• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
שיווק באינטרנט – פוסט אורח – בניית אסטרטגיה ליצירת לינקים נאמנים
ראשי » שיווק באינטרנט » כתיבה שיווקית » שיווק באינטרנט – פוסט אורח – בניית אסטרטגיה ליצירת לינקים נאמנים

שיווק באינטרנט – פוסט אורח – בניית אסטרטגיה ליצירת לינקים נאמנים

26 בספטמבר 2011 7:39 אין תגובות Irit davidson

פוסט אורח הוא פוסט שאתם כותבים ולא מפרסמים על האתר שלכם, אלא באתר של בלוגר אחר מקביל לתחום פעילותכם אם כי יושב על נישה שונה. ומה הכוונה? אם אתם בלוגרים של אוכל לדוגמה, אם אתם מבקרי מסעדות אתם יכולים לשים פוסט קבוע באתר של שף או חנות לממכר מוצרים איכותיים למטבח וכיו"ב.

למה שתעשו את זה? כיוון ששני הצדדים נתרמים, מאחר ואתם לדוגמה, בלוגרים של אוכל, לשף אין חשש ש"תגנבו" לו גולשים, נהפוכהו הבלוג שלכם מספק לקהל הגולשים שלהם את הרחבת הדעת בתחום, כך יתעניינו בתחום אף יותר.

יש אסטרטגיות שונות לכתיבת פוסט אורח, וכאן אינני מתכוונת לתוכן אלא למיקום – האם לפרסם בכל פעם בבלוג אחר ובכך להיחשף לפלחי שוק שונים ומגוונים יותר או לבחור 3-4 בלוגים ולפרסם בהם בקביעות – פעם בחודש/שבועיים?

מבחינת הזרמת תנועה לאתר שלכם – יתכן שפרסום בבלוג אחר בכל פעם הגיונית, אך בפוסט הזה אני אסביר מדוע לדעתי כדאי יותר לבחור 3-4 בלוגים טובים ולעבוד איתם בשיתוף פעולה מתמשך.

חיסכון בזמן תיאום השיתוף פעולה עם בעל הבלוג

ככל שזה יישמע שולי, אך זה דורש זמן רב. לא תמיד הבלוגר שתרצו לכתוב אצלו יסכים בפניה הראשונה, לאחר מכן תצטרכו להגיע להסכמה לגבי סוג הפוסט שתעלו אצלו ואילו לינקים והיכן תמקמו אותם וכמה לינקים… הבנתם? הרבה זמן תיאום.

כשיש בלוג שאתם כותבים בו באופן קבוע – כל הפרטים האלו כבר סוכמו והכללים ברורים וידועים לשני הצדדים. בעלי הבלוג ביחסים טובים אתכם והם שמחים לקבל את הפוסטים שלכם ולפרסם אותם באתר שלהם. בדרך כלל גם תבחרו, בסופו של עניין, לעבוד עם בלוגרים מקצוענים, יעילים שיגיבו מהר לפוסט ששלחתם ויפרסמו אותו בזמן ובמיקום הנכון. התהליך רגוע ומוכר ללא חריקות.

היכרות עם קהל הגולשים בבלוג

כשתבחרו באיזה בלוגים ברצונכם לפרסם בקביעות סביר להניח שיהיו אלה בלוגים שאתם כבר מכירים, ויודעים מי קהל היעד וכיצד להתאים תוכן עבור קהל היעד של הבלוג הזה. לעומת כתיבה בבלוג חדש בכל פעם, שלאחר תיאום כל הפרטים עם בעל הבלוג נדרש מכם לקרוא את הפוסטים בבלוג שלו ולנסות ולהיכנס לראש של קהל היעד לפני שתשבו לנסח משפט אחד בפוסט שמיועד לבלוג זה.

קהל הגולשים באתר מכיר אתכם

כתיבת פוסט אורח אינו עוסק רק בקבלת לינקים חוזרים לאתר שלכם בסוף כל פוסט ששלחתם. כשאתם כותבים פוסט אורח בבלוג באופן קבוע, קהל הגולשים בבלוג מתחילים להכיר אתכם, לחבב אתכם, לסמוך עליכם, ובמידה ולחצו לינק לאתר שלכם, הסיכוי שיירשמו לבלוג שלכם בסופו של עניין גבוה הרבה יותר.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור אינטראקציה עם גולשים היא על ידי יצירת היכרות. בכתיבת פוסטים אורחים בקביעות בבלוג ספציפי, אתם מייצרים קשר עם קהל הגולשים שלו: הם יצליחו להכיר מי אתם, את סגנון הכתיבה שלכם, את הנושא עליו אתם כותבים, וסוג הבלוג או האתר שלכם.

לסיכום

יש יתרונות לכתיבת פוסט אורח בהרבה מאוד בלוגים ואתרי תוכן שונים. לעומת זאת יש יתרונות מובהקים לכתיבה במבחר מצומצם של בלוגים ובניית קשר עם קהל הגולשים של הבלוג. לא כדאי להתעלם מכמות הגולשים שייכנסו לאתר שלכם מכתיבת פוסט אורח באתרים חדשים, לכן ייתכן שכדאי ללכת על תמהיל של מבחר מאוד מצומצם של בלוגים שלהם אתם כותבים פוסט אורח בקביעות ומדי פעם בפעם תכניסו פוסט אורח לאתר חדש ובאופן חד פעמי.

האם אתם כותבים פוסטים אורחים בבלוגים אחרים? מה המדיניות שלכם? ומה השיקולים שלכם בעד או נגד? אשמח לשמוע על כך בתגובות כאן למטה.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
כתיבה בבלוגים אחרים לכידת קהל גולשים פוסט אורח שיווק באינטרנט
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס