כתבה רביעית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק
עד עכשיו, הגענו להבנה ששימוש בפרסומות של פייסבוק היא דרך כדאית לתת דחיפה לעסק שלנו, הסקנו שהכי כדאי לפרסם את העמוד שלנו ולא את האתר באופן ישיר והבנו כי גם סיפורים ממומנים יכולים לעורר עניין במותג שלנו. מעבר לכך, לפני שאנו מתחילים לבדוק את הצד הטכני של הנושא, עלינו לעצב את הקמפיין שלנו באופן המתאים ביותר לעסק שלנו ובצורה שתמשוך אלינו את מירב הלידים. בתוך הקמפיין כמובן, עליך לתכנן מספר פרסומות שיהיו הבסיס ועליך להתחשב במספר גורמים תוך כדי עיצוב:
מטרת הקמפיין. לפני הכל, תשאל את עצמך מה אתה מנסה להשיג מן הקמפיין? מספר "לייקים" מסוים, נרשמים באתר, כניסת קשרים למערכת, מכירות? ודא שאתה יודע את המטרה בצורה מוחלטת וכי אין לך מטרה כללית ובלתי מדוייקת, דייק ביעדים ותוכל לעבור אותם.
משך הקמפיין. לפני ניהול הקמפיין עליך להחליט כמה זמן תריץ אותו. צור מספיק פרסומות כדי לבחון אותן ולבחור ביניהן כך שתהיה רוטציה מספקת כל כמה ימים. חשוב שיהיה לך גיבוי כדי להחליף פרסומות "צולעות" בזמנים מסוימים.
תקציב. לפני שבונים קמפיין, תשקיע מחשבה רצינית בתקציב שאתה מוכן להשקיע עבור הקמפיין. זכור שאתה משלם עבור הפרסום בפייסבוק וחשוב על הפן העיצובי ועל הפן הטכני של הנושא, בסופו של דבר אתה צריך ליצור פרסומת מושכת ומבוססת.
עיצוב ויעוד. עצב את הכותרת, את גוף הפרסומת ואת יעד הפרסום עבור מספר פרסומות בקמפיין שלך. פצל אלמנטים שונים ובחן אותם בנפרד.
סף הקלקות. הכן את היעדים שלך מבעוד מועד כדי שתדע מתי הפרסומות מתפקדות נכון ומתי הן נכשלות. אחוז של 0.02 או 0.05 הקלקות יכול להיות דבר טוב עבורך, אבל זה תלוי בקמפיין. עצור את הפרסומת כאשר שיעור ההקלקות יורד ל50% מן הערך המקורי. תוכל להתחיל את הפרסומת שוב מאוחר יותר אבל אנשים מתעייפים מצפיה באותה פרסומת במשך זמן ארוך מדי.
שיעור המרות. בדוק כמה מבקרים אתה מצליח להמיר בהתאם למטרות והיעדים שלך. אם המטרה היא להשיג "לייקים", ודא שאתה מקבל מספיק מהם.
כשכבר יש לך תוכנית ואסטרטגיה נכונה לקמפיין שלך, עליך להיזהר ולהבין אילו דברים אסור לפרסם בפייסבוק לפי התקנון:
אתרים לעבודה דרך הבית המבטיחים כסף קל עבור השקעה נמוכה או ללא השקעה כלל.
הזדמנויות שיווק מרובות.
אתרים בעליי דומיין שילוח, היכן שה URL רשום כשילוח לאתר אחר.
אלכוהול, הימורים או פורנוגרפיה.
יכול להיות שמפעם לפעם תמצא פרסומות בפייסבוק המפירות אחד מן הסעיפים הללו או על סעיפים אחרים לגבי הצורה שבה על הפרסום להופיע. פרסומי פייסבוק מפוקחים על ידי צוות של אינדיבידואליים ולעיתים פרסום שנדחה על ידי אחד מאנשי הצוות, אושר על ידע מישהו אחר. התהליך לא מושלם תמיד באופן מהיר ומיידי.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:
כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":