• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
כיצד לקבוע את הצעת המחיר לפרסום הממומן בפייסבוק?
ראשי » רשתות חברתיות » פייסבוק » כיצד לקבוע את הצעת המחיר לפרסום הממומן בפייסבוק?

כיצד לקבוע את הצעת המחיר לפרסום הממומן בפייסבוק?

16 באוקטובר 2012 12:46 3 תגובות Jessica

כתבה שישית בסדרת פרסום ממומן בפייסבוק

הגענו לשלב הסופי, הצעת מחיר לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. לפני שאתה נלחץ מן השורה הקודמת, קח נשימה עמוקה ודע, שהצעת המחיר שלך היא בחירה אישית שלך. אבל עליך לדעת להציע מחיר שיאפשר לך להגיע לאנשים רבים בטווח ארוך ולהגביר את פעילות המותג שלך – כי זו המטרה הכללית בסופו של דבר.

הצעת המחיר שלך מתורגמת לכמות שהינך מוכן לשלם עבור כל לחיצה על הפרסומת שלך (CPC), או עבור אלף הופעות (CPM). ברגע שהצעת מחיר מסוים, תצטרך לקבוע את הקמפיין שלך, את התמחור ואת הלו"ז.

כאשר הינך יוצר את הפרסומת הראשונה שלך, תצטרך להקים חשבון עם כרטיס האשראי שלך, עם שם הקמפיין ועם הלו"ז המוגדר שלו. אחרי שיצרת את הפרסומת הראשונה ואת שם הקמפיין, כל פרסומת שתיצור תהיה כברירת מחדל כלולה בתוך הקמפיין הראשון. למרות זאת, יש באפשרותך לבחור לינק ל"קמפיין חדש".

חשבון חדש הוא בעל ברירת מחדל של 50$ או הגבלת "בזבוז" יומית, אבל ההגבלה תרד לאחר מספר ימים שפייסבוק הצליחה לחייב את הכרטיס באופן תקין (הם בודקים שניתן לסמוך עליך). כאשר תגיע להגבלה של 1000$, תצטרך ליצור קשר עם פייסבוק במידה ותרצה לבקש עליות נוספות.

כדי להריץ את הפרסומות שלך, תוכל לבחור לו"ז מוגדר להופעתן. תוכל לגרום לכך שהפרסומת תפסיק להופיע אחרי שזו הגיעה להגבלה היומית ואז לכבות את כל הקמפיין אחרי מספר ימים. יש באפשרותך לבחור כיצד לנהל את הקמפיין ובאיזה אופן.

כאשר תתחיל בתהליך הצעות המחיר, כפתור ההצעה מוגדר כברירת מחדל על (CPC). מומלץ להתחיל בהצעת מחיר לפי לחיצה שכן שיעור ההקלקות הוא נמוך יותר בפרסומות של פייסבוק, והתוצאה תהיה שאם תתחיל בCPM, תשלם יותר בסופו של דבר. תשלום עבור הופעה, נראה זול יותר בזמן הצעת המחיר, אבל הוא עלול להיות יקר יותר בסוף התהליך ובסופו של דבר, יביא לאותו מספר לחיצות.

בנוסף, מספר הלחיצות בפרסומת CPC עלול להיות גדול כיוון שהן ממוקמות מעל לפרסומות הCPM בפייסבוק. זהו לא נושא מאושר על ידי פייסבוק, אבל בחינות שונות הראו שאותה פרסומת מביאה למספר הקלקות גבוה יותר כאשר היא ממוקמת באיזור גבוה יותר.

אם פרסומת מתפקדת טוב ומקבלת הקלקות רבות, תוכל לשקול להעביר את הפרסומת לCPM ולשלם לפי אלף הופעות. בסופו של דבר, כל אחד מן הקמפיינים תלויים במשתנים שונים ומגוונים כך שאין חוקים ספציפיים בעניין. עליך למצוא את מה שמתאים לך ולמותג שלך ביותר, וכמובן, את הדרך הטובה ביותר עבור הקמפיין שלך. פרסומאים רבים יוצרים מאות פרסומות כדי למצוא את שלוש או ארבע הפרסומות שמתפקדות הכי טוב עבור המותג.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם בקידום העסקים שלכם בפייסבוק?

SocialLead Digital marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה לקבלת הצעת מחיר, ונחזור אליך בהקדם:

כתבות נוספות בסדרת "פרסום ממומן בפייסבוק":

1. כיצד ליצור מסע פרסום מדהים בפייסבוק

2. כיצד לתכנן מודעות בפרסום הממומן בפייסבוק שיוצרות מחויבות?

3. כיצד משתמשים בסיפורים ממומנים בפרסום בפייסבוק

4. כיצד לעצב את המודעות בפרסום הממומן בפייסבוק?

5. כיצד תקבע את קהל היעד שלך לפרסום הממומן בפייסבוק?

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק ברשתות חברתיות ניהול בלוג חברה פייסבוק לעסקים פרסום בפייסבוק פרסום ממומן בפייסבוק רשתות חברתיות
« הקודם
הבא »
3 תגובות
  1. זיו גל 31 באוקטובר 2012 בשעה 15:03 הגב

    כדי לציין שניתן למצוא די בקלות קופונים בגובה 50$-100$ להתנסות גם במערכת של גוגל וגם במעאכת של פייסבוק.

  2. Adirom-tech 5 במרץ 2020 בשעה 14:19 הגב

    אין ספק שכיום יכולת ההגעה לקהל היעד הרבה יותר ריאלית. תודה על המאמר.

    • Irit davidson 12 במרץ 2020 בשעה 8:09 הגב

      בכיף, כתבה מאוד ישנה… שמחה שעדיין רלוונטי

השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס