תחזית שיווק לשנת 2015
לפי מקורות מוסמכים בארה"ב, תחזית השיווק לשנה הבאה הולכת להמשיך את מגמת ההתעצמות של השיווק הדיגיטלי ואף להעצים את חשיבותו, את השימוש בו ואת הנתח שלו בעוגת השיווק הכללית. לא רק שהשיווק הדיגיטלי יתעצם, אלא שכוחן של חברות הדיגיטל יגדל, זאת על פני חברות פרסום ומשרדי פרסום "קונבנציונאליים" מסורתיים. הערכה זו מבוססת על ניסיונם של אנשי מקצוע, אשר מדגישים כי השוק מכוון לשם – לעולם הדיגיטלי. נכון לעכשיו ואם לא יהיה שינוי דרסטי – זה בהחלט הכיוון.
נשאלת, אם כך, השאלה למה?
למה שבשנה הבאה השיווק הדיגיטלי יגדל ויתעצם? למה הוא הופך חשוב יותר? ומה השינוי מהסיסטמה הישנה של השיווק והפרסום?
הגידול הצפוי בשיווק הדיגיטלי ב -2015
כשחושבים על זה, זה מאוד פשוט להבין. נתחיל בהתנהגות הצרכנים. לכל אדם בישראל ובעולם המערבי יש שני מסכים דיגיטליים ואף שלושה אליהם הוא מחובר רוב שעות היום. למי היום אין טלפון חכם? למי היום אין מחשב? כמה שעות ביום אתם מרוכזים במסכים אלו? לעומת הזמן בו אתם צופים בפרסומות בטלוויזיה, או מאזינים לפרסומות ברדיו או כל פרסום בשיטה המסורתית? מעבר לכך כיצד ניתן למדוד את תוצאות הפרסום בשיטה המסורתית הישנה? ישנן שיטות, אך לעולם הן לא תהיינה מדוייקות כמו שיטות השיווק הדיגיטליות, כי לשיווק הדיגיטלי יש את אחוזי הניתוח והסטטיסטיקה הכי טובים:
סיכויים טובים לדעת היכן לפגוש את קהל היעד (פרופילים דומים לנרשמים קיימים/מקום מפגש איתם)
הסיכויים הכי טובים לדעת מאיפה הגיע כל לקוח
הסיכויים הכי טובים לדעת מאיפה הגיע כל נרשם
גם סיכויים הכי טובים לדעת ולצפות מגמות, לצפות שינויים בזמן אמת ולהתעדכן ולשנות את המסר או את הקמפיין, או אפילו את כל האסטרטגיה…
לא זו בלבד שקיימות סטטיסטיקות ברורות לכל הרשומים מעלה, אלה גם קיימות דרכים להחזיר תנועה לאתר/מותג/מוצר/שירות – עבור אדם שהתעניין בכך בעבר. על ידי אסטרטגיות שיווק מחדש בגוגל ובפייסבוק.
אם כך, נשארת השאלה "מה השוני מהשיטה הישנה?"
ובכן, לפי השיטה הישנה- משרדי פרסום עובדים בשיטת "פס ייצור". ראשית כל התקציבאי נפגש עם הלקוח, אחרי בירור איתו ועם הפלנר- נוצר הבריף, ואת הבריף מעבירים לקריאייטיב. איפה כאן השוני? עפ"י שיטה זו קשה יותר לצפות שינויים בזמן אמת, קשה לשנות דברים ואין מספיק גמישות. גם מכיוון שלא תמיד קיימים הנתונים.
משבר האפקטיביות של שיטות השיווק המסורתיות
יתרה מזאת, אנשי הקריאייטיב בהכרח- לא יכירו טוב את המותג(ים), כמו המותגים עצמם ולא כמו חברות דיגיטל אשר מטפלות בכל רמ"ח איברי המותג הדיגיטליים השונים ועל כן- יכירו את המותגים הרבה יותר טוב מאשר במשרדי הפרסום.
במילים אחרות: הגעתם למקום הנכון, כיוון שחברת סושיאל-ליד הינה חברת שיווק דיגיטלי אשר שתדע ליצור יחד עמכם את התוכן הסקסי ביותר לקהל היעד שלכם לצד מדידת התוצאות, הנעת התנועה לעמודי נחיתה ולאתר האינטרנט שלכם, ייעוץ לגבי איכות עמודי הנחיתה שלכם, ובעיקר היכולת למדוד דברים בזמן אמת ולהשתפר תוך כדי תנועה.
לפרטים נוספים על השירותים שלנו בסושיאל ליד חייגו: 052-7756200
או פשוט למלא פרטים בטופס הבא: