• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
שיווק במדיה חברתית – שימוש בקבוצות בלינקדאין לבניית קשרים והזדמנויות עסקיים
ראשי » רשתות חברתיות » לינקדאין » שיווק במדיה חברתית – שימוש בקבוצות בלינקדאין לבניית קשרים והזדמנויות עסקיים

שיווק במדיה חברתית – שימוש בקבוצות בלינקדאין לבניית קשרים והזדמנויות עסקיים

24 בספטמבר 2011 1:35 אין תגובות Irit davidson

רוצים לבנות קשרים עסקיים אמתיים ברשת? עליכם לאתר את המקומות בהם תוכלו להוסיף ערך באופן עקבי וקבוע, לשהות בהם ולייצר שיחה עם החברים השייכים למטרה שהגדרתם.

קבוצות לינקדאין הן דרך מעולה למקסם את השהות שלכם ברשתות חברתיות.  אבל עליכם לאמץ את האסטרטגיה הנכונה על מנת להצליח. הכתבה הזו תלמד אתכם כיצד.

לינקדאין מאפשר לכם להצטרף ל – 50 קבוצות – אך אין סיכוי שתהיו אפקטיביים ושתשקיעו מספיק זמן כדי לייצר שינוי באמצעות 50 קבוצות.

הדרך הטובה ביותר היא לרכז את הזמן והמאמץ שלכם לגישה צרה ועמוקה כדי לייצר השפעה בתוך קבוצות לינקדאין, להגדיל את האמינות והמהימנות המקצועית שלכם ולייבא הזדמנויות וקשרים חדשים.

וכעת שפשפו ידיים וצאו לעבודה:

  1. 1.      זהו את הקבוצות שייצרו עבורכם הכי הרבה הזדמנויות

העריכו מחדש את הקבוצות בהם אתם חברים או אליהן אתם שוקלים להצטרף והתרכזו בשלוש עד חמש קבוצות שמייצגות את המטרה שהצבתם בצורה הכי מדויקת. ובנוסף, בחרו קבוצות שאין להן כמות חברים גדולה מדי, כלומר אל תיכנסו לקבוצות שיש להן פחות מכמה מאות חברים ואל תיכנסו לקבוצות שיש בהן כמה אלפי חברים.

תכננו את זמנכם כך שתבקרו בקבוצות שלכם בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע. אל תחכו לעדכון השבועי של הקבוצה שמגיע למייל שלכם. זהו את ההזדמנויות הטובות ביותר ותכננו הופעות תכופות ועקביות.

  1. 2.      אתרו את הדיונים הפופולאריים ביותר בכל קבוצה

הדיונים הפופולאריים ביותר בכל קבוצה זוכים בדרך כלל לחשיפה הגדולה ביותר. אלו הנושאים בהם חברים פעילים הכי הרבה ומייצרים את השיחות המעניינות ביותר, ואתם תרצו להופיע ולהתבלט בדיונים אלה. הדיונים הפופולאריים ביותר נמצאים בראש עמוד הדיונים, ובאופן טבעי משורשרות אליהם תגובות שתרצו לקרוא ולבטח תוכלו ללמוד מהם.

כשאתם מתערים בדיון פופולארי, הגיבו לתגובות קיימות, ספקו זווית מעניינת או דעה או אפילו שחררו שאלה פרובוקטיבית שתמשיך את הדיון ותעורר תגובות מעניינות שחלקן יופנו אליכם באופן ישיר. תוכלו גם לעשות "לייק" לדיונים אלו או אפילו לשתף אותם עם הקשרים שלכם ברשת.

במידה והתגובות שלכם יוסיפו ערך לדיונים ולחברי הקבוצה, תזכו להכרה בקבוצה כמובילי דעה.

  1. 3.      התחילו דיונים משלכם בקבוצות

התחלת דיון משלכם בקבוצה היא כלי חזק מאוד בתוך הקבוצה, אבל אתם חייבים להיות אסטרטגים בצעד כזה. המתינו מעט לפני שתפתחו דיון משלכם. בהתחלה תתערו בקבוצה על ידי השתתפות בדיונים פופולאריים, וצבירת נקודות ממהלך זה. לאחר שיכירו אתכם ויוקירו את פועלכם בקבוצה – יש סיכוי רב יותר להתייחסות רצינית לדיון שתעלו.

בנוסף, העריכו את תרומתם של החברים הפעילים ביותר בקבוצה, נסו להבין מה מעניין אותם, מה המטרות שלהם, מה מניע אותם.

העמיקו בדיונים פופולאריים קודמים ותראו מה יצר תהודה בין חברי הקבוצה ונסו להבין מדוע.

כשאתם פותחים דיון חדש – הציבו שאלה, בקשו עצה או עזרה או שתפו כתבה מעניינת ורלוונטית לחברי הקבוצה שתתרום לחבריה –כתבה ממקור אמין ומוסמך, ובשלב זה עדיין אל תעלו כתבה שלכם. כמובן שזה יכול להיות גם סרטון, ואולי איזו הדרכה חדשה שמלמדת משהו מרתק על התחום של הקבוצה. המטרה בפתיחת דיון משלכם היא לייצר שיחה ואינטראקציה רחבה ככל האפשר.

אם תייצרו אינטראקציה נרחבת בקבוצה תזכו להכרה כ"משפיעים מובילים" בקבוצה, ובעמוד של הקבוצה ב "side bar"  תופיע התמונה שלכם ושמכם תחת הכותרת "Top influencers this week"  (משפיעים מובילים לשבוע זה), דבר שיתרום לנראות ולסמכות שלכם בקבוצה.

שימו לב! זה מאוד חשוב לפתוח דיונים שמספקים ערך לחברי הקבוצה, ולא לפרסם או לקדם מוצרים ושירותים שלכם. לאחר שתרכשו אמון והערכה בקרב חברי הקבוצה, זה מקובל להעלות כתבות שלכם מפעם לפעם. הקפידו להעלות מידע שעונה על שאלות וצרכים של חברי הקבוצה. לעולם אל תפרסמו בקבוצה חומר בעל אופי מכירתי!

  1. 4.      בצעו מעקב אחר הפעילות של הקבוצה

אחד המוקשים בקבוצות לינקדאין, הוא היכולת לעמוד בקצב האירועים בקבוצה, אלא ם כן אתם נכנסים באופן יזום ועקבי לקבוצות שלכם, כפי שהמלצנו. הבטיחו את המשך השתתפותכם בדיונים שכבר השתתפתם בהם.

אל תתנו לזמן לחמוק ואל תשאירו שיחה שהתחלתם פתוחה ללא מענה. הותירו בתגובות שלכם חותם רענן ומעניין כדי לבסס את מעמדכם בקבוצות שלכם.

היו נדיבים, כשאתם נתקלים בתגובה מעניינת, שנונה, שנותנת מענה טוב – תנו לנותן התגובה "לייק, גם דיון טוב יכול לזכות ב"לייק" שלכם. דיונים רציניים ומעניינים מאוד תוכלו לשתף בסטאטוס שלכם בלינקדאין ובכך להרחיב את החשיפה לדיון ולקבוצה בקהלים נרחבים יותר בלינקדאין. קידום דיונים וחיבור קשרים חדשים לתוכן הקבוצה יבנה לכם השפעה טובה יותר בלינקדאין.  אתם תזוהו כבעלי שליטה ברשת ומקור מהימן למידע מעניין.

  1. 5.      תפתחו קבוצה משלכם בלינקדאין

אם אתם מוכנים לקחת את המחוייבות, אפשרות נוספת היא פתיחת קבוצה משלכם. אם אתם מנהלים קבוצה משלכם, יש לכם שליטה על אספקטים רבים בקבוצה שלכם. עד לרמה בה אתם תוכלו לקבוע אילו דיונים יזכו ללחשיפה נרחבת יותר על ידי שימוש באפשרות "manager's choice"  (בחירת מנהל).

כמייסד הקבוצה, תפקידכם בעצם להוביל ולהנחות את הדיונים שנפתחים בקבוצה. באופן אופטימלי, חברי הקבוצה אמורים להתערות בדיונים ולדחוף דיונים טובים לראש רשימת הדיונים, אבל כשזה לא קורה, עזרו לקבוצה והניעו את הדיונים.

כשאתם פותחים קבוצה משלכם היו בטוחים כי פתחתם קבוצה בנישה טובה, שמייצגת אתכם, נותנת במה לחברי לינקדאין אחרים ויכולה להיות בית חם לאנשים בתחום הנישה שפתחתם. אם לא תעשו כן ייתכן שהקבוצה שלכם תישאר מיותמת.

נסו לחבר בתוך הקבוצה בין אנשים שיכולים לדעתכם לתרום זה לזה ולהפרות אינטלקטואלית זה את זה. חיבורים כאלה יבואו לידי ביטוי בדיונים בקבוצה ובתחושה של חבריה כי הקבוצה היא מקום טוב ליצירת קשרים והזדמנויות. מעבר לזה תבססו את מעמדכם כמובילים בתחום, היופי באסטרטגיה זו הוא שאין הרבה מתחרים. אין הרבה אנשים שמוכנים לקחת על עצמם את המחויבות ולייצר קבוצה בעלת ערך לחבריה. מכאן תגלו שאתם מצליחים לייצר שלל קשרים והזדמנויות איכותיים.

האם אתם כבר פעילים בקבוצות של לינקדאין? באיזו אסטרטגיה אתם נוקטים בפעילות שלכם בקבוצות לינקדאין? יש לכם הצעות נוספות למיקסום הפעילות בקבוצות לינקדאין וליצירת קשרים והזדמנויות? אשמח לשמוע את דעתכם ולענות על שאלותיכם בתגובות כאן למטה.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
יצירת הזדמנויות עסקיות יצירת קשרים עסקיים לינקדאין קבוצות לינקדאין שיווק במדיה חברתית
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס