כתבה שנייה בסדרת ניסויים במייל שיווקי.
פעמים רבות אנחנו מחליטים כחלק מן האסטרטגיה השיווקית שלנו לשלוח ללידים וללקוחות הרשומים לנו מיילים שיווקיים. המיילים הללו יכולים לתרום רבות לעסק שלנו, אך מצד שני, הם גם יכולים לעשות לנו נזק ולהוביל אותנו אל דואר זבל או לכעסים רבים מצד הלקוחות.
בשביל שנוכל לשלוח מיילים שיווקיים איכותיים שהלקוחות שלנו ירצו לקרוא ולפתוח, עלינו לבחון את האלמנטים השונים המרכיבים את המייל השיווקי ולבנות מספר אפשרויות שנעמיד לבחינה לפני שנחליט באילו אלמנטים להשתמש ואילו מרכיבים הם הכרחיים עבור המייל של המותג.
תזמון המיילים ותדירות מבחני האלמנטים.
1. היום הנבחר: היום שבו אתה שולח את המיילים השיווקיים הוא יום חשוב ביותר. עליך לדעת איזה יום הוא היום הטוב ביותר עבור הקהל שלך? היום הנוח להם ביותר, היום שבו יהיה להם הכי הרבה זמן פנוי לקרוא ולהתייחס למותג שלך. בדוק איזה יום מספק עבורך את התוצאות המירביות וודא לשלוח את המיילים השיווקיים שלך באותו יום בשבוע.
2. שעה: גם השעה חשובה, ואף מאוד חשובה. בדוק באיזו שעה במהלך היום ניתנת למיילים השיווקיים שלך מירב תשומת הלב, באילו שעות במהלך היון נוצרת התנועה המירבית באתר שלך. כאשר אתה משלב בין היום הטוב ביותר והשעה הטובה ביותר, אתה לוקח שני אלמנטים עיקריים שיתנו דחיפה גדולה למיילים שלך ויתנו לך את המענה הגדול ביותר מצד הקהל.
תכנים דינמיים.
3. שם או ללא שם בשורת ה"נושא": הוספת שם בשורת הנושא הופכת את המייל לאישי ביותר. למשהו מכוון אל הלקוח עוד לפני שהוא הספיק או החליט אם לפתוח את המייל. בדוק ובחן האם הכללת שם בשורת הנושא תורמת לתוצאות המייל והאם הדבר מראה אפקטיביות. יכול להיות שזה יהיה אפקטיבי פחות עבורך, אבל עליך לבחון זאת כדי לדעת.
4. עם או ללא שם בגוף המייל: באותו נושא, תוכל לבחון אם צירוף השם בגוף המייל גורם לתוצאות טובות יותר או טובות פחות. זאת צורה נוספת להפוך את המייל לאישי ורבים עלולים לאהוב את זה. יש אנשים שיכולים לראות בדבר כשיטה מיושנת, אך אחרים עלולים לאהוב את זה. בדוק היכן הקהל שלך ממוקם בעניין.
5. שם החברה או ללא שם החברה בשורת הנושא: ישנן צורות רבות לעשות שימוש בשורת הנושא. אולי מקבלי המיילים, כלומר, הקהל שלך – אוהב לדעת ממי הם מקבלים את המיילים לפני שהם פותחים אותם. ויכול להיות שהם מעוניינים בפירוט כבר בשורת הנושא. בחן את הדברים וגלה מה הכי מתאים לקהל היעד שלך.
6. מידע על מדיה חברתית: אם יש ברשותך מידע על הפרטים החברתיים של הלקוח (כלומר, המדיה החברתית בה משתמש), תוכל לשלוח אליו מיילים ספציפיים יותר ומכוונים למדיה החברתית. זאת צורה מעולה לתפוס את עניין הלקוח, אבל לא בטוח שזו הבחירה הטובה ביותר עבור קהל היעד שלך. בדוק את האפשרות ובחן תוצאות, אתה עלול להיות מופתע מהן.
התוכן של המייל הוא המרכיב שיש להשקיע בו הכי הרבה מחשבה ולבחון לאורך זמן. עליך להבין איזה תוכן מושך את הקהל ומה הצורה הטובה ביותר להביא את הלקוחות לפתוח ולקרוא את המיילים שלך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם באמצעות מייל שיווקי?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט.
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:
כתבות נוספות בסדרה:
1. ניסויים קטנים במיילים שיווקיים המביאים לתוצאות גדולות
3. ששה נושאים שאתם חייבים לבחון בבניית מייל שיווקי?
4. מה חשוב לבדוק לפני השלמת המייל השיווקי?