ביום חמישי האחרון עידן חזר לביתו בחמש לפנות בוקר וג'וני, הכלב שלו, נעלם. מיד החלה מסכת מפרכת של חיפושים אחר ג'וני. עידן גייס את כל החברים ויחד יצאו למסע חיפושים אחר ג'וני. עידן פרסם את תמונתו של ג'וני בפייסבוק, אך ללא הועיל עקבותיו של הכלב נעלמו. עידן כבר חשש שלא יראה את ג'וני לעולם.
קמפיין בפייסבוק למציאת כלב אובד
ביום שישי בבוקר יצאה רלי וסר יחד עם בתה, אשלי לסידורים חשובים בצפת. בדרכה על כביש 531 ראתה כלב רץ בכביש והבינה מיד כי חייו בסכנה ברורה ומיידית. רלי עצרה מיד בצד הדרך, מנוסה מאוד באיסוף כלבים משוטטים ומציאת בתים חמים לכלבים. אשלי ירדה מהרכב, קראה לכלב ויחד הצליחו להעלות אותו לרכב. מאחר והיו בדרכן לסידורים בצפת, לא יכלו לקחת עמן את הכלב. רלי יצרה עמנו קשר וביקשה שנשמור על הכלב עד שתחזור בערב.
אמנם זה לא בעדיפות ראשונה אצלנו, לשמש מקלט לכלבים טועים, אך לא הצלחנו להתחמק מהמשימה, והסכמנו לקבל אלינו את הכלב "המקסים" כפי שרלי תיארה זאת. ברגע שהכלב נכנס לביתנו – התאהבנו מיד 🙂 כלב יפהפה וכובש. משהו בו גרם לנו להבין כי מדובר בכלב שאיבד את דרכו ולא כלב שנזרק על ידי בעליו. כאן גייסנו מיד את כישורי השיווק שלנו וערכנו קמפיין מתוכנן היטב לכלב.
מיד העמדנו אותו ועשינו לו בוק של צילומים כדי שתצאנה לפחות שתי תמונות מאוד ברורות של הכלב. העלינו פוסט משעשע וקורע לב והדגשנו כי הכלב מסורס עם קולר נגד קרציות, ממושמע נעים ורגוע. ברור שזה כלב שהיה כלב של בית. רן פלד – אילוף כלבים כולו לב, הגיע אלינו ולקח אותו לוטרינר כדי לבדוק אם יש לו שבב, לכלב היה שבב, אך פרטי הבעלים לא עלו בשבב. המשכנו במאמצים ניכרים שיתפנו בקבוצות של בעלי כלבים, קבוצות של כפר סבא והוד השרון, סמוך למקום הימצאו של הכלב וביקשנו מחברינו לשתף את התמונות והסיפור – הפוסט זכה לעשרות שיתופים.
ביום ראשון בבוקר צץ בסטטוס של הכלב הבעלים שלו והודה לנו על הפרסום. הוא ביקש להגיע מיידית! כמובן שהסכמנו והנה התמונה של עידן עם ג'וני "אין לכם מושג כמה אושר גרמתם לי" סיפר עידן, "אני כבר יומיים לא ישן, לא ידעתי כיצד ג'וני יצליח לשרוד בחוץ בחום".
אז מה בעצם עשינו?
1. ראשית חשוב לדעת כיצד לנסח פוסט מרגש
2. חשוב לדעת כיצד לגרום לחבריכם לשתף, להגיב ולעשות לייקים במטרה להפיץ את התוכן לכמה שיותר אנשים
3. חשוב לאתר קבוצות רלוונטיות לפרסום הנושא.
4. חשוב לעודד כל תגובה ולעורר שיחה במטרה לגרום לנושא להגיע לכמה שיותר אנשים.
5. הכי חשוב לזכור – לא כל קמפיין שיווקי מטרתו נמדדת בכסף! לעתים המטרה הרבה יותר רחבה ועמוקה מהגדלת השורה התחתונה.
חשוב מאוד לציין, שכמובן העובדה שהפרופילים מהם עבדנו מצויידים בכ – 5,000 חברים, והם פרופילים פעילים מאוד תרמה מאוד לעניין, אך בכל מקרה שווה לעבוד עם פייסבוק, וכנראה שגם לכם יש לפחות חבר אחד מסור עם פעילות ענפה בפייסבוק 🙂
עידן – שמחנו שהצלחנו לעזור 🙂 כל חברינו בפייסבוק – תודה רבה על העזרה. תודה רבה לרלי ולרן פלד.
מחפשים חברה לשיווק באינטרנט שיודעת להפוך כל קמפיין להצלחה?
צרו עמנו קשר עוד היום: 09-7447740
ואנו נשמח לספר לכם כיצד אנו הופכים כל מסע פרסום לסיפור הצלחה