• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
מה זה קמפיין PPC וכיצד הוא מייצר תנועה באתר שלכם
ראשי » אסטרטגיות שיווק » מה זה קמפיין PPC וכיצד הוא מייצר תנועה באתר שלכם

מה זה קמפיין PPC וכיצד הוא מייצר תנועה באתר שלכם

5 באוקטובר 2011 7:41 אין תגובות Irit davidson

קמפיין PPC – תשלום לפי קליק (Pay Per Click)  הוא קמפיין אינטרנטי המתוכנן למשוך לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם. אתרים רבים מציעים קמפיין תשלום לפי קליק, אך הקמפיינים המומלצים ביותר הם קמפיין PPC  בגוגל וקמפיין PPC  בפייסבוק. לכל אחת ממדיות אלו יתרונות ובדרך כלל בוחרים את המדיה על פי המטרות שהצבתם לעצמכם כשהחלטתם לצאת בקמפיין.

קמפיין PPC  בגוגל

מי הקהל שמסתובב בגוגל? קהל של מחפשי מידע, הרי גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והמוביל בעולם! כלומר אתם חושפים את הקמפיין שלכם לקהל של מחפשי מידע. אם לדוגמא אתם רוצים למכור מוצר מסוים או לפרסם שירות חדש שהוספתם לעסק שלכם או שיש לכם אתר חדש שעדיין לא זוכה לחשיפה אורגנית* במנוע החיפוש של גוגל.

קמפיין PPC, (מסע פרסום ממומן בגוגל)  מתגבר בקלות על כל אלה ומקפיץ אתכם לראש התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.  אם תכננתם את מסע הפרסום שלכם נכון והצעתם מחיר נכון לקליק – סביר להניח שהמודעות שלכם תופענה בראש התוצאות ממש, במידה ואינכם מקצוענים נותרו בפניכם שתי ברירות – קחו קורס של גוגל ותלמדו כיצד לערוך מסעות פרסום נכונים למנוע החיפוש של גוגל, או שתשכרו את שירותיו של איש שיווק באינטרנט שעבר בעצמו קורס כזה בגוגל ותנו לו לנהל עבורכם את מסעות הפרסום שלכם בגוגל. לטכניקה משמעות גדולה בקבלת חשיפה בגוגל – אל תבזבזו זמן וכסף על קמפיינים לקויים.

הקהל שמחפש בגוגל הוא בדרך כלל קהל שמושך מידע, צמא למידע וככל הנראה היד שלו עכשיו על הארנק, הוא מוכן לקניה! זו תנועה מעולה לאתר שלכם אם אתם רוצים למכור משהו. אך לא תמיד המטרה היא מכירה. ראשית בואו נאפיין את הקהל ששוהה בפייסבוק – זה קהל שמגיע לרשת כדי להתערות עם אנשים אחרים "חברים" שלו, חלקם רק ווירטואליים וחלקם חברים גם במציאות. יש הרבה שמסתובבים ברשת לצורכי קידום העסק שלהם, אך הרבה נמצאים בפייסבוק בשביל "הצחוקים והדאחקות" עם החבר'ה "הקראחנה" של פייסבוק.

קמפיין PPC  לפייסבוק

לכן מה שתפרסמו לחברי פייסבוק שונה לחלוטין ממה שתפרסמו למחפשים של גוגל. אם לדוגמא אתם עורכים אירוע, יש אפשרות לפתוח אירוע בעמוד הפייסבוק שלכם או בפרופיל שלכם ולהזמין את כל החברים שלכם, במידה וזה אירוע ציבורי ואתם רוצים למשוך קהל רב יותר אתם יכולים לעשות זאת באמצעות קמפיין מודעות ממומנות של פייסבוק בשיטת .PPC

המידע הקיים ברשות פייסבוק  על כל אחד מחברי הרשת הוא כה רחב ומעמיק שיש לכם אפשרות לכון את המודעה לקהלים מאוד מדויקים. שוב אם יש לכם ידע כיצד להעלות קמפיין בפייסבוק – מעולה – אם לא תמצאו הדרכה טובה או שתפנו לאיש סושייל מדיה שיציע לכם את השירות במחיר סביר – הרעיון הוא שעל אף שמערכת הפרסום של פייסבוק מאוד ידידותית וקלה לשימוש יש דברים קטנים שיכולים לעשות את ההבדל באיכות הפרסום, בחשיפה לקהל מפולח, בניסוח נכון של הפרסום, בבחירת תמונה נכונה… כל אלה משפיעים על אחוז ההמרה של המודעה שלכם.

למי שלא יודע, המרה זו הפעולה שרציתם שהגולש יעשה לאחר שראה את המודעה שלכם, למשל אישר הגעה לאירוע. פייסבוק יספק לכם בעמוד מיוחד ניתוח של כמות החשיפות של המודעה שלכם וכמה סיימו את התהליך אליו יועדה הפרסומת. כלומר אם המודעה שלכם הופיעה אלף פעמים ומתוך כך חמישים אנשים אישרו הגעה לאירוע שלכם, אחוז ההמרה עומד על חמישה אחוזים – וזה נחשב טוב מאוד.

ונחזור לקפיצת עומק בפרסום  PPC  בגוגל

ואם בכל זאת אתם מתעקשים להעלות קמפיין גוגל בכוחות עצמכם, ראשית, ברכות בחרתם בכלי שיווק מהמעלה הנכונה – אתם בכיוון הנכון למשוך קהל יעד מפולח לאתר שלכם! יחד עם זאת גם לאנשי מקצוע תהליך האופטימיזציה של המודעות ליצירת קמפיין אפקטיבי יכול להימשך זמן מה ולעלות לא מעט כסף – אך בדרך כלל יש החזר נאה על ההשקעה.

אם כך, בואו ננסה להבין מה הדגשים ולמה חשוב לשים לב – חובה שכותרת המודעה תכלול את מילות המפתח של המודעה, חובה שמילת המפתח תופיע שוב בגוף המודעה וחשוב מאוד שתהיה התאמה בין תוכן המודעה ומילות המפתח שמופיעות בה לעמוד הנחיתה אליו אתם מנתבים את הגולשים. מבולבלים?

בואו נבין כמה מושגים במסע פרסום ממומן בגוגל:

מילות מפתח –  עליכם לבצע ניתוח מילות מפתח שתואמות את האתר שלכם ולשלבן בצורה נכונה באתר. לאחר שעשיתם זאת עליכם להחליט על עמוד הנחיתה של המודעה – אליו תנתבו את הגולשים מהמודעה, ולשלב בעמוד בצורה בולטת את מילת המפתח שבחרתם בה למודעה. עליכם לנתח ולנטר במהלך כל מסע הפרסום את התוצאות ולבחון אילו מילות מפתח עובדות הכי טוב בשבילכם ולזקק את הנוסח הטוב ביותר בשבילכם,

תוכן המודעה –  על המודעה להיות תמציתית אך מושכת. עליה לענות על שאלת הגולש שחיפש את המידע הקשור במודעה שלכם. אם אתם מוכרים ציוד צילום וברצונכם להציע מבצע על מצלמה מסוימת – הכותרת שלכם יכולה להיות "מצלמה דיגיטלית במבצע!" ותוכן המודעה יכול לחזק את המסר "מצלמה דיגיטלית של קנון במבצע, התחייבות למחר הנמוך ביותר הישראל" או "משלוח עד הבית חינם" כל דבר שיכול למשוך את הגולש ולהכניסו לעמוד הנחיתה שייעדתם עבורו – שם הוא חייב למצוא מצלמה דיגיטלית במחיר טוב כפי שהבטחתם רצוי עם צילום טוב של המצלמה. גם כאן, חשוב לזכור כי לגולשים אין סבלנות לקרוא הרבה טקסט, ראשם טרוד בהרבה מאוד דברים, תנו להם את המידע בצורה ברורה, משכנעת, אך מתומצתת. אל תכבירו במילים – אתם עלולים לפספס לקוחות טובים! אם אתם מתקשים בניסוח ומרגישים שלא תוכלו לבצע את המשימה בצורה טובה, אל תחששו לשכור את שירותיה של חברת שיווק באינטרנט – הניסוח יעשה את ההבדל בין קמפיין מוצלח לכסף בפח!

עמוד הנחיתה – אל תפנו את הגולשים שלחצו על המודעה  שלכם לעמוד הבית ותסמכו על כישרון הניווט יוצא הדופן שלהם שיגיעו בביטחה לעמוד שרציתם. כדי להבטיח את הצלחתו של קמפיין ה PPC  שלכם בגוגל חשוב להנחית את הגולשים בעמוד ייעודי שעונה בצורה מדוייקת על החיפוש שביצעו בגוגל. זה חשוב משתי סיבות – האחת גוגל ידרג את המודעה שלכם וימקם אותה בהתאם להתאמת תוכן המודעה לעמוד הנחיתה – שלא תמצאו את עצמכם בקמפיין ממומן בעמוד השלישי בתוצאות של גוגל. דבר שני אתם משקיעים כסף בפרסום – עד שלחצו על המודעה שלכם – לא חבל לאבד את הגולשים שהגיעו לאתר בשל הנחתה לא נכונה שלכם? לא יותר פשוט לנווט בדיוק למקום הנכון שיקל עליהם ויסייע להם לבצע את ההמרה לה כיוונתם – ירכשו את המצלמה או יתקשרו להזמין מנציגי השירות שלכם.

ההמלצה הטובה ביותר היא לבנות עמוד נחיתה ייעודי, אליו הגולשים מגיעים, מקבלים את המידע הנחוץ לקבלת החלטה לבחור בכם ובעמוד הזה יופיע הטלפון שלכם וטופס יצירת קשר לאיסוף לידים, מי שימלא את הטופס יועבר לאתר שלכם. זו השיטה הטובה ביותר ליצירת תוצאות ממסעות הפרסום הממומנים שלכם בגוגל.

כמה קמפיין PPC  חשוב במערך השיווק שלכם באינטרנט

קמפיין PPC   יכול להזרים תנועה טובה לאתר שלכם, אך אל תסמכו על הזרמת תנועה לאתר ממקור אחד בלבד. לשם כך עליכם לייצר מקורות נוספים שיזרימו תנועה לאתר שלכם, למשל רשתות חברתיות, קידום אורגני של האתר, פרסום פוסט אורח בבלוגים אחרים והפניית הקוראים לאתר שלכם, השתתפות בפורומים ועוד. הכוח של שיווק נכון באינטרנט הוא "שילוב כלים" ליצירת המנגינה הנכונה לאתר שלכם.

איך אתם בונים את האסטרטגיה שלכם באינטרנט? כיצד אתם מתכננים קמפיינים באינטרנט?

SocialLead מנהלת עבור לקוחותיה קמפיינים ממומנים ומקצועיים בגוגל המניבים להם לידים ועסקאות.
מחפשים חברה שתנהל עבורכם את מסעות הפרסום הממומנים שלכם בגוגל,

חייגו עכשיו: 09-7447740 או השאירו פרטים בטופס ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
PPC בגוגל PPC בפייסבוק הגדלת תנועה לאתר על ידי קמפיין PPC מה זה PPC קידום אתרים קמפיין PPC שיווק באינטרנט
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס