כתבה שנייה בסדרת עמודים עסקיים בלינקדין. (עודכן פברואר 2016)
אחרי שהבנו שלינקדין היא רשת טובה עבור העסק, נחקור את התכונות הספציפות יותר שלה. עבור משווקים, עמודי העסק של לינקדין מספקים הזדמנויות מעולות להדגיש את המוצרים והשירותים שלהם, לספר את היסטוריית העסק, לייצר לידים, לחייב את הקהל ולהדק את הקשרים, לשתף הזדמנויות עסקיות המתרחשות בעסק ולהפיץ את השמועה.
בשביל הקהל שלך, עמודי העסק של לינקדין הם מקום לערוך מחקר על מוצרים ושירותים וללמוד על עדכוני החברות, על חדשות התעשייה, הזדמנויות עסקיות והצעות עבודה.
סקירה. מרחב הסקירה הוא חשוב ביותר לשם הרושם הראשוני. מדוע מישהו צריך להתעניין בחברה שלך? מתי החברה נוסדה? על ידי מי? האם החברה שלך השיגה משהו חשוב מאז הקמתה? מה היא מציעה ללקוחותיה? מה הערך המוסף של החברה שלך? וכל דבר שיכול לשכנע את קהל היעד שלך לרצות לעקוב אחר עמוד החברה שלך ולהתקשר עמכם.
עידכונים. בחלק זה של העמוד ניתן להעלות את העידכונים של החברה או העסק שלך, טיפים, כתבות וכל תוכן שיכול לתת ערך לעוקבים אחר העמוד לצד מתן הצעות לרכישת מוצרים או שירותים של החברה או העסק שלך. עדכוני חברה יכולים לכלול גם הצעות עבודה וחדשות נוספות. זהו המקום של החברה להעביר מסרים חשובים לקהל.
האם יש לך אסטרטגיה קבועה של עדכונים עבור המותג שלך בפייסבוק ובגוגל+? אם כן, תוכל לשתף את עידכוני החברה שלך גם בעמוד החברה בלינקדאין.
קריירות. חלק זה בלינקדאין מתאים לחברות בינוניות וגדולות עם מינימום של 50 עובדים, משרות פתוחות, ומסלולי התקדמות בחברה. זה לא רלוונטי לכל עסק, כמובן. אבל אם אתם חברה בינונית או גדולה עם 50 עובדים ומעלה ותרצו להיות החברה שכולם ירצו לעבודה עבורה, עמוד הקריירות הוא מצרך דרוש בהחלט. עזור לעובדים פוטנציאליים להבין את תרבות החברה והזדמנויות קריירה פנויות. (חלק זה דורש מנוי בתשלום).
בחלק זה, ניתן לעדכן עבודות, פרסי ראווה של החברה, למפות מסלולי קריירה בתוך החברה, להדגיש את העובדים הטובים ביותר שלך ולעדכן עבודות שמיועדות למועמדים פוטנציאליים בעזרת התאמת עבודה.
כך, תוכל להגיע ליותר מ 175 מיליון מקצוענים בעולם ולראות בדיוק מי צפה בהצעה, כמה הם מתאימים ולחפור עמוק יותר בעמודי המועמדים וקשריהם.
הם יוכלו למצוא את הצעות העבודה שלך ולך תהיה האפשרות לבחון את המועמדים ואת קשריהם המקצועיים, ולדלות יותר מידע מקורות חיים סטנדרטיים כך שהסינון שלך יהיה איכותי יותר וכמובן שכך לא יתבזבז זמן מיותר ויקר על ראיונות עבודה לא רלוונטיים.
התמחויות ומילות מפתח. בסעיף ה – specialties חשוב להשתמש במילות מפתח של התחום שלך, כדי שאם מישהו יחפש משהו בלינקדאין – ימצאו את עמוד החברה שלך. חשוב להגדיר שם את כל תחומי הפעילות של החברה או העסק על מנת שהמבקרים בעמוד יבינו בדיוק במה עוסקת החברה או העסק שלך. חלק זה הוא הזדמנות מעולה לאסוף המלצות ולהראות מה יש בסל השירותים ו/או המוצרים של החברה או העסק.
תובנות משתמשים. חלק זה מציג בפניך את הנתונים המדוייקים על ביצועי העידכונים שלך. זה צריך לעזור לך לשפר את סוג התכנים ואת אופן הכתיבה, כך שעם הזמן רמת המעורבות בעידכוני החברה שלך בעמוד ילך ויגבר.
עמודי לינקדין מספקים המון מידע לגבי העסק, וחושפים את העידכונים וההזדמנויות השונות, זה מקום מצוין ליצירת קשרים עסקיים, שותפויות, מציאת עובדים ולקוחות גדולים, עם אסטרטגיה נכונה ניתן להפיק מכך ערך משמעותי לחברה שלך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לבלוט ברשתות החברתיות?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ לגבי התאמת השירותים שלנו אליך: 09-7447740
או למלא פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם:
כתבות נוספות בסדרה:
מדוע חשוב שיהיה עמוד עסקי בלינקדין?
מה השתנה בעמודי העסק החדשים של לינקדאין?
אין ספק שאם כבר פרופיל עסקי בלינקדאין אז כמובן כדאי לפתוח דף לעסק.
אהבתי את האופן בו סרקת את יכולות הדף – מקצועי וממצה
מהתנסות אישית שלי יותר מסורבל להוציא סטטוסים ומידע מהדף וזה קצת מעקר אותו עבור עסקים קטנים שלא מפרסמים משרות ומעסיקים עובדים רבים אך כמובן לא הייתי מוותרת על נוכחות עם דף
האם גם את מוצאת שדרך הדף הרבה יותר מסורבל לפרסם למשל מידע עם לינק?
ורדה
הי ורדה,
שמחה שנהנית מהכתבה.
גם אני כמוך, מוצאת את העמוד בלינקדאין פחות מושך מעמודי פייסבוק למשל,
אך מפאת כבודה של הרשת העסקית הגדולה בעולם, ברור לי שעמוד חברה בלינקדאין
הוא כלי שיווקי רב עצמה.
וכשאנו באים לפתוח פרופיל ברשת כלשהי, חשוב לנהל אותה באופן מקצועי,
להבין כיצד היא עובדת, ולתחזק אותה ברמה סבירה.
אין צורך לעדכן ברמה של פייסבוק, אך חשוב לא להרדים שם את העמוד.
אירית