כתבה חמישית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק
כאשר אנו בונים למותג שלנו קהל יעד, אנו מגדירים את מחיר הפרסומת שלנו ואת הקהל המתאים לצפייה בו. ככל שתצמצם את קהל היעד שלך, ההישגים המשוערים שלך יעודכנו טוב יותר. ובכל זאת, אל לך לצמצם את הקהל מתחת ל20,000 איש (אלא אם יש לך נסיבות מיוחדות) כיוון שאתה מתוגמל על ידי פייסבוק במחיר זול יותר כאשר אתה משיג קליקים רבים יותר על הפרסומת שלך. עם קהל יעד מצומצם מאוד, לא תוכל לקבל מספיק קליקים (לחיצות).
כדי לבחור את קהל היעד המתאים למותג שברשותך, עליך לחלק את הקהל לקטגוריות כך שיהיה קל יותר להבין ולנתח את המטרה:
מיקום. תוכל להגדיר יעד לפי מדינות, ערים או אפילו מיקוד. אם אתה משתמש באופציית הערים, לא תוכל לכוון לערים שונות במדינות שונות. תצטרך ליצור קמפיינים שונים עבור הערים.
גיל. תוכל לבחור טווח גילאים ללא גבול עליון. פייסבוק מאפשרת לך להגדיר את טווח הגילאים באופן מדוייק אך עדיף לא לבקש התאמה מושלמת, כיוון שפייסבוק תתן לך הנחה קטנה כשאנשים שאינם בטווח לוחצים על הפרסומת שלך.
מין. אין הרבה מה להסביר במסגרת המיניות. הינך בוחר גברים, נשים או כולם כאחד תלוי במוצר שאתה משווק, כמובן.
תחומי עניין. תחומי עניין של חברי פייסבוק הוא משהו שמופיע ב"לייקים" שלהם או במילות המפתח שהזכירו במידע עליהם. כאשר תתחיל להזין מילות מפתח, אולי תיתקל בסמל הסולמית לצד מספר מילים. פייסבוק מתכוונת למילים אלו כנושא מיועד. כלומר, מושגים אלו כוללים חפיפה בין תחומי עניין. למשל, בפייסבוק ישנם דפים רבים ושונים המתייחסים לספורט ובבחירת המילה #ספורט, אתה כולל את כל תחומי העניין הקשורים לספורט כך שאין לך צורך לבודד כל סוג ספורט שונה (אלא אם כן זו המטרה ואז עליך לציין את הסוג המתאים לך).
קשרים בפייסבוק. כפתור הרדיו מוצב כברירת מחדל עבור כולם, אבל יש לך את האפשרות לשנות זאת ולבחור אם לכלול או להוציא אנשים מעמוד המעריצים שלך כאשר הינך מנהל העמוד.
דמוגרפיה מתקדמת. בחירות רבות יגבילו את קהל היעד שלך באופן מוקפד, לכן, בחר את האפשרויות הספציפיות האלה רק אם יש לך מטרה מאוד מדוייקת לשם כך.
ככל שתצמצם את קהל היעד שלך, הבט בכפתור הצעת המחיר שלך בתחתית העמוד. יכול להיות שתחליט כי להוסיף מילות מפתח מסוימות או טווח גילאים מסוים מעלה את הצעת המחיר שלך ביותר ממה שאתה מסוגל. לכן, בדוק את עצמך מספר פעמים ותראה מה משתלם לך יותר ואילו קהלים מתאימים ביותר עבור המותג שלך. בכל אופן, אנו ממליצים להוסיף כיעד את החברים של הקשרים שלך. כאשר אתה מסמן את האופציה "חברים של קשרים" אתה מבטיח כי כל מי שיראה את הפרסומת שלך, יראה את השם של החבר שאהב את העמוד של המותג. כך, אתה בונה הוכחה חברתית ובסיס איתן למותג במדיה. אם אין לעמוד שלך "לייקים" רבים, הטכניקה הזאת תצמצם את קהל היעד שלך עוד יותר ואז, עדיף לוותר עליה.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:
כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":
1. כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק
2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?