כתבה רביעית בסדרת עמודים עסקיים בלינקדין.
אנחנו יודעים כעת מדוע כדאי לנו מאוד לקחת חלק ברשת של לינקדין, אנחנו מבינים איך עמוד עסקי נראה ואנחנו מכירים את הצורה החדשה של עמודי העסק של לינקדאין ואת העיצוב המחודש. כעת, הגיע הזמן לנקוט צעדים ממשיים ולהקים עמוד עסקי שיסחרר את החברים ויעודד מבקרים רבים להצטרף למערך הלקוחות שלכם. אבל איך עושים את זה?
כלול מידע בסיסי. עמוד עסקי בלינקדאין הוא העמוד היחיד בתוך הרשתות החברתיות הרבות שנדמה כי אך טבעי שיהיה שם ופונה באופן ישיר למעוניינים. זהו המקום ללבוש את דמות הצווארון הלבן ולהציג את היתרונות ואת מוצרי החברה. לפני הכל, גם ל"כלי ניהול" ובחר "ערוך". משם, ליקדאין תעביר אותך למילוי מידע כללי על החברה שלך. וודא כי המידע מושך ומספק כי זהו חלק מהותי בהבנת החברה על ידי מבקרים! כלול בו את הדברים הבאים:
סוג החברה.
גודל חברה.
URL של האתר.
תעשייה.
שנת הקמה.
מיקומים (סניפים).
סטטוס החברה.
לאחר עיצוב עמוד המנהלים, תוכל לבחור כמה מנהלים שיוכלו לנהל ולערוך שינויים בעמוד העסקי שלך, אבל עליך להיות חבר שלהם בלינקדין לפני כן. אז, תוסיף את התמונות שלך, כולל תמונת לוגו סטנדרטית. חשוב על מה שאתה רוצה לייצג, הוסף אישיות והשאר את המותג עקבי לחלוטין.
לבסוף, כלול תקציר אודות החברה. תיאור החברה שלך וההתמחות הייחודית של העסק תראה לכולם מה החברה שלך עושה, כלול בתיאור מילות מפתח כדי למקסם את החיפוש בפונקציית החיפוש של ליקדין.
פרסם עדכונים. אם אתה כבר משתמש בפייסבוק או בגוגל+ עבור השיווק, תגלה שפירסום עדכונים בלינקדין דומה לשאר הרשתות החברתיות. הפרסומים של החברה שלך לא סובבת רק סביב עבודות. קדם פוסטים מן הבלוג שלך, ספרונים אלקטרונים וסמינרים אינטרנטיים בלינקדאין. הפרסומים שלך צריכים לכלול כל דבר שהקהל שלך מעוניין בו והמטרה היא לתת לך הזדמנות לייצר לידים.
העלה משרות פנויות. בשביל לעשות כן, היכנס אל כלי הניהול ומשם אל "ערוך", לחץ על הלשונית השנייה של עמוד העסק שלך, זאת שכתוב עליה "קריירות". כפי שכבר כתבנו, פונקציה זאת מאפשרת לך לעדכן משרות פנויות בחברה שלך. למרות שסביר להניח כי לחברה כבר יש שיטות אחרות לגייס עובדים, זכור שלינקדאין מלאה במקצוענים, באנשי מקצוע ומתמחים בתעשייה. לכן, זהו מקום מעולה לפרסם בו משרות פנויות ולגלות אם המועמדים הם אכן פוטנציאליים.
קדם. לינקדין מאפשרת לך לקדם את עמוד העסק שלך דרך קמפיינים פרסומיים. תוכל לעשות זאת בארבעה צעדים קטנים (לינקדין מדריכה אותך לאורך כל צעד). בנוסף, ישנו מרחב מימין לעמוד המאפשר לך לשאול שאלות ולהבין כיצד העניין עובד. קמפיין יכול לעזור לך לקדם את החברה ולהוסיף השקעה בשיווק.
הצעדים הראשונים לבניית עמוד עסקי איכותי הם החשובים ביותר בתהליך. שכן, הם בונים את הבסיס לחברה ולייצוגה ברשת החברתית העסקית – לינקדאין. התחל בבסיס והתקדם לאט עד לבניית עמוד עסקי איכותי ביותר.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לבלוט ברשתות החברתיות?
SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט
צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 09-7447740
או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
כתבות נוספות בסדרה:
מדוע חשוב שיהיה עמוד עסקי בלינקדין?
חמשת הפונקציות העיקריות בעמוד עסקי בלינקדאין?