• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
ניסויים קטנים במיילים שיווקיים המביאים לתוצאות גדולות
ראשי » שיווק באינטרנט » כתיבה שיווקית » ניסויים קטנים במיילים שיווקיים המביאים לתוצאות גדולות

ניסויים קטנים במיילים שיווקיים המביאים לתוצאות גדולות

17 באוקטובר 2012 10:50 אין תגובות Jessica

כתבה ראשונה בסדרת ניסויים במייל שיווקי.

מיילים שיווקיים הם לא נוסחה ידועה מראש. ישנם הרבה מבנים, הרבה עיצובים והרבה תכנים, אבל לא הרבה מצליחים ורובם מגיעים אל דואר הזבל ונזרקים לפח האשפה האלקטרוני של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. קהלי היעד משתנים ממותג למותג ואין צורה אחת שתאפשר ניצחון בטוח על כולם. אולם, יש לנו אפשרות לבדוק מה הדבר המוצלח והחיוני ביותר עבור האתר שלנו.

בתור בעל מותג, אתה יכול לבדוק ולערוך ניסויים בגורמים חיוניים שונים אשר יובילו אותך אל המייל השיווקי המוצלח ביותר בצורתו הטובה ביותר האפשרית. כאשר תגיע למייל השיווקי האידאלי עבורך על ידי תוצאות של ניסויים רבים, תדע שמייל זה, יביא אליך את הלקוחות הרצויים ויגביר את הכנסות המותג. נכון, אנחנו לא יכולים לבחון עבורך את הגורמים השונים, אבל אנחנו יכולים לומר לך אילו גורמים חשוב לבחון ובאילו גורמים כדאי לנו לערוך ניסויים במקום לבזבז את הזמן בהתנסויות במגוון מרכיבים בלתי הכרחיים.

מבחן העיצוב והפריסה.

1. טקסט פשוט או HTML: לפני הכנת מייל שיווקי, עליך לבחון אם עדיף לשלוח מייל פשוט עם תוכן פשוט או גרסת HTML. עליך לשקול כי המייל הפשוט ביותר עלול להביא לביצועים טובים יותר. לקוחות, לעיתים רבות, מעדיפים לקבל מייל פשוט במקום פרסום בHTML (שהם לא תמיד יכולים לראות). כמובן, מייל פשוט יותר מרגיש אישי יותר והלקוח לא מרגיש מאויים מכך שאתה מנסה "לדחוף לו" מוצר ומותג. רבים יקבלו מייל עם טקסט פשוט כפנייה ישירה והמענה יהיה רב יותר.

2. בחירת תמונה: תמונה הוא דבר שתמיד כדאי לצרף במיילים שלנו. אבל איזה סוג תמונה הוא הסוג הנכון ביותר? בחן סוגים שונים. האם התוצאות הן טובות יותר כאשר אתה מציב את המוצר בתמונה? האם לוגו המותג הוא תמונה מנצחת?

3. מיקום תמונה: מעבר לתמונה עצמה, עליך לבחון היכן למקם את התמונה ובאיזה מקום היא הכי מוצלחת. ראה אם המיקום משפיע על הלקוחות. לרוב, למיקום יש תפקיד חשוב עבור הצופה ועליך לבחון היכן המקום אשר מעניק ללקוחות שלך את מה שהם מחפשים ומעביר את המסר באופן הכי מוצלח.

4. תמונת פספורט: בעלי מותגים רבים מצרפים תמונת פספורט למייל השיווקי שלהם. תמונה כזאת, עלולה לתת לקוראים תחושה אישית יותר למייל ולשפר את התנועה של האתר. כמובן, שתמונת פספורט מוצלחת המעבירה אותך כאדם חברותי ונגיש, עלול אף להגביר את הרכישות כמו גם להדק את מערכת היחסים שלך עם הלקוחות.

5. נ.ב או בלי נ.ב: אם קוראים נמשכים לתמונת הפספורט שלך, הם עלולים להימשך גם לנ.ב שלך. זוהי טקטיקה מוכרת – להוסיף קריאות לפעולה אחרי סיום המייל כנ.ב. בדוק אם הדבר עובד עבורך או שהשיטה במקרה שלך מוצלחת פחות. (במקרה כזה, תוכל אף להוסיף קריאה שנייה לפעולה).

6. עיצוב טופס: תאמין או לא, לטופס ולעיצובו תפקיד חשוב מאוד בבחירת הלקוח למלא אותו. עליך לבחון צורות שונות של טפסים ולבחור את זה אשר גורם להכי הרבה גולשים למלא אותו. בכל אופן, אנו ממליצים לעצב את הטופס בצורה הפשוטה ביותר האפשרית ולשמור על טופס קצר וקולע. אל לך לסבך את הלקוחות הפוטנציאליים.

תתחיל מהעיצוב ומיקום האלמנטים, שאר המרכיבים יהיו מהירים יותר לאחר שתהיה לך תבנית מוכנה להכניס בה את הדברים. נהג בחכמה ופעל לפי התוצאות. אל תתעלם מן המסקנות, גם אם יש לך חיבה מיוחדת לאלמנט שלא עבר את המבחן, דע שהקהל הוא זה שאתה פונה אליו ולטעם האישי שלך אין בהכרח קשר הדוק להצלחת המותג. פעל לפי התבנית שמושכת את הקהל.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם באמצעות מייל שיווקי?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:

כתבות נוספות בסדרה:

2. אילו מרכיבים חשוב לבחון במייל שיווקי?

3. ששה נושאים שאתם חייבים לבחון בבניית מייל שיווקי?

4. מה חשוב לבדוק לפני השלמת המייל השיווקי?

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
הרשמה לייעוץ חברה לשיווק באינטרנט יצירת הזדמנויות עסקיות מיילים שיווקיים שיווק אתרים באינטרנט שיווק וויראלי
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס