי עיצוב:

מטרת הקמפיין. לפני הכל, תשאל את עצמך מה אתה מנסה להשיג מן הקמפיין? מספר "לייקים" מסוים, נרשמים באתר, כניסת קשרים למערכת, מכירות? ודא שאתה יודע את המטרה בצורה מוחלטת וכי אין לך מטרה כללית ובלתי מדוייקת, דייק ביעדים ותוכל לעבור אותם.

משך הקמפיין. לפני ניהול הקמפיין עליך להחליט כמה זמן תריץ אותו. צור מספיק פרסומות כדי לבחון אותן ולבחור ביניהן כך שתהיה רוטציה מספקת כל כמה ימים. חשוב שיהיה לך גיבוי כדי להחליף פרסומות "צולעות" בזמנים מסוימים.

תקציב. לפני שבונים קמפיין, תשקיע מחשבה רצינית בתקציב שאתה מוכן להשקיע עבור הקמפיין. זכור שאתה משלם עבור הפרסום בפייסבוק וחשוב על הפן העיצובי ועל הפן הטכני של הנושא, בסופו של דבר אתה צריך ליצור פרסומת מושכת ומבוססת.

עיצוב ויעוד. עצב את הכותרת, את גוף הפרסומת ואת יעד הפרסום עבור מספר פרסומות בקמפיין שלך. פצל אלמנטים שונים ובחן אותם בנפרד.

סף הקלקות. הכן את היעדים שלך מבעוד מועד כדי שתדע מתי הפרסומות מתפקדות נכון ומתי הן נכשלות. אחוז של 0.02 או 0.05 הקלקות יכול להיות דבר טוב עבורך, אבל זה תלוי בקמפיין. עצור את הפרסומת כאשר שיעור ההקלקות יורד ל50% מן הערך המקורי. תוכל להתחיל את הפרסומת שוב מאוחר יותר אבל אנשים מתעייפים מצפיה באותה פרסומת במשך זמן ארוך מדי.

שיעור המרות. בדוק כמה מבקרים אתה מצליח להמיר בהתאם למטרות והיעדים שלך. אם המטרה היא להשיג "לייקים", ודא שאתה מקבל מספיק מהם.

כשכבר יש לך תוכנית ואסטרטגיה נכונה לקמפיין שלך, עליך להיזהר ולהבין אילו דברים אסור לפרסם בפייסבוק לפי התקנון:

אתרים לעבודה דרך הבית המבטיחים כסף קל עבור השקעה נמוכה או ללא השקעה כלל.

הזדמנויות שיווק מרובות.

אתרים בעליי דומיין שילוח, היכן שה URL רשום כשילוח לאתר אחר.

אלכוהול, הימורים או פורנוגרפיה.

יכול להיות שמפעם לפעם תמצא פרסומות בפייסבוק המפירות אחד מן הסעיפים הללו או על סעיפים אחרים לגבי הצורה שבה על הפרסום להופיע. פרסומי פייסבוק מפוקחים על ידי צוות של אינדיבידואליים ולעיתים פרסום שנדחה על ידי אחד מאנשי הצוות, אושר על ידע מישהו אחר. התהליך לא מושלם תמיד באופן מהיר ומיידי.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות:  09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:

כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":

1. כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק

2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?

3. כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק

5. כיצד תקבע את קהל היעד שלך לפרסום הממומן בפייסבוק?

6.  כיצד לקבוע את הצעת המחיר לפרסום הממומן בפייסבוק?

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות יצירת לידים ברשתות חברתיות לייקים בפייסבוק ניהול בלוג חברה פרסום ממומן בפייסבוק שיווק וויראלי ברשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס