לפני כשבועיים לקוח שלנו השיק את אחד ממלונות הרשת לאחר שיפוץ מסיבי, שדרוג משמעותי של חזות המלון ובנוסף הידוק הקונספט של המלון. מדובר ברשת מלונות פרימה ובמלון פרימה פארק, שהוא המלון האחרון שהצטרף לרשת לפני כשנתיים ומאז עובדים על שדרוגו והקונספט הנבחר הוא "יינות ויקבים". האתגר שהציב בפנינו הלקוח היה לגרום לאירוע להיות ויראלי במידת האפשר.
ישבנו וחשבנו כיצד נוכל לגרום לאירוע, שהוא בסך הכל אירוע מאוד מקומי ונקודתי, להפוך לאירוע שהרבה אנשים מדברים עליו. והמסקנה שלנו היתה, להגיע לאירוע עם מצלמת ווידאו, לצלם את כל האורחים, כאשר אנחנו אומרים לכל מי שאנחנו מצלמים שאנחנו מעלים בעוד כשעה את התמונות לעמוד הפייסבוק של פרימה והם מוזמנים לתייג את עצמם בתמונה, או לשתף לפרופיל האישי שלהם בפייסבוק את התמונה שלהם.
וכך הגענו לאירוע מצוידים במצלמת ווידאו והתחלנו לצלם את האורחים ולהסביר להם מה אנחנו עושים.
להלן חלק מהתוצאות:
שימו לב לנתונים המדהימים: 15 שיתופים ל – 2 תמונות, אנחנו העלנו קרוב ל – 300 תמונות ובסך הכל היו כמה עשרות רבות של שיתופיפ, אבל מה שהיה פופולרי יותר היו דווקא התיוגים, ומתוך כ – 300 משתתפים באירוע מעל – 150 איש תייגו את עצמם ובכך התמונה שלהם עם תיאור האירוע הופצו גם בפרופילים האישיים שלהם.
למעשה ההפצה של תמונות האירוע הגיעו לכמה עשרות אלפי חשיפות, מרביתן באופן אורגני, והשיחה שהתנהלה על אירוע ההשקה של פרימה פארק חצתה כמובן, את גבולות הרשת ודבר השקת המלון המחודש והמשודרג עשה לו כנפיים.
בתמונות הדגשנו לכם את כמות השיתופים בתמונה ואת כמות הלייקים על התמונות ששותפו – וזה מעיד עד כמה התוכן היה רלוונטי למי ששיתף, כיוון שבדרך כלל אנשים שיתפו את התמונה שלהם באירוע והוסיפו כמה מילים על החוויה וההתרשמות שלהם מהאירוע בכלל ומהמלון בפרט.
אם גם לך דרושה חברת שיווק שמתמחה בשיווק באינטרנט ובבניית אסטרטגיות וטקטיקות מנצחות, פשוט להתקשר: 052-7756200 או להשאיר פרטים כאן בטופס, ונחזור אליך בהקדם: