כתבה ראשונה בסדרת ניסויים במייל שיווקי.
מיילים שיווקיים הם לא נוסחה ידועה מראש. ישנם הרבה מבנים, הרבה עיצובים והרבה תכנים, אבל לא הרבה מצליחים ורובם מגיעים אל דואר הזבל ונזרקים לפח האשפה האלקטרוני של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. קהלי היעד משתנים ממותג למותג ואין צורה אחת שתאפשר ניצחון בטוח על כולם. אולם, יש לנו אפשרות לבדוק מה הדבר המוצלח והחיוני ביותר עבור האתר שלנו.
בתור בעל מותג, אתה יכול לבדוק ולערוך ניסויים בגורמים חיוניים שונים אשר יובילו אותך אל המייל השיווקי המוצלח ביותר בצורתו הטובה ביותר האפשרית. כאשר תגיע למייל השיווקי האידאלי עבורך על ידי תוצאות של ניסויים רבים, תדע שמייל זה, יביא אליך את הלקוחות הרצויים ויגביר את הכנסות המותג. נכון, אנחנו לא יכולים לבחון עבורך את הגורמים השונים, אבל אנחנו יכולים לומר לך אילו גורמים חשוב לבחון ובאילו גורמים כדאי לנו לערוך ניסויים במקום לבזבז את הזמן בהתנסויות במגוון מרכיבים בלתי הכרחיים.
מבחן העיצוב והפריסה.
1. טקסט פשוט או HTML: לפני הכנת מייל שיווקי, עליך לבחון אם עדיף לשלוח מייל פשוט עם תוכן פשוט או גרסת HTML. עליך לשקול כי המייל הפשוט ביותר עלול להביא לביצועים טובים יותר. לקוחות, לעיתים רבות, מעדיפים לקבל מייל פשוט במקום פרסום בHTML (שהם לא תמיד יכולים לראות). כמובן, מייל פשוט יותר מרגיש אישי יותר והלקוח לא מרגיש מאויים מכך שאתה מנסה "לדחוף לו" מוצר ומותג. רבים יקבלו מייל עם טקסט פשוט כפנייה ישירה והמענה יהיה רב יותר.
2. בחירת תמונה: תמונה הוא דבר שתמיד כדאי לצרף במיילים שלנו. אבל איזה סוג תמונה הוא הסוג הנכון ביותר? בחן סוגים שונים. האם התוצאות הן טובות יותר כאשר אתה מציב את המוצר בתמונה? האם לוגו המותג הוא תמונה מנצחת?
3. מיקום תמונה: מעבר לתמונה עצמה, עליך לבחון היכן למקם את התמונה ובאיזה מקום היא הכי מוצלחת. ראה אם המיקום משפיע על הלקוחות. לרוב, למיקום יש תפקיד חשוב עבור הצופה ועליך לבחון היכן המקום אשר מעניק ללקוחות שלך את מה שהם מחפשים ומעביר את המסר באופן הכי מוצלח.
4. תמונת פספורט: בעלי מותגים רבים מצרפים תמונת פספורט למייל השיווקי שלהם. תמונה כזאת, עלולה לתת לקוראים תחושה אישית יותר למייל ולשפר את התנועה של האתר. כמובן, שתמונת פספורט מוצלחת המעבירה אותך כאדם חברותי ונגיש, עלול אף להגביר את הרכישות כמו גם להדק את מערכת היחסים שלך עם הלקוחות.
5. נ.ב או בלי נ.ב: אם קוראים נמשכים לתמונת הפספורט שלך, הם עלולים להימשך גם לנ.ב שלך. זוהי טקטיקה מוכרת – להוסיף קריאות לפעולה אחרי סיום המייל כנ.ב. בדוק אם הדבר עובד עבורך או שהשיטה במקרה שלך מוצלחת פחות. (במקרה כזה, תוכל אף להוסיף קריאה שנייה לפעולה).
6. עיצוב טופס: תאמין או לא, לטופס ולעיצובו תפקיד חשוב מאוד בבחירת הלקוח למלא אותו. עליך לבחון צורות שונות של טפסים ולבחור את זה אשר גורם להכי הרבה גולשים למלא אותו. בכל אופן, אנו ממליצים לעצב את הטופס בצורה הפשוטה ביותר האפשרית ולשמור על טופס קצר וקולע. אל לך לסבך את הלקוחות הפוטנציאליים.
תתחיל מהעיצוב ומיקום האלמנטים, שאר המרכיבים יהיו מהירים יותר לאחר שתהיה לך תבנית מוכנה להכניס בה את הדברים. נהג בחכמה ופעל לפי התוצאות. אל תתעלם מן המסקנות, גם אם יש לך חיבה מיוחדת לאלמנט שלא עבר את המבחן, דע שהקהל הוא זה שאתה פונה אליו ולטעם האישי שלך אין בהכרח קשר הדוק להצלחת המותג. פעל לפי התבנית שמושכת את הקהל.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם באמצעות מייל שיווקי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:
כתבות נוספות בסדרה:
2. אילו מרכיבים חשוב לבחון במייל שיווקי?
3. ששה נושאים שאתם חייבים לבחון בבניית מייל שיווקי?
4. מה חשוב לבדוק לפני השלמת המייל השיווקי?