כעת, אנחנו יודעים כמעט את כל מה שצריך כדי למשוך אל דף הנחיתה שלנו לידים וכיצד אותו דף, יהפוך את המבקרים אליו ללידים איכותיים. אנו יודעים כיצד לגרום לדף שלנו להגיע למירב הקהל הרצוי ואיך לגרום לאחרים להפיץ את המבצעים שערכנו.
אבל כיצד נדע אם דף הנחיתה שהכנו הוא הוא דף הנחיתה שכדאי לנו להוציא לקהל, זה שימשוך את מירב הלידים האפשריים ולדעת בודאות שזה דף הנחיתה האיכותי ביותר שאנו יכולים ליצור?
כדי לבחון דפי נחיתה, עלינו ליצור מספר גרסאות של דפי נחיתה ולבדוק אלמנטים בודדים בכל דף. למשל, דף נחיתה אחד יכול להכיל המלצות בעוד שבאחרים יהיו אלמנטים אחרים ללא המלצות. לאחר מכן, עליך לקדם את הגרסאות לקהלים ייעודיים שונים (אם כי לאותו מספר אנשים בכל קבוצה) בזמנים זהים. כאשר אתה בוחן את ההצלחה של כל אלמנט בדף בנפרד ומבין עקב כך את האלמנטים המוצלחים ביותר, תוכל להגיע אל דף הנחיתה האידאלי עבור המותג שלך והמבצע הרצוי.
כמובן, שתוכל לבחור לבחון דפי נחיתה שלמים כהשוואה בין הגרסאות ולא לבחון אלמנטים נפרדים ליצירת דף נחיתה סופי.
חשיבות ביצוע השוואה בין גרסאות של עמודי נחיתה
כאשר אנו בונים דף נחיתה, אנו רוצים בסופו של דבר למשוך אלינו לקוחות חדשים ולהפוך כל מבקר בדף, לליד איכותי שימלא את פרטיו ויהפוך ללקוח חוזר. כולנו מבינים כי יצירת לידים הוא הדבר הכי חשוב לכל עסק כדי להפיץ את העסק ולפרוש את המותג לקהל רחב יותר שיביא בסופו של דבר, להשגת המטרות הראשיות של החברה.
אנו בוודאי, רוצים להיות בטוחים שאנו מושכים את כל המבקרים האפשריים בדף, הלא כן?
בחינת דפי נחיתה באתר שלך תתן את ההזדמנות להבין כיצד לייצר הכי הרבה לידים מהתנועה באתר הנוכחי של העסק. עליך לזכור, שעסקים אחרים עימם הינך מתחרה, לא תמיד בוחנים את דפי הנחיתה שלהם וסביר להניח שהבחינה הזו תתן לך יתרון נוסף עליהם.
לפני שניגש לאלמנטים אותם כדאי לבחון בדפי הנחיתה, עליך לדעת כיצד להבין את תוצאות הבדיקה, כדי שתוכל לגשת לעבודה בצורה קלילה יותר, בלי פחד מלנתח את התוצאות ולהבין כי זהו לא תהליך קשה ומייגע מדי.
ראשית, עליך לעקוב אחר מספר האנשים אשר מילאו את פרטיהם על דפי הנחיתה השונים ולדעת איזה דף נחיתה, או איזה אלמנט, הוא שגרם למבקר עצמו להפוך מסתם עוד מבקר לליד איכותי. לאחר מכן, תצטרך לערוך השוואה קצרה בין הגרסאות ושיעורי ההצלחה בהם. לפני שתגיע למסקנות סופיות והחלטיות, כדאי שתבדוק כי התוצאות שלך הן מדוייקות סטטיסטית ומשמעותיות, כדי לדעת אם השינויים בין אלמנטים שונים הם באמת הגורמים לתוצאות אלו. כדי לעשות כן, ישנם כלים אינטרנטיים שיכולים לבדוק את הדבר באופן מדוייק – אין צורך להסתבך.
אחרי שמצאת הבדלים מהותיים בין גרסאות ואלמנטים, וודא כי הינך מבצע את השינויים הנכונים בדף הנחיתה שלך כדי להגיע לגרסא עם הביצועים הטובים ביותר. השינויים שתבצע עלולים לקבוע עבורך את הלידים שתוכל לייצר בעזרת הדף כך שעליך לשים לב אליהם ולזכור שתמיד תוכל להמשיך ולבחון. זמני הבחינה, הם גם זמנים שבהם אתה מייצר לידים ולא מבזבז את זמנך.
זקוקים לחברה מקצועית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לבנות דף נחיתה מוצלח? SocialLead Digital Marketing מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה אסטרטגיות מתקדמות לשיווק באינטרנט. צרו עמנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות: 052-7756200 או שלחו הודעה באמצעות טופס יצירת קשר המצוי למעלה מצד שמאל.
לכתבות נוספות בסדרת כתבות על עמודי נחיתה:
חשיבות ומיקסום דף הנחיתה שלך – כתבה ראשונה בסדרה
כיצד לגרום לדף הנחיתה שלך להגיע לרשתות החברתיות עם חברים? כתבה שניה בסדרה
דף הנחיתה שלך כמטפח לידים – כתבה שלישית בסדרה