• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
מה השתנה בעמודי העסק החדשים של לינקדאין?
ראשי » רשתות חברתיות » לינקדאין » מה השתנה בעמודי העסק החדשים של לינקדאין?

מה השתנה בעמודי העסק החדשים של לינקדאין?

24 באוקטובר 2012 10:22 אין תגובות Jessica

כתבה שלישית בסדרת עמודים עסקיים בלינקדאין.

העמודים העסקיים בלינקדין עברו מהפך מרענן וטוב מבחינת עיצוב. אך עדיין, השינויים הבולטים והברורים משפיעים אך ורק על המראה החיצוני של העמוד העסקי שלך. במילים אחרות, שום תכונה או פונקציה לא נוספה, שונתה או נעלמה מן העמודים; רק המראה, התחושה והצורה שבה ניתן לנווט בין הדברים טיפה שונה. הגישה אל הפונקציות השונות בעמוד העסקי נותרו כשהיו ועדיין יש ברשותך גישה חופשית לחלוטין אל הסקירה, הקריירות, המוצרים והתובנות, לכן, וודא שאתה מנצל אותה!
עכשיו, עליך להבין את אותם דברים קטנים שהשתנו בעמודי העסק של לינקדין כך שלא תרגיש מאויים מהמראה החדש ותוכל לנווט בקלות בין העמודים והפונקציות.

תמונת הרקע בעמוד הסקירה. אם החברה שלך היא בפייסבוק, בטוויטר או בגוגל+, תוכל להבחין כי יש באפשרותך לעצב באופן אישי את הרקע, את ה"כריכה" או את תמונות הבאנר כדי להראות את אישיות החברה. לפני כן, העמודים העסקיים לא איפשרו עיצוב אישי. כעת, על ידי העדכונים החדשים של לינקדאין יש לך את האפשרות להוסיף תמונת רקע שתתאר את החברה שלך או את המותג באופן הטוב ביותר וכך, לייצג את המותג באופן הטוב ביותר. מידות הבאנר לעמוד העסקי של לינקדאין: 640X220 PXL נשמח להציע לכם את שירותי העיצוב שלנו לעיצוב באנר מקצועי לעמוד הלינקדאין שלכם.

עדכוני החברה. אם תנסה להעלות עדכון בעמוד החדש, תבחין כי יש לתהליך תחושה שונה מאוד. לינקדין מייעצת לשתף מאמר, לשאול שאלה או להעלות הצעה מיוחדת עבור קהלי יעד. לפני כן, המרחב לעדכוני החברה נתפס על ידי מרווח לבן ללא הדרכה. כעת, זהו מרווח מודגש יותר ותהיה לך אפשרות לשתף אותו עם קהל היעד או אלו העוקבים אחריך, תלוי בסוג הפוסט ובמטרה.
בעדכוני החברה, תוכל ללחוץ על אופציית "קהל היעד" ויפתח לפניך ריבוע עם פרטים לגבי גודל החברה, תעשייה, תפקיד וכן הלאה. אופציות אלה זמינות עבור עובדים או אנשים שאינם עובדי החברה, תלוי במי שאתה מנסה להשיג. בזמן שתעשה בחירות ותלחץ על האופציות הרצויות לך, תוכל לראות בדיוק כמה אנשים מהווים את קהל היעד שלך בעדכונים. זוהי לא פונקציה חדשה, אבל היא הייתה חבויה לפני כן.

הוספת לינקים. גם בעיצוב החדש, יש לך אפשרות להוסיף ולצרף לינקים לעדכונים. אם ברצונך לפרסם עדכון, העתק והדבק את הלינק בתוך מרווח העדכונים והמתן לתצוגה מקדימה שתעלה. אחריה, תוכל למחוק את הלינק מהפוסט עצמו ולכתוב את התוכן הרצוי.
בנוסף, תוכל להבחין כי יש באפשרותך לבחור או למחוק את האופציה של "הוספת תמונה", מתחת לאפשרויות היעד. אם תבטל את האפשרות, התמונה תוסר מהלינק שהוספת ברגע שתלחץ על "שיתוף".

תיפקוד. עשרים וארבע שעות אחרי פרסום פוסט בעמוד שלך, תוכל לראות מדדים שונים בפונט אפור בצד שמאל מתחת לתמונת התצוגה. אלו, מראים את מספר הצופים, הקלקות ואת אחוז המחוייבות שנוצר עם העדכון שלך. מדדים אלו היו קיימים גם קודם לכן, אבל הם היו ממוקמים ממש מעל ה"לייקים", התגובות והשיתופים. העיצוב החדש מפריד את המדדים מן הפוסטים שלך ומאפשר להם לבלוט יותר עבורך.

תקציר. סעיף ה"אודותינו" הוזז אל מתחת לעמוד הסקירה, ממש תחת עדכוני החברה. משתמשים שרוצים ללמוד אודות החברה בפעם הראשונה יראו קודם כל את תמונת הרקע שלך, אחר כך את עדכוני החברה ורק אז יוכלו למצוא מידע נוסף ערוך בתקציר. וודא שהעדכונים ותמונת הרקע שלך מושכים מספיק.

עמוד הקריירות. כדי למצוא את עמוד הקריירות עכשיו, עליך להסתכל בסרגל הצידי מימין, שם תמצא מרובע עם כותרת, תמונה וחץ שאומר "לך אל עמוד הקריירות". אם אתה לא משלם על מנוי לעמוד קריירות, תצטרך לנווט את דרכך דרך עמוד העריכה על ידי רחיפה על הריבוע הכחול בצד הימני העליון של הדף בו כתוב "כלי ניהול". לאחר מכן, תראה אופציה בה כתוב "ערוך". לחץ עליה והלשוניות הישנות יופיעו שוב, משם לחץ על קריירות ועדכן עבודות פנויות בחברה.

עמוד המוצרים. עמוד המוצרים והשירותים של החברה ממוקם כעת בסרגל הימני, בדיוק כמו עמוד הקריירות. הגרסה החדשה של עמוד המוצרים והשירותים דומה מאוד לקודמתה. השינוי העיקרי הוא בסרגל הכלים הימני, שמדגיש כעת את השמות, כותרות העבודה, חברות ותמונות פרופיל של מבקרי לינקדאין שהמליצו מוצרים או שירותים ספציפיים בעמוד שלך.
תוכל להבחין כי תמונות המוצרים נשארו כשהיו, אך כעת הן אסתטיות יותר ומשולבות אל העיצוב החדש של העמוד.

המהפך שלינקדין עברה נשמע רציני ומסובך. גם כל המילים שכתבנו כאן, נשמעות כאילו השינוי הוא דבר מהותי, אבל אל דאגה. השינוי הוא קל מאוד וידידותי למשתמש. יחד עם ההדרכה שלנו וניסוי ותהיה, תוכל לחזור לתפעל את עמוד העסק שלך בלינקדין באופן איכותי וטוב יותר מאי פעם.

זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לבלוט ברשתות החברתיות?

SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט

צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740

או פשוט למלא פרטים בטופס הנמצא מטה:

כתבות נוספות בסדרה:

מדוע חשוב שיהיה עמוד עסקי בלינקדין?

חמשת הפונקציות העיקריות בעמוד עסקי בלינקדאין?

כיצד להקים עמוד עסקי חדש בלינקדין?

כיצד תגרמו לעמוד שלכם בלינקדאין לייצר המרות מהרגע הראשון

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בלוג שיווק באינטרנט בקשה להצעת מחיר חברה לשיווק חברה לשיווק באינטרנט לינקדאין לינקדאין | מדריך לינקדאין | קבוצות בלינקדאין | רשת חברתית שיווק בלינקדין
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס