רוצים להגביר את החשיפה של המותג שלכם? להגדיל את החשיפה של המוצרים ו/או השירותים שלכם? לייצר תוכן לרשתות החברתיות שלכם? ולהשיג המלצות ממקורות מאוד אמינים? אירועי בלוגרים הם אירועים שמאורגנים על ידי משרדי דיגיטל או על ידי משרדי יח"צ שמייצרים אירוע במסגרתו הבלוגרים זוכים להכיר כמה עסקים, "לטעום ממרכולתם" תרתי משמע, ולאחר מכן הם כותבים על החוויה.
אם כך, כיצד מארגנים אירוע בלוגרים מוצלח?
1. בוחרים בלוגרים מובילים, בעלי בלוגים עם כמות כניסות גבוהה בכל חודש, כמה אלפי כניסות ומעלה. בוחרים בלוגרים שיודעים לרשת את פעילותם ולהפיץ את התוכן שהם מכינים ברשתות חברתיות: בפייסבוק שלהם, בגוגל פלוס, יוטיוב, פינטרסט ועוד… בוחנים את מידת המחוייבות של הבלוגרים לפעילות, ומשתדלים להתאים אנשים שייהנו יחד.

עמרי חיון על פסגת העולם – בגליל…
שרון ושלר חותר בקיאקיי כפר בלום
2. בוחרים מסלול מהנה – לעתים במטרה למצות את העלויות של הפקת האירוע המשרדים מארגנים אירוע בלוגרים דחוס בפעילויות היוצר עומס על הבלוגרים ופוגם בחווייתם. חשוב לתכנן אירוע נעים ולא מתיש, לבחור עסקים שנמצאים בטווח קרוב יחסית זה לזה, ולקחת בחשבון את הזמן שלוקח בכל עסק ולהוסיף לכך זמני הגעה, חניה והתרעננות. בפרט כשמדובר באירוע עם הרבה בלוגרים, חשוב לאפשר להם לנשום בין פעילות לפעילות.
עמק החולה נפרש לרגלינו במבט על מהרכבל של צוק מנרה
3. כיצד בוחרים את המותגים לאירוע – כשאתם מתכוונים להביא בלוגרים שייסקרו את המותגים עליכם להיות בטוחים שמדובר במוצר טוב! מוצר שלא ייאכזב – הרי אין לכם כוונה לייצר אירוע בלוגרים שיספק המלצה רעה על בתי העסק. דאגו לתכנן כל פרט באירוע ולבחור מותגים שמציעים מוצרים איכותיים וברמה טובה ביחס לעלותם.
מלון פרימה גליל – מבית רשת מלונות פרימה ישראל
עשרה מלונות קונספט ייחודיים
מותג הרכב השובב – קיה מוטורס העמידו לרשותנו 3 דגמים מפתיעים
האטרקציות הלוהטות בגליל העליון
הכינו את הצוות במקום העסק – דברו עם נציגי המותג והנחו אותם לתת טיפול VIP לבלוגרים, להכין את המקום לביקור, ולספק את השירות או המוצר שהם רגילים לתת. אל תגזימו ביחס המועדף לבלוגרים, חשוב שהמלצתם תהיה נאמנה למקור והחוויה שהם יתארו תהיה דומה לחוויה שיחווה כל אחד באתר שלכם. כאן אנו כבר נכנסים לאיכות השירות, איכות המוצר וחוזרים בעצם לנקודת הבחירה במותגים. אם תבחרו מותגים טובים, במאמץ קל ובתשומת לב נכונה תזכו את המותגים המשתתפים באירוע בהמלצות חמות וכנות – שלא ייצרו דיסוננס בין סקירת הבלוגר לחוויית המשתמש.
מסיבת קוקטייל על שפת הבריכה במלון פרימה גליל
5. צרו תמונות מושכות שמהן תוכלו לייצר חומרים להפצת האירוע והמותגים. בפוסט הבא נדגים לכם כיצד ממנפים את החומרים שמייצרים באירוע. אך ללא צילומים אטרקטיביים, יהיה קשה ליצור חומרים טובים בדיעבד.
צרו תמונות מושכות שתוכלו לייצר מהן חומרים שמייצרים שיחה ברשת
מחפשים משרד דיגיטל שימנף את המותג שלכם ברשתות חברתיות?
משרד שמקושר לבלוגרים המובילים בישראל ויודע כיצד לחשוף את המותג שלכם ברשת
פשוט ליצור קשר עוד היום: 09-7447740
או להשאיר את הפרטים שלך בטופס: