כתבה ראשונה בסדרת עמודים עסקיים בלינקדאין.
לינקדין נחשבת כיום לרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר בעולם. כמשווקים או כאנשי עסקים ובעלי מותגים, מאוד קשה לא להכניס את לינקדאין כערוץ שיווק משמעותי. עסקים שמשווקים ללקוחות קצה, חושבים שלינקדאין מתאימה רק לעסקים שפונים לעסקים B2B, אבל לינקדאין יכולה להתאים למציאת ספקים, שיתופי פעולה ועוד מטרות עסקיות שנכונות לכל בעל עסק.
4 סיבות להשתמש בעמודי העסקים של לינקדין למען שיווק.
לפני שקופצים למים העמוקים ומתחילים ללמוד על העמוד העסקי החדש והפונקציות שלו, עלינו להבין מהן היתרונות שבשימוש ברשת לינקדאין עבור שיווק העסק ולדעת שיש טעם לעשות שימוש באתר, להשקיע בבניית עמוד ולשווק את העסק שלנו בפלטפורמה זו.
1. הישגי החברה. בלי להשקיע בבניית העסק שלך בלינקדאין, הסיכויים הם שרבים מעובדי החברה שלך מעדכנים את הפרופילים האישיים שלהם כדי להציג היכן הם עובדים. כל אדם שנכנס לפרופיל הזה עלול ללחוץ על שם החברה ולעבור לעמוד החברה שלך. משתמשים רבים עלולים לנחות בעמוד שלך על ידי דפדוף פשוט באתר. הדעות על החברה שלך, תלויות בכמות ובסוג המידע המוצג בעמוד. כל עובד יכול לקדם את העסק שלך, נצל זאת לתועלת העסק!
2. מודעות למוצר. עמודי עסק בלינקדאין מקדישים סעיף כדי לדבר על מוצרים מסוימים. בעוד שבפייסבוק יש לך אפשרות ליצור עמוד עסקי שבו תתאר את המוצרים השונים ככלל ולראות אילו חברים אוהבים את העמוד שלך, לינקדאין מגבירה את המודעות כלפי המוצר, מצמצמת את קהל היעד שלך ומאפשרת לך להוסיף מוצרים רבים.
לא רק שלקוחות היעד לומדים לגבי המוצרים והשירותים שלך, אלא שהם יכולים לראות כמה מן הקשרים שלך המליצו עליהם. צורה זאת של מודעות למוצרים היא קשה למציאה וניתן למדוד את תוצרה.
3. מיקסום במנועי חיפוש. יכול להיות שלא ידעת, אבל עבודות לינקדאין מופיעות במנועי החיפוש ובטוויטר. כשיש לך עמוד עסקי בלינקדין, אתה מגביר באופן רב את הנראות שלך ברשת.
בנוסף, לינקדאין היא מנוע חיפוש לחיפוש עבודות וחברות ואם אתה לא שם, תפספס הזדמנויות רבות להימצא על ידי לקוח פוטנציאלי, ליד או עובד פוטנציאלי.
4. ייצור לידים. עדכוני החברות בלינקדאין מאפשרים לך לקשר אותם אל הצעות שיווקיות ולמשוך לידים שצריכים את שירותיך. כשאתה מעלה עידכונים בלינקדאין, כפי שהיית עושה בפייסבוק או בגוגל+, יש לך את האפשרות להביא המון תנועה אל עבר האתר שלך.
בנוסף לעידכוני חברות, המוצרים שלך בעמוד הם בעלי הזדמנות עצומה לייצור לידים על ידי קריאות לפעולה. הפוך את התמונה לברת לחיצה כך שהם יקושרו אל מוצר, הצעה או שירות שיעזרו לך למצוא את האנשים הנכונים עם אינטרס גבוה כלפי הצעות החברה. מתחת לקריאה לפעולה, ישנם ממליצים אמינים. לכן, אם לקוח פוטנציאלי לא היה משוכנע לחלוטין לגבי המוצר שלך, כעת הוא ישוכנע בהחלט!
היתרונות של לינקדאין הם רבים, אך היתרון הבולט ביותר הוא בהיות לינקדאין הרשת העסקית החברתית הגדולה ביותר וזו המאפשרת לנו באופן טבעי, להיות בקשר ישיר מול התעשייה ולנצל את קשריה.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לבלוט ברשתות החברתיות?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל
כתבות נוספות בסדרה:
חמשת הפונקציות העיקריות בעמוד עסקי בלינקדאין?
מה השתנה בעמודי העסק החדשים של לינקדאין?