• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Contact
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
קידום בפייסבוק | קידום בגוגל | קידום עסקים |
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג שיווק בדיגיטל
  • קורסים מקצועיים
  • רשתות חברתיות
    • פייסבוק
    • קידום באינסטגרם
    • קידום ביוטיוב
  • צור קשר
האם כבר ניתן לצפות את מגמות השיווק לשנת 2015?
ראשי » אסטרטגיות שיווק » האם כבר ניתן לצפות את מגמות השיווק לשנת 2015?

האם כבר ניתן לצפות את מגמות השיווק לשנת 2015?

25 באוקטובר 2014 9:17 אין תגובות Irit davidson
תחזית שיווק לשנת 2015 לפי מקורות מוסמכים בארה"ב, תחזית השיווק לשנה הבאה הולכת להמשיך את מגמת ההתעצמות של השיווק הדיגיטלי ואף להעצים את חשיבותו, את השימוש בו ואת הנתח שלו בעוגת השיווק הכללית. לא רק שהשיווק הדיגיטלי יתעצם, אלא שכוחן של חברות הדיגיטל יגדל, זאת על פני חברות פרסום ומשרדי פרסום "קונבנציונאליים" מסורתיים. הערכה זו מבוססת על ניסיונם של אנשי מקצוע, אשר מדגישים כי השוק מכוון לשם – לעולם הדיגיטלי. נכון לעכשיו ואם לא יהיה שינוי דרסטי – זה בהחלט הכיוון.
נשאלת, אם כך, השאלה למה? למה שבשנה הבאה השיווק הדיגיטלי יגדל  ויתעצם? למה הוא הופך חשוב יותר? ומה השינוי מהסיסטמה הישנה של השיווק והפרסום?
הגידול הצפוי בשיווק הדיגיטלי ב -2015
הגידול הצפוי בשיווק הדיגיטלי ב -2015
כשחושבים על זה, זה מאוד פשוט להבין. נתחיל בהתנהגות הצרכנים. לכל אדם בישראל ובעולם המערבי יש שני מסכים דיגיטליים ואף שלושה אליהם הוא מחובר רוב שעות היום. למי היום אין טלפון חכם? למי היום אין מחשב? כמה שעות ביום אתם מרוכזים במסכים אלו? לעומת הזמן בו אתם צופים בפרסומות בטלוויזיה, או מאזינים לפרסומות ברדיו או כל פרסום בשיטה המסורתית? מעבר לכך כיצד ניתן למדוד את תוצאות הפרסום בשיטה המסורתית הישנה? ישנן שיטות, אך לעולם הן לא תהיינה מדוייקות כמו שיטות השיווק הדיגיטליות, כי לשיווק הדיגיטלי יש את אחוזי הניתוח והסטטיסטיקה הכי טובים:
  • סיכויים טובים לדעת היכן לפגוש את קהל היעד (פרופילים דומים לנרשמים קיימים/מקום מפגש איתם)
  • הסיכויים הכי טובים לדעת מאיפה הגיע כל לקוח
  • הסיכויים הכי טובים לדעת מאיפה הגיע כל נרשם
  • גם סיכויים הכי טובים לדעת ולצפות מגמות, לצפות שינויים בזמן אמת ולהתעדכן ולשנות את המסר או את הקמפיין, או אפילו את כל האסטרטגיה…
לא זו בלבד שקיימות סטטיסטיקות ברורות לכל הרשומים מעלה, אלה גם קיימות דרכים להחזיר תנועה לאתר/מותג/מוצר/שירות – עבור אדם שהתעניין בכך בעבר. על ידי אסטרטגיות שיווק מחדש בגוגל ובפייסבוק. אם כך, נשארת השאלה "מה השוני מהשיטה הישנה?" ובכן, לפי השיטה הישנה- משרדי פרסום עובדים בשיטת "פס ייצור". ראשית כל התקציבאי נפגש עם הלקוח, אחרי בירור איתו ועם הפלנר- נוצר הבריף, ואת הבריף מעבירים לקריאייטיב. איפה כאן השוני? עפ"י שיטה זו קשה יותר לצפות שינויים בזמן אמת, קשה לשנות דברים ואין מספיק גמישות. גם מכיוון שלא תמיד קיימים הנתונים.
משבר האפקטיביות של שיטות השיווק המסורתיות
משבר האפקטיביות של שיטות השיווק המסורתיות
יתרה מזאת, אנשי הקריאייטיב בהכרח- לא יכירו טוב את המותג(ים), כמו המותגים עצמם ולא כמו חברות דיגיטל אשר מטפלות בכל רמ"ח איברי המותג הדיגיטליים השונים ועל כן- יכירו את המותגים הרבה יותר טוב מאשר במשרדי הפרסום. במילים אחרות: הגעתם למקום הנכון, כיוון שחברת סושיאל-ליד הינה חברת שיווק דיגיטלי אשר שתדע ליצור יחד עמכם את התוכן הסקסי ביותר לקהל היעד שלכם לצד מדידת התוצאות, הנעת התנועה לעמודי נחיתה ולאתר האינטרנט שלכם, ייעוץ לגבי איכות עמודי הנחיתה שלכם, ובעיקר היכולת למדוד דברים בזמן אמת ולהשתפר תוך כדי תנועה.
לפרטים נוספים על השירותים שלנו בסושיאל ליד חייגו: 052-7756200 או פשוט למלא פרטים בטופס הבא:
לפרטים נוספים
לפרטים נוספים
שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Email
  • Print
בקשה להצעת מחיר חברת שיווק אונליין חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי 2015 תחזית שיווק 2015
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש תוכן באתר
פוסטים לאינסטגרם ערוכים ומוכנים בשבילך

להשיג יותר לקוחות, יותר פניות, יותר עוקבים, יותר לייקים

מדריך אינסטגרם להורדה בחינם: חמישה טיפים קלים ליישום מיידי!

90% מהמשתמשים הפעילים באינסטגרם רכשו לפחות פעם אחת שירות או מוצר באינסטגרם! ועם מעל 4 מיליון משתמשי אינסטגרם פעילים בישראל… מאוד חשוב לקפוץ לעגלה הדוהרת הזו ולהתחיל מיד בחיזוק הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, ולעשות את הצעדים הדרושים להצלחת השיווק שלכם באינסטגרם!

לחצו עכשיו על הקישור והורידו את המדריך שלכם

הדרכות וסדנאות NLP לחברות ולאירגונים

רתמת פעם את כוחו המופלא של ה- NLP כדי להגיע עם הצוות להצלחות יוצאות דופן? טכניקות NLP עוזרות לפתח גישה אפקטיבית ונעימה לבקש בקשות בדרכים מדוייקות ליצירת השפעה ושכנוע על אנשים. כך שצוותים שלומדים טכניקות NLP מצליחים להגיע יחד לתוצאות יוצאות דופן

הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
הדרכות NLP לחברות ולאירגונים
תוכן קטלני ליוטיוב - איך לגרום לאנשים לצפות בסרטונים שלך עד הסוף
שפת גוף נכונה מול מצלמה

עקבו אחר ערוץ היוטיוב שלנו

ערוץ היוטיוב שלנו מתעדכן בכל שבוע עם סרטון רלוונטי לקידום השיווק הדיגיטלי שלך: ברשתות החברתיות, במייל תוך שימוש בכלי NLP ליצירת השפעה ושכנוע

להרשמה בחינם למגזין הדיגיטלי על שיווק באינטרנט

רוצה לקבל התראה בכל פעם שכתבה חדשה, טיפים בוידאו, מידע על כנסים, סדנאות וקורסים על שיווק בדיגיטל עולים לאתר או קורים? לחצו על הקישור והירשמו ללא עלות וללא התחייבות

תקנון האתר

תקנון אתר

שתפו את העמוד בפינטרסט
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by WordPress
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס